Ráno jsem se probudila brzy a tak jsem ještě projela sociální sítě. Otevřu Instagram - nic. Otevřu snapchat - nic. Otevřu facebook - vyvalí se na mě spousta nových zpráv od cizích lidí.
Byly to zprávy většinou typu:Ty chodíš s Martinem?
Martin je náš!!
Drž se od Martina dál!Chvíli jsem na ty zprávy zírala, ale pak jsem se na to vykašlala a šla se připravit do školy.
"Ahoj." pozdravila jsem Martina,když jsem přišla do školy.
"Ahoj." odpověděl Martin s úsměvem.
"Kde je?" zeptala jsem se a kývla hlavou k Emily židli.
"Nevím." odpověděl, "Tak já si tam sednu, aby jsi tady nebyla tak sama."
řekl a šibalsky se usmál.
'Crrrrrrr'
Zazvonilo a do třídy vešel otrávený profesor."Nechtěla by jsi dneska něco podniknout?" zeptal se mě Martin po vyučování před školou.
"Promiň, ale nemůžu. Přijede za námi sestřenice z Francie." odpověděla jsem smutně.
"Nevadí. Ještě ti potom napíšu, Pa." řekl a na rozloučenou mi dal pusu na tvář.
Usmála jsem se a zamávala mu."Ahoj mamí!" zakřičela jsem, když jsem přišla domů.
"Ahoj." ozvalo se z kuchyně.
"Za chvíli přijede Denisa." připomněla mi, když jsem přišla za ní do kuchyně.
"Já vím." řekla jsem 'otráveně' a dala ji pusu na tvář. Usmála se na mě a já jsem odešla do pokoje.
Převlékla jsem se do domácího oblečení a zapla notebook.
Přihlásila jsem se na facebook a zase mi tam vyjela hromada zpráv. Ignorovala jsem je.Slyšela jsem bouchnout vstupní dveře, ale nevšímala jsem si toho a dál si četla příspěvky na facebooku.
Ozvalo se zaklepání a mé "Ano?"
"To mě jako nepřijdeš ani přivítat?" řekne s roztaženýma rukama Denisa.Já vyskočím z postele a bežím jí obejmout.
"Ahoj." říkám jí v objetí.
"Nezdržím se tu dlouho. Musím jet ještě do Liberce za mámou a Markem." řekla smutně Denisa.
Marek je její pětiletý bráška. Sára, její máma, s ním má dost práce, protože hodně zlobí."Tak já půjdu zase dolů." usmála se a zavřela za sebou dveře.
Martin Carev: Tak co sestřenka? :)
Aileen Dorsová: Je fajn. Ale bude muset brzy odjet ještě za její mámou do Liberce. :) :3
Martin Carev: Nemohla by jsi ještě teď ven? Jen na chvilku. Prosím.
:( :'(Aileen Dorsová: Já nevím............ Ale tak jo :) ;)
Martin Carev: Okj. Za 15 minut v parku?
Aileen Dorsová: Okj :)
Hned jsem se šla převléct.
Vzala jsem si vak a dala do něj klíče, peněženku, sluchátka a mobil a běžela jsem dolů."Mami půjdu na chvíli ven. Pa." řekla jsem mámě a šla jsem ještě obejmout Denisu.
"Ahoj." řekla máma i Denisa jednohlasně."Ahoj." pozdravila jsem Martina, když jsem dorazila do parku.
"Ahoj." odpověděl a usmál se.
"Co si potřeboval?" zeptala jsem se ho.
"Ehm....nechceš se jít projít?"
Přikývla jsem.Šli jsme a povídali si o všem možném.
Najednou se Martin zastavil a otočil se na mě.
"Víš, já ti musím něco říct......" odmlčel se.
"Ano? Poslouchám.." řekla jsem nervózně i když jsem asi věděla o co jde.
Nic neříkal a hluboce se mi zahleděl do očí a já jemu.
Chvíli jsme takhle stáli, než se ke mně začal přibližovat.
Spojil naše rty a začal mě líbat.
Spolupracovala jsem a zajela mu prsty do vlasů.Po chvíli se odtáhl.
"Miluji tě Aileen, ale bál jsem se ti to říct. Bál jsem se, ze by jsi mě odmítla a já tím zničil naše přátelství." řekl a nervózně čekal na moji reakci.Podívala jsem se na svoje boty a potom zase na něho.
"Já tebe taky.." pípla jsem a on mě znovu políbil.
_______________________________________Takže...ehm...
Nebudu se omlouvat, protože to už by bylo po několikáté...Helou. :)
Tady je další část. Doufám, že se líbí.
Pokusím se psát častěji, jenže...no.
S pozdravem YouTube_Is_Our_Life =) :) :* :3
ČTEŠ
You And I (ff. Martin Carev)
FanfictionJmenuji se Aileen Dorsová a je mi 16 let. Žiji s rodiči v centru Prahy. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Emily Jensová a chodí se mnou na střední. Tento rok k nám má nastoupit nový kluk, tak jsem zvědavá, kdo to bude.