Canım Yanıyor...

81 19 1
                                    

1 hafta sonra

Sabahın ilk ışıklarında uyandım.Bugün okullar açılmıştı.Ve bende okula gitçektim,mecburen.Bende koşup   lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Ve okul kıyafetlerimi giyip evden çıktım.

Sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Arkadaşlarıma selam verdim. En yakın arkadaşımın yanına yani Selinin yanına oturdum.Sohbet etmeye başladık.Sonra öğretmenin yanında bir çocuk var dediler yeni çocuk galiba.Bizde bekliyorduk, sonra sınıf öğretmenimiz Selda hanımın yanından çocuk geldi.Ve ooo çocuk olamazdı.

EVETTT ya olamaz.O buraya gelemezdi benim canımı bu kadar acıtamazdı.Toparlandığımı düşünmüştüm. Ama canım fena halde yanıyor.

Bütün ders bana bakıyordu.Ve son ders bitmişti.Hemen sınıftan çıktım Omzumda bir şey hissettim.

Helin bir şey dicem?Duyduğum sesle şok olmuştum.Hemen adımlarımı hızlandırdım

-Koşma gel buraya.

-Hayır git burdan seni duymak istemiyorum.

Burda bağırmama mı istiyorsan tamam olur?

-TAMAM sus 

-Ne istiyorsun benden?

Seni ,açıklayıcı cevap oldu mu?

  "Kapattım o defteri" dedim her defteri aslında rafa kaldırıp defalarca kez daha okuyorum. İnsan bazı şeyleri iyice anlasa dahi kabullenemiyor  

Nasıl kapattın lan! Hani ben senin hiç bırakmayan sevdiğindim,noldu?

-Beni vurdun. beni darmadağın edip bir kenara bıraktın. Beni parçaladın. 

Oldu mu? şimdi çekil yanımdan.

Hemen taksiye binip gittim

Selin kapının önünde bekliyordu.

-Noldu dedim

Sana geldim, hem konuşuruz kafan dağılır.

-Tamam olur dedim.

O biliyordu yaşadıklarımı.

Selin konuşmaya başladı.

-Terk edildin,çünkü kalsaydı daha çok üzülecektin.Aldatıldın çünkü yoksa değişemeyecektin. Sevilmedin,çünkü gerçekten seveceğin o değildi.Ve bitti çünkü daha güzeli başlayacak.

-Hiç unutmam Yıl 2013

Tabi o sıralar lise 1deyiz. Okulda sevdiğim erkek  teneffüste benden sigara istedi. Bende kimseden istemesin başka diye, 2 dal sigara verdim. Teneffüste sevgilisi ile beraber içtiler. Sonra hiç  ümidim kalmadı.Ama bana öyle geldiki sevgili olduk. Sevgiliside onu terk etmişti.

-Üzülme canım elbette unutacaksın.

Ve onu uğurlamaya gittim.Ve çok uykum geliyordu.Odama doğru ilerledim.Yatağıma girerken bunu dedim.

 -Güçlüyüm artık. seni sevmeye karşı koyacak kadar güçlüyüm. seni affetmeyecek kadar güçlüyüm. bunun benim için ne ifade ettiğini bilemezsin.  

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
''BİZİ ANLATSAM''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin