1.BÖLÜM "YOLCULUK"

194 20 10
                                    

İlk bölümüm +50 okur olmayana kadar 2.Bölümü yayınlamayı düşünmüyorum ve sizin de bana bu konuda yardım edeceğinizi umuyorum.

20 dakika sonra otobüs kalkicakti.heyecanliydim tatil sonuçta nefes alicaktim orda .Ama bi ay kadar azemi görmeden ne yapicasktim bilmiyorum..Heyecanla otobüse bindim biraz da korkuyordum aslında ilk defa ailem olmadan uzun bir yolculuğa cikicaktm.Otobüse binip koltuk sirami aradim.

''24 24 24 hih iste burdaymis.'' Bi yolculukta 24 saat olsa dahi en guzel olan sey muziktir hele ki koltuk sirasi cam kenarinda ise dunyanin en muazzam seyidir bide bedava wifi varsa tabi simdi sira yanimda oturacak kişinin erkek olmaması için dua etmeye gelmisti Ya da çocuklu. Gebze ye kadar kimse oturmamisti daha yanima inşallah bu boyle devam eder dicektim ki çocuklu bi kadin kizina yanimdaki bos koltugu isaret ederek kizim geç otur dedi.Tamam bebekliyi anlarim hadi cocukluya da raziyim ama benim kadar bi kız çocuğu da nedir ya.3kisi 2 koltuğa oturduk uyumak istiyordum Mersin e kadar sadece uyumak istiyordum bu benim için kolaydi aslında yolculukta hep uykum gelirdi benim.Tam uyumaya daliyordum ki muavin yanima gelip ''arkada bos koltuk var istersen oraya gecebilirsin burda pek rahat görünmüyorsun'' dedi siritarak.Mutluluktan ucucaktim neredeyse.Cantami alip arka tarafa geçtim.Koskoca iki koltuk benimdi.Artik 24 saatimi müzik dinleyip uyuyarak gecirebilirdim.

Muavin uyudugumu fark etmemiş olacak ki
''Bisey alir misin ?''diye sordu.O sicakta soğuk bi kola iyi gelirdi Ama uykumu buna degismezdim tabiki. Sinir olmustum muavine ama aklima bana yaptigi iyiliği gelince sinir filan kalmamisti.Saate baktim 7 civari biseydi telefonuma birde sesli mesaj gelmişti.

17:19 Nereye vardin ? Yerin rahat mi? Yaninda kim oturuyor kiz mi erkek mi
erkekse kaç yasinda yakisikli mi?

Evet bu mesaj benim en yakin arkadaşım olan kumsal dan gelmisti varsa yoksa yakisikli erkekKumsal benim yakin dostumdu kardeş te denilebilir herseyimizi bilirdik iyi kotu ne varsa 1yilda beraber yasamistik onunla ailelerimiz de önceden tanisiyorlarmis.Birbirimize sikca gidip gelirdik onu görmediğim gün sanki o gunu eksik yasamisiz gibi gelirdi.Bugune kadar bir cok sevgilisi olmustu her seferinde de asik oldugunu sanardi ama birine dahi asik olmamisti.Onu daha Fazla bekletmeden cevap yazdim.

19:23 Görmen lazim kumsal bi insan bu kadar mi yakisikli olur.:((((

Çok geçmeden bekledigim cevap geldi.

19:23 Saka yapiyorsun yaşi kaç? kizim ne sanslisin be simdi senin yerinde ben olucaktim var ya çoktan arka koltuktaydik :)))

Gerçekten deli bu kiz

19:24 65 canim 65 yasinda.Arka koltuğa kadar kalır mi bilmem ama :))

Yazdiklarim ilgisini çekmemiş olacak ki aninda cevap yazmadi.Feyse girip biraz dolandim. şuna Alasin sayfasına baktim da denilebilir aslinda.O da 1 Yilda kumsal gibi herseyim olmuştu benim Onun sayesinde tanismistik.Ama bi insanin basina gelebilecek en kötü erkek arkadaştı. Her pisliği vardi Ama seviyordum onu herşeye ragmen seviyordum iste vazgecemiyordum ondan.Konusmuyorduk şimdi her zaman ki gibi.

Onun neyibegendigini kacta girip ciktigina bakarken Masal dan cevap geldi yüz ifadesini merak ediyordum acikcasi

19:39 Geç dalgani geç bende ne güzel sevinmistim senin için.

Birini bulup Alasi unutacagimi saniyordu.Kendisi birini unutmak için hep bu yola başvururdu.Ama benim için is öyle değildi Bugüne kadar hayatımda hep o olmuştu daha once kimseye bu sekilde biseyler hissetmemistim ondan baskasini opmemistim ondan başkasina sarilmamistim ondan baskasini kiskanmamistim herseyim ondan ibaretti. Ondan başka si yoktu kisacasi.

Siyahın Masum TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin