peças em falta

31 12 2
                                    

Medyadaki Azra
Kapıdan içeri girdiğimiz an Azra bir mağazaya adım attı. Alışverişi her normal kızda olduğu gibi oda severdi. Ilk olarak açık renk bir kot aldı. Ve bir de tulum. Tulum koyu yeşil tonundaydı. O benim gibi değildi. Ben pantolon alacağım zaman üstüne bir şey daha alırdım, tamamlamak gibi. O ise ne beğenirse onu alır alışverişte tamamlama yapmazdı. Yada uyması onun için önemli değildi elinde var olan başka bir şey giyerdi. Ben öyle mağazada gezinirken koyu bir kot onunla birlikte koyu siyah salaş bir bluz almayı tercih ettim. Aynı anda kabinlere doğru ilerledik. Denediğimde iyi görünüyordum günlük abartısız istediğim gibi. Kabinden çıktım. Azra'ya baktım tulumu giymişti. Fiziği güzel olduğundan yakışmıştı. Benim zevkime hitap etmesede ona yakıştırdım.
×Güzel olmuşsun.
-Sende iyi görünüyorsun,dedi
Kabine geri girdim. Tekrar giyindim ve denediklerimi koluma koyup kasaya doğru ilerledim. Azra sadece tulumu almış yanıma geliyordu. Kasadaki kız bana gülümsedi.
-hoşgeldiniz efendim,dedi.
Gülümsemekle yetindim. Kıyafetleri ödedikten sonra çıktık. O mağazadan diğer mağazaya derken ben çok yorulmuştum. Azra ise hâlâ zevkle geziyordu.
×yeter artık hadi gidelim.
-son bir bir yer var lütfen, dedi.
Ve bir kozmetik mağazasına girdik. Ben koyu renk ruj aldım. Ruj sürmeyi severdim. Kendimi güzel buluyordum açıkçası. Güzel olup"saçmalama çok çirkinim kankağğaggağ" diyen ergenlerden değildim. Bunları da hallettikten sonra çıktık ve arabayı beklemeye başladık. Biraz ileride tanıdık plaka göründü. Az sonra yanımıza geldiğinde vakit kaybetmeden içeri atladım. Eve doğru yola çıktık.
---------
Eve geldiğimizde aldıklarımı dolaba yerleştirdim. Yemek yedikten sonra biraz internette gezindim. Saat 22.00 olmuştu. Yarın ilk gündü ve aptal gibi görünmek istemiyordum. Dişlerimi fırçalayıp yatağa yattım. Düşünecek kimsem yoktu. Ailemi düşünmemeye çalışıyordum. Kötü hissettirse bile onları unutmaya çalışıyordum. Yada sadece onları içimde de mezara gömmeyi düşünüyordum. Onlar için tam göğsümde bir dövme vardı. Kanat şeklinde ve tam altında portekizce eksik parçalarım yazıyordu "peças em falta". Bilerek göğsüme yaptırmıştı. Oraya gittiğimde adam ilk defa göğüsüne yaptıran görüyorum, demişti. Yaptıktan sonra güzel görünüyor,dedi. Çok fazla görünmüyordu ama olsun. Sadece ben bilsem bile yeter. Uykunun soğuk kollarına kendimi teslim ettim.
Oylarınızı bekliyorumm😊

BERİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin