P.o.v Anne
1 dag voor de bruiloft
Het is vandaag de dag vóór de bruiloft. Ik ben zo zenuwachtig. Iedereen is al in het Hotel die bij het strand is Of ze komen vandaag. Iedereen is er behalve Niall en Louis. Niall en Louis zijn bij Nialls ouders, omdat we elkaar nog niet mogen zien. Ik slaap bij Jessica op de kamer en dadelijk komen Danielle, Michelle, Maura en mijn moeder om me morgen te helpen. Mijn vader, Bobby Harry, Louis, Liam en Greg zijn straks hij Niall om hem morgen te helpen.
'Heey Meisje' Maura komt naar me toe gelopen en geeft me een knuffel. 'Heey Maura' 'Heey Anne' Iedereen loopt naar binnen en geeft me een knuffel 'Mijn baby word zo snel groot' Mijn moeder geeft me als laatste een knuffel.
'Ik mis Niall' zg ik zielig. Iedereen begint te lachen. 'Je hebt hem gistere nog gezien.' lacht Jessica. 'Dat is zo lang terug..' zeg ik terug. Ze beginnen allemaal weer te lachen.Het was echt een super gezellige dag. We hebben alle mensen begroet en Jessica en ik kijken of iedereen er is.
'Jou familie, Nialls familie?'
'Jepp'
'de familie van de jongens?'
'Uhmm Ja? Volgensmij moet alleen de moeder van Louis nog komen. Maar het kan ook zijn dat die bij de jongens is'
'Okey. De familie van de meiden' Ik knik.
'Simon? De schrijvers? Lou en Lux?'
'Jaa iedereen is er!'Ik ben mijn speech voor Niall aan het voorbereiden. Ik hoop dat hij hem mooi vind.. Jessica is haar speech aan het voorbereiden voor ons namens alle meiden!' Niall en ik hadden besloten dat maar 1 iemand vande getuigens een speech voorleest. Ik heb gekozen voor Jessica, omdat ze al super lang mijn beste vriendin is. Ze kent me beter dan wie dan ook. (behalve beter dan Niall). Bij Niall zijn wel 2 mensen. Greg en Louis. Het word vast heel mooi! Ik denk dat mijn vader gaat huilen ol het moment dat hij me"afgeeft". Ik denk eigenlijk dat allebei onze ouders gaan huilen. Ik ben zo benieuwd naar Niall in pak!, ik heb hem wel een keer eerder in pak gezien, maar dat is anders.
P.o.v Niall
Ik ben mijn speech aan het maken en aan het voorbereiden. Ik ben nu al super zenuwachtig voor morgen. Eindelijk heet ze dan geen Anne Sky Parks meer maar Anne Horan. Eindelijk mag ik dan haar mijn vrouw noemen. We zijn dan verbonden voor altijd! We hebben morgen precies een jaar iets en we gaan trouwen! Ookal hebben we pas een jaar en vinden sommige dat best wel raar, want het is pas een jaar, ik ben zo blij. Ik heb voor Harry en Jessica een cadeautje gekocht, omdat ze dan een jaar hebben en dat vond ik wel belangerijk, hij is een van mijn beste vrienden! En ik heb natuurlijk een cadeau voor Anne. Omdat we dan getrouwd zijn en het is onze 1 jarige iets hebben.
Louis en ik zijn druk in gesprek. We praten over Louis en Danielle. Danielle heeft Louis's kind pas 1 keer gezien.. Dat is best jammer vind Louis, want ze willen meer tijd met zijn 3e. Maar opzich is dat best raar. Louis heeft een kind met zijn beste vriendin.. Ik snap Danielle als ze dat niet wilt, maar ze moet het wel voor hem ovehebben vind ik. Het is nogseeds echt bizar dat Louis al een kind heeft.. Maarja hij is ook ouder dan ons.
'Trusten Louis!' 'Trusten Niall. Morgen is de big day!!' Ik glimlach en probeer te slapen.. Waarom lukt het nooit.. Altijd als Anne niet langs me ligt val ik niet in slaap.. Ik ga wel even op twitter.. @NiallOfficial Morgen is de grote dag en dan klopt @AnnexHoran s naam😂 Nog steeds bizar. Love you princes. Tot morgen! -xxx-
Ik leg mijn mobiel weg. Ik probeer te slapen en na een half uur val ik ook in slaap.Hey. Ik weet niet of ik tot hoofdstuk 50 ga of nog verder.. Ik ben echt super blij dat ik ben begonnen met dit boek. Ik heb er veel plezier in gestoken en daarom heb ik gewoon binnen 6 dagen 35 hoofdstukken 😂😂😂 Laat even weten of ik tot de 50 moet of nog verder.
Bedankt voor het lezen! xxx
JE LEEST
PERFECT N.H ✔
Fanfiction"Cause baby I'm perfect for you" Ik zing hard mee terwijl het concert bezig is. Ik kijk naar de jongens en vooral naar Niall, hij is zo knap Ik sta, samen met mijn beste vriendin Jessica helemaal vooraan bij het podium. Ik kijk naar Jessica en kijk...