P.o.v Niall
Vandaag mag ik het ziekenhuis uit. Over 5 dagen gaan we weer op tour. We gaan dan naar Amerika. Ik moet nog wel op krukken lopen, want ik heb een gebroken been. Maar dat maakt me niet uit. Ik mag weer zingen en ik kan Anne zien en daan ben ik blij om.
'Eindelijk thuis' roep ik hard. Anne lacht en geeft me een kusje. Ze loopt naar boven en komt later terug met matrassen die ze naar beneden heeft gegooid. 'Thanks babe' ik druk mijn lippen tegen die van haar aan. Ze trekt naar een tijdje terug 'Dit heb ik gemist' fluister ik zacht. Ze knikt instemmend 'Ik ook' fluistert ze terug. Ze loopt met mij naar de bank. We gaan zitten en ik zet de tv aan. Anne komt tussen mijn benen zitten, voor zover dat gaat.
'Niall Horan is na een iets langer dan een week ontwaakt uit zijn coma' Anne kijkt me aan. 'Het is goed babe' ze knikt en drukt haar lippen kort tegen de mijne. We kijken weer verder naar de tv.
'Hij is in een coma geraakt omdat zijn voet bleef vasthangen tijdens het repeteren. Hij had een zware klap gehad tegen zijn hoofd. De jongens moesten het verder alleen doen. Ze hadden het er moeilijk mee, want Niall hoorde ook bij 1D. Ook zijn vriendin Anne en dr vriendin van Harry, Jessica moesten gewoon het voorprogramma doen. Anne zong allebei de shows alleen. Het liedje Little Things werd door haar gezongen voor Niall. De eerste show, stopte ze tijdens Niall's solo en rende huilend het Podium af' 'Deed je dat echt?' Ik kijk haar vragend aan. Ze knikt trots. 'Babe. Je bent zo lief' Ik drukte mijn lippen tegen die van haar.1 week later
We zijn op tour en alles gaat goed. Mijn gips is er al vanaf, omdat het nog niet gebroken bleek te zijn, maar zwaar gekneusd. We touren nu door Amerika. Volgende week gaan we naar Europa en daarna terug naar London. Als we in London zijn hebben we 3 maanden niks. Daarna hebben we nog een album en een tour door de wereld. We zijn bijna klaar met de repetities en daarna hebben we 2 uur vrije tijd. De meiden gaan shoppen en ik ga met de jongens gamen.
De repetities zijn afgelopen. Ik zeg de meiden gedag. Ik geef nog een snelle kus aan Anne. Morgen hebben Anne en ik 3 maanden. Ook al hadden we afgesproken om alleen bij 1 maand een kado te kopen, we hadden het de vorige keer ook gedaan.
'Dood!' We spelen GTA 5. Het is super gezellig. We horen de deur open gaan en we zien de meiden met super veel tassen. Ze leggen de tassen in de hoek van onze chillroom. Anne komt naar me toe. 'Heey babe' ze geeft me een kusje en trekt me overeind. Ik kijk haar vragend aan. 'Ik laat je zien wat ik gekocht heb' Ik knik en ze pakt de tassen. We lopen naar de paskamers. Ze heeft eerst een shirtje aan met Miss Horan erop. En ze heeft een zwarte skinnyjeans aan. Ik fluit en ze bloost. Ze loopt weer terug en komt vervolgens terug met een zwart rokje en een paars achtig topje. Daaronder heeft ze witte Nikes. Het staat cute. Ze heeft nog meer kleren en uit eindelijk hoeft ze nog maar 1 tas. 'Dit is voor morgen babe' Ik knik en trek haar op schoot. We knuffelen en ik druk mijn lippen op die van haar.
'JONGENS IEDEREEN NAAR LOU! OVER EEN HALF UUR BEGINT HET OPTREDEN!' Iedereen staat op. Ik doe Anne's kleren. Daarna doet ze mijn haren en kleren. Ze gaat daarna in de make-up. Ik staar naar haar terwijl de make-up word aangebracht.
'Lets go!!' We rennen het podium op. Dit is en blijft zo speciaal! Ik zie Anne in de VIP zone. Ik lach naar haar en we beginnen met zingen.
JE LEEST
PERFECT N.H ✔
Fanfiction"Cause baby I'm perfect for you" Ik zing hard mee terwijl het concert bezig is. Ik kijk naar de jongens en vooral naar Niall, hij is zo knap Ik sta, samen met mijn beste vriendin Jessica helemaal vooraan bij het podium. Ik kijk naar Jessica en kijk...