Saya:
Procházela jsem se po městě. Přemýšlela jsem. Nebo se o to aspoň pokoušela. Proč nás Lis podvedla? Co jsme ji udělali?
Byla jsem tak zabraná do svých myšlenek že jsem narazila do Radima co stal na chodníku.
,,Kam čumíš?!" vyštěkl. ,,Na tebe určitě ne." odsekla jsem. To už se k němu přitočila Lis.
Odfrkla jsem si. ,,Problém Kesits?" vyštěkl Radim znovu. ,,Jo." Udělala jsem krok dozadu. ,,A teď uhněte." řekla jsem. Lis mě celou dobu pozorovala. ,,Co čumíš?" vyhrkla jsem. S trhnutím sklopila zrak. Radim chtěl něco říct ale to už jsem šla domů. Přetékala jsme vztekem. Odemkla jsme dveře bytu.
,,Už jsi doma?" zeptala se mamka z kuchyně. ,,Ne na střeše." ,,Co se stalo?" zeptala se. ,,Radim, Lis. Stačí?" zeptala jsem se. ,,Nechápu co se mezi tebou a Lis stalo." řekla mamka. ,,Podvedla nás!" vykřikla jsem a šla do pokoje. Tašku jsem hodila do rohu pokoje. Ztráta času se zabývat tím ostatním. Teď se musím soustředit na učivo ohledně Fyziky a chemie. Jestli propadnu tak mě rodiče zabetonují do země.
Po půl hodině co jsme se marně snažila pochopit látku z chemie jsem učebnicí hodila do kouta a lehla si na postel. Už jsem usínala když jsem venku uslyšela ránu.
Tayllor:
Domluvila jsem si s Kristy schůzku. Vyšla jsem z domu a zamířila k ní.
Se sluchátkami v uších jsem šla ulici když jsem uviděla Radima a jeho partu. Nečekaně tam byla i Lis.
Šla jsem blíž. Stáli před nějakou holkou. Měla hnědé vlasy pod ramena, zelenomodré oči. Něco mě na ní ale zarazilo. Z hlavy ji trčeli kočičí uši.
,,N..nechte mě být!" zakřičela. ,,Hahaha jasně. A co za to?" zeptal se Radim. ta holka ucouvla. ,,Tak hezky poslouchej. Jestli se k nám nepřidáš, zařídíme aby jsi prožila nejhorší část života..takže jak se jmenuješ?" zeptala se Lila. ,,Neřeknu! A k vám se nepřidám. Viděla jsem co děláte. A tohle dělat nebudu. NE!" vykřikla ale to ji už Radim popadl za vlasy.
,,Nechte ji!" Nechápu kde se to ve mě vzalo. Ta odvaha. Jich bylo nejméně šest a já jedna. Radim tu holku pustil a otočil se na mě.
,,A hele, Tayllor. Tak co? Jak se ti vedlo?" zeptal se. Oči se mi zbarvili do ruda. ,,Nechte ji!" zopakovala jsem místo odpovědi. Max mě chytil zezadu. Začala jsem sebou cukat. Radim mě chytil za bradu. ,Není konec Tayllor, takže klidně si zachraň tu holku. Ale tím pádem budeš mít další problémy." řekl a pustil mě. Max mě taky pustil. Odešli. Lis se na mě podívala. Odvrátila jsem pohled. I ona odešla. Otočila jsem se k té holce.
,,Jsi v pořádku? Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se. ,,Jsem v pořádku, a jsem Vixi. Vixi Karelset. A ty?" zeptala se. ,,Tayllor Jeksin. Co se stalo?" zeptala jsem se. ,,Ve škole...jsem odmítla se k ním přidat,. Nabídla mi to ta holka s černorůžovými vlasy." řekla. ,,Lisa....budu už muset jít...tak se měj." řekla jsem. ,,Ty taky. A díky za záchranu." řekla. Běžela jsme ke Kristy a Vincentovi. Zazvonila jsem. Kristy otevřela a objala mě. ,,Pojď dovnitř. něco ti musím ukázat." řekla a odtáhla se.
Srry že jsem nepsala. Ejjjjjjj....přidala jsme tam sebe. Chichi. :D :D Takže Kristy ses dočkala nové kapitolky.
ČTEŠ
One and five other
Fiksi PenggemarPříběh o pěti dětech, které nejsou zrovna normální. Taylor Jeksin-Hnědovlasá holka očí se jí mění podle nálady, ráda ráje na flétnu. Jeremy Fritzglerand-Hnědovlasý kluk s otazníkem místo obličeje, kvůli tomu ho šikanovali, rád je s Tayllor. Vincent...