P.o.v Niallerr
We werden gebeld door Simon dat we direct moesten komen. Hier zit ik dan in de auto om half 8 's ochtends..En gister hebben we het laat gemaakt. We keken gister mijn huwelijksaanzoek, want het was op het nieuw. Iedereen is super blij en positief over ons, en ze waren wel echt heel erg verrast, omdat ik nog maar 22 ben en Anne nog maar 19. Mij maakt het niks uit. Want zij is de waren!
'Okey, ik heb jullie hier naar toe laten komen' 'Om half 8 's ochtend!' zegt Louis boos.. Louis is geen ochtend mens.. 'Omdat ik nieuws heb. Of eigenlijk een vraag' Iedereen knikt 'One Direction is nou al bijna 5 jaar een band. Jullie hebben non stop tour of opnames. We willen daarom een pauze inlassen. Zodat jullie zelf tijd hebben. Dan kunnen wij nieuwe, betere, vettere muziek maken. We willen jullie mening horen' 'Voor hoelang?' vraagt Liam. 'Maximaal 18 maanden, maar als jullie eerder willen kan dat ook' iedereen knikt. 'Ik zou het wel willen. Dan kan ik mijn kind vaker zien' zegt Louis. 'Ik kan dan meer tijd besteden aan fotografie' zegt Harry, opzich best wel blij. 'Iedereen dus mee eens?' Iedereen knikt. 'Okey. We spreken wel 1 keer in de maand af. Dan laten we jullie horen wat we al hebben en kijken we of we no langer pauze willen of niet. Ook moeten jullie de interviews en concerten afmaken die al geplant staan. Maar dat is maar 1 concert hier in London, dat is die van vanavond en 2 interviews/televisie programma's' die zijn verplaats naar vandaag. Iedereen knikt weer. 'We houden we contact eh? En Niall als de tijd zo ver is. Wij willen een pak mee uitzoeken' Ik grinnik en ik knik. We nemen allemaal afscheid van Simon en gaan naar het 1D huis.
We zitten met zijn alle op de bank en vertellen over de pauze die One Direction neemt. Alle meiden zijn al gekomen en af en toe stellen ze vragen of knikken ze.
Als we zijn uitgepraat kijken Anne en Jessica ons met grote ogen aan. 'Ook fijn dat ze het ons laten weten' Ik knik instemmend maar dan gaat Annes telefoon.
Als ze opgehangen heeft knikt ze. Als teken dat het Simon was die hun het verhaal vertelde. Ik sla mijn armen om haar heen en til haar op. Ik til haar op naar de kamer en leg haar op het bed neer. Ik loop weer weg en pak mijn laptop. Als ik weer langs haar lig komt ze dicht tegen me aan liggen. Ik tik iets in. Ze kijkt me met grote ogen aan. 'Prinses, hier wil ik trouwen, als jij het goed vind' Ze knikt hevig. Het is een strand in Ierland waar ik vroeger vaak was. 'Niall. Ik vind het echt een mooie plek!. Zullen we bellen hoe duur dat is?' zegt ze met een glimlach. Ik knik. Ik knuffelt me even en pak dan mijn mobiel en bel het nummer.
P.o.v Anne
Als hij opgehangen heeft kijkt hij me met grote ogen aan. 'We mogen het gratis huren. Die man kende mij nog van vroeger en hij kent me van One Direction, hij vond het een eer dat we juist die plek hadden gekozen' Ik kijk hem met een glimlach aan. Dat is super. Hij knikt en drukt zijn lippen op die van mij. Als hij terug trekt kijkt hij weer serieus naar zijn laptop.
We zijn 2 uur boven geweest en hebben dingen opgezocht. We hebben nu al een plek, de bloemen, de taart, de uitnodigingen en de datum! We gaan op de dag dat we kregen trouwen. Ik wilde dat graag want dat vind ik heel schattig. Dus we gaan 17 april trouwen. We hebben nu dus nog 2 maanden om alles te regelen. Dat moet lukken. Dit word echt perfect. Perfecte bruiloft met het perfecte jongen!
JE LEEST
PERFECT N.H ✔
Fanfiction"Cause baby I'm perfect for you" Ik zing hard mee terwijl het concert bezig is. Ik kijk naar de jongens en vooral naar Niall, hij is zo knap Ik sta, samen met mijn beste vriendin Jessica helemaal vooraan bij het podium. Ik kijk naar Jessica en kijk...