P.o.v Nialler
Het is nu tijd voor de speeches. Anne begint.
'Lieve Niall, 6 Jaar geleden deed je mee met X Factor. Toen ik je voor het eerst op tv zag vond ik je al super. Je was super schattig. Ik was toen al voor jou! Jij moest gewoon winnen. Toen kwam je bij de jongens en werd de band One Direction gevormd. Het was zo stom dat jullie niet hadden gewonnen. Maar kijk wat je alsnog hebt bereikt. Jullie hebben veel opgenomen en uitgebracht. Veel steun aan elkaar gehad en jullie houden van elkaar. Toen Zayn weg ging was ik niet verdrietig ofzo want ik wist dat jij er beter uit zou komen dan. En ik had gelijk! Als ik 6 jaar geleden geweten had dat dit mijn leven zou worden had ik het nooit geloofd en had ik degene die het zou hard uitgelachen. Ik & Niall Horan maak dat de kat wijs. Toen ik je ontmoeten in het echt was ik al meteen verliefd. En jij blijkbaar ook op mij. We kenden elkaar pas een paar uur terwijl het voelde als jaren. Ik ben zo blij dat wij een jaar geleden iets kregen en dat we een jaar later gewoon al gaan trouwen.. Maar dat maakt niks uit. Want dan laten we alleen maar zien hoeveel we van elkaar houden, en Niall Horan. Dat doe ik ook. Ik hou echt zo veel van jou! Als ik niet bij je ben mis ik je. Al ben je maar 10 minuten weg. Ik ben zo blij dat de dag is gekomen dat ik voor altijd bij je kan zijn. Lieve Niall Horan. Ik hou van je!'
Ze rent naar me toe en veegt mijn tranen weg. Ze knuffelt me snel en dan moet ik op..
'Lieve Anne, sinds een paar uur geleden, Horan. Ik ben zo blij dat ik je zo nu kan noemen. Vanaf dag 1 wist ik al dat ik hier ooit met jou zou staan, nooit gedacht dat die ooit zo snel zo snel zou gaan! We hebben zo veel dingen meegemaakt. Ik ben weggeweest voor 2 weken en ik was zo bang dat ik jou alleen moest laten.. Ik was zo bang dat ik jou en de rest nooit meer zou zien.. Je was er altijd in die periode. Ik kon alles zien en horen, wat soms best gek was. Ik was een soort geest en zag mezelf gewoon liggen.. Ik hoorde je zeggen dat je al vanaf dag 1 met mij wilt trouwen. We hadden toen pas net.. Het deed me goed, want daarna werd ik wakker. Ik wist waarvoor ik moest vechten en hoe snel ik wakker moest worden! Lieve Anne. Ik ben verliefd op je geworden op dezelfde manier als je in slaap valt, eerst langzaam en toen in een keer heel snel en veel! Sommige oneindigheden zijn groter dan andere oneindigheden. Er zijn dagen, heel veel dagen, en ik wil ze allemaal met jou beleven! Dankje lieveling, bij jou kan ik mij zijn. Vertrouwen en gek zijn. Dankjewel dat je voor me ging!Lieve Anne Horan. ik hou van je!'
We gaven elkaar snel een kus en nu was het Jessica's beurt
'Anne. Mijn beste vriendin voor al langer als 12 jaar. We hebben samen zo veel meegemaakt. Toen we 18 werden kregen we een villa van onze ouders. Het was echt een super mooie villa, we hadden een eigen studio en noem maar op. Toen je het hoorde op de radio van de tickets stuurd je me dat ik direct moest komen, omdat het een noodgeval was. Ik was direct gekomen. Bang voor wat ik zou aantreffen.. Anne doet de deur open en lacht zich kapot.. Ik snapte het niet. ik dacht dat ze dood ging of zwanger was ofzo. Mijn hersenen werkten toen niet zo goed.. Want ze had het toen nog nooit gedaan.. Maarja weet ik veel.. toen lachte ze me harden uit toen ik het vertelde. Daarna zei ze dood leuk dat we tickets konden winnen. Wat ben ik blij dat we die gewonnen hadden. Daardoor ontmoeten je de liefde van je leven en ik de mijne! Anne En Niall heel veel geluk samen. Ik hou van jullie!'
We gaven Jessica een knuffel en nu is Louis aan de beurt.
'Niall Horan.. De enige jongen van One Direction met een broer, die links schrijft, met blonde haren, en die getrouwd is. Niall zei van begin af aan al dat hij dit zo van plan was. Hij zei van begin af aan de hele tijd hoeveel hij van haar houd. Dat hij zo gelukkg is dat ze haar heeft. Ik ben echt zo blij voor jullie! Jullie zijn nog jong, maar jullie blijven altijd bij elkaar. Dat weet ik zeker! Iedereen ziet dat jullie voor elkaar bestemd zijn, en deze dag bewijst dat alleen maar. Niall en Anne, jullie zijn er altijd voor elkaar. Soms waren er dagen dat het minder ging, maar een relatie zonder problemen is niet echt.. Iedereen heeft ooit problemen.. Maar jullie zijn er altijd 10 x zo sterk uit gekomen. Jullie zijn geweldig. Ik hou van jullie, mijn little lovebirds!'
We lachen om vooral het laatste en geven Louis een knuffel. De laaste speech. Die van Greg!
'Niall.. Mijn kleine broertje die opeens niet zo klein meer bleek te zijn.. Toen Denise en ik gingen trouwen wist ik dat jij dat ook snel ging doen, en ik had gelijk. Jullie zijn echt een goed paar. Ik hou van jullie! Welkom Anne bij de Horan familie! Je bent zo speciaal. Iemand die mijn kleine broertje zo aan het lachen maakt is heel bijzonder. Iemand waar Niall zijn eten mee deelt, betekend heel veel voor hem. En hij doet dat bij jou. Hij houd echt heel veel van je, zelfs meer dat hij van mij houd, want hij heeft nog nooit zijn eten met mij gedeeld.. Lieve Niall en Anne, super veel geluk samen!'
We geven Greg een knuffel.
Anne en ik staan te dansen. Ze heeft haar hoofd tegen mijn borst aan en mijn hoofd ligt in haar nek. Ik til haar kin op en we kijken elkaar aan. 'Ik hou van je prinses! Dit noem je nou dus Perfect..
JE LEEST
PERFECT N.H ✔
Fanfiction"Cause baby I'm perfect for you" Ik zing hard mee terwijl het concert bezig is. Ik kijk naar de jongens en vooral naar Niall, hij is zo knap Ik sta, samen met mijn beste vriendin Jessica helemaal vooraan bij het podium. Ik kijk naar Jessica en kijk...