4.BÖLÜM "KABULLENİŞ"

109 12 2
                                    


"Tamam tamam geçti."diyerek simsiki sarildi o da bana.Şoktaydım aglamam bi türlü kesilmiyordu. Kafamı boynundan çekip iki eliyle yüzümü avuclarina alip."Tamam ben yanindayim,bir şey yok,geçti"diye beni sakinleştirmeye calisiyordu.Çağatay yediği dayaktan sonra çoktan ayrilmisti oradan. Yutkunup "tamam "dedim.Parmaklarıyla gozyaslarimi sildi.Denizin suyuyla elimi yüzümü yikadi.
Bagirmaktan kisilan sesimle

"Neden gitmedin "diye sordum.

"Hic sirasi değil,sonra anlatirim"dedi o da.

"Eve gitmek istiyorum"dedim.Elimden tutup beni kaldirdi. Apartmana girdik, asansör beklerken bana sarıldı. "Bu gece bensiz uyuyabilcek misin "deyip güldü. Gülüşü her şeyi unutturuyordu. Huzur veriyordu, güvende hissettiriyordu.

"Denicem" dedim baygin gözlerimle gulerek.Asansör gelmişti. Binip yukari kadar beraber ciktik. Koridorda telefonum calmisti.Yengemdi. Amcamla assagi da ki cafe de olduklarini yanlarına gitmemi söylemişti. Yengeme evde olduğumu ve çok yorgun olduğumu gelmeyeceğimi söyledim. İyi ki de yokturlar,şişik gözlerimi gördüklerinde ne bok söyleyeceğimi bilmiyordum. Bunlari konuşurken Alas ta yanimdaydı. Kapiya kadar geldi. Anahtarimi cikarip kapiyi actim.
Alas
"Bi öpücük yok mu "dedi yanagini çevirerek.

"İçeri gelmek istemiyorsan,bi öpücük verebilirim"dedim

"Sizinkiler" dedi soru sorar bi sekilde.

"Saat daha erken,gelmezler simdi"dedim. İçeri geçip kanepeye oturduk.

"Üstündekileri cikarip bana veriyorsun, hemen"dedi

Anlamsız bi şekilde ona baktim. Ama ustumdekilerden de kurtulmak istiyordum.
Odaya geçip pijamalarimi giydim, cikardigim kiyafetleri de bi poşete koyup alasa verdim.
Hic bir şey demeden poseti firlatircasina yere birakti. Sonra da gözlerini bana çevirdi.

"Seni pijamalarinla görmek güzelmiş, hayalimde ki gibi değil ama yine de iyi"dedi siritarak.

"Hayalinde ki ?" dedim soru sorarcasına.

"Evet hayalimdeki " dedi yine gulumseyip.

"Ne hayali" dedim bende gulerek.

"Seni nasil hayal ettiğimi söylersem agiz burun birakmazsin bende "

"Seni öldürürüm" dedim sakalaşarak.

"Neee karim olarak ama "dedi.

"Ben senin karın olmicam."

"Zorla kaciririm o zaman bende "

"Olsam bile, hayalindeki gibi geceliklerden giymicem" dedim az da olsa utanarak.

"Sen benim ol da boşver orasini"dedi.Hem Hoşuma hem de tuhafima gitmiştii. Alasın karısı olmak kim bilir ne kadar mükemmel olacaktı.

Ellerimi avuclarinin arasına aldı. Sonra da öptü. Daha önce ellerimden cok opmustu ama bu sefer ki çok başka geliyordu bana.Ona doğru yaklasip kolllarimi boynuna sardim,kafami da boynuna gömdüm.Bu gün olanları unutmak istiyordum bunun için de Alas a ihtiyacım vardı.Ama bu pek te mümkün değildi.
Çünkü daha yeni gelmistim  helinlerde kalicam diyemezdim.
Kapı çaldı. İkimiz de olduğumuz yerden firladik. Amcamlar bu kadar erken gelmiş olamazlardi.Hemen alası benim kaldigim odanin balkonuna götürdüm.Sonra da gelip kapiyi actim.

"Gerizekalı sen miydin"

"Asıl sana gerizekalı,nerdesin kızım sen kayboldun gittin insan bi haber verir."

Siyahın Masum TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin