2.BÖLÜM "ÖZÜR"

116 16 8
                                    

''Ne kadiri ya ne sacmaliyorsun sen ? ''

''Görürsün ne kadiri olduğunu''

''Alas sacmalama yanimda kimse yok ''

''Bunu gelince kendi gözümle gorucem''

''Yanimda kimse yok diyorum nereye geliyorsun?''

''Seni almaya ''

Bunu duyunca biraz afalladim

''Ne nne saçmalıyorsun.''

''İkide bir ne saçmalıyor sun kelimesini tekrarlayıp durma duydun iste seni almaya geliyorum.'' dedi.Sesi gür cıkmistı

''Ben istiyormuyum peki sordun mu bi?''

''İste veya isteme ben seni bi daha kaybedemem yaptim bi hata. Hayvanlik ettim tamam kabul.''

Noluyordu...

Bi an duraksadim. Neler söylüyordu bu çocuk .Önce özür diledi simdi de ''seni kaybedemem'' diyordu.

Hicbir şey demeden telefonu kapattim.

3 SAAT SONRA.

''Birşey ister misiniz'' muavinin sesiyle uyandım.
Dur bi saniye bu muavin değildi.

''Alas'' dedim şaşkınlıkla.

''Sürpriz olacağını sanmiyordum'' dedi sırıtarak. O siritan dudaklarına yapismak istiyordum. 1ayın özlemini gidermek istiyordum ama istemsizce bi tane tokat attim. Şaşırdı.Kafasını yana çevirirken

''Ben de seni çok özledim'' dedi.

''Ne işin var sesin burada !''

''Seni almaya geldim Elzem.''

''Ben seninle gelmek istemiyorum.'' dedim kararli bi ses tonuyla.

''Seni kaybetmicem dedim ama değil mi'' dedi alaycı tavrini takinarak.

''Beni kazanmadan nasıl kaybedebilirsin'' dedim öfkeli bi şekilde.

Ciddileşerek ''Ne için geldim saniyorsun.''

Birşey diyemedim. Eliyle yanagimi oksadi sonra yüzümü kendine çevirdi.

''Seni özledim. Seni çok özledim. Kadirle Mersin e gideceğini duyunca deliye döndüm dayanamadim geldim.''

''Daha yeni mi geldi aklina peki ? Simdiye kadar nerdeydin ?''

''Kendimi haklı cikaracak tek kelimem dahi yoktu. Ne dicektim ? Karsina geçip ''yaptim'' deseydim,seni tamamen kaybetmiş olucaktim.Bekledim, biraz zaman gecsin istedim.''

''Ama hic bir işe yaramadı '' dedim kafamı cama çevirerek.

Bileğimi kavrayıp beni ayağa kaldırdı ve peşinden sürükledi.

''Napiyorsun Alas dur. Alas durur musun lütfen. Alas sana diyorum. Ya kime diyorum çekiştirmesene.!"

"Kendi isteğinle benimle gelicek misin peki ? "

"Tabiki de gelmicem birak kolumu"

Alas Bana ulaşamayınca neler olup bittigini ogrenmek icin Agrin i aramisti.O da sırf Alas i delirtmek icin Kadirle Mersine gidecegimizi soylemisti.Alas ta bunu duyunca dayanamayip pesimden geldi,otobüsü bulup bi tesiste durana kadar takip etti.Durunca da yanıma gelmişti.Otobüsten indigimizde muavin valizlerimi alasin arabasına taşıyordu.Bu çocuk bunları ne zaman ayarlamıştı.

Siyahın Masum TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin