Гледна точка на Ребека:
- Хайде Беки, няма да чакаме брат ми. Да отиваме на полето. Той ще ни намери. - каза ми Кейси изкарвайки ме от мислите ми.
- Добре хайде и без това не ми се чакаше. - станах и взех таблата си в ръка. Кейси направи същото - Наш ти идваш ли или ще продължаваш да се тъпчеш?
- Идвам, идвам - каза едва разбираемо той.
-Не говори с пълна уста! - скара му се Кейси.
Наш не отговори. Просто кимна, стана и отиде да остави таблата си. Аз и Кейси го последвахме.
Оставихме таблите си и се запътихме към полето на което щяхме да играем. Аз седнах на една от пейките и зачаках. Беше много скучно. Единственото, което ми направи впечатление беше ядосания Конър и ядосаното му потропване с крак, сладурскоо. Хаха.
Хъъм, Шон, Брадли, две момичета и едно момче отидоха при него, трябва да разбера, не че съм клюкарка. Обърнах се към Кейси, която се гласеше да ми каже нещо.
"Да отидем при тях" - казахме едновременно
"Да хайде" - отново едновременно.
"Спри да ми четеш мислите"- казахме двете и се засмяхме.
Отидохме при другите като оставихме Наш сам, хаха лоши.- Хей Шони! - каза Кейси и се метна върху него, хаха знае как да го злепостави.
- Гадже ли си имаш? - попита едно от момичетата. Беше симпатично, видимо изрусено и може би малко глупаво, хаха.
- Нееее! - възразиха и двамата.
- А кои сте вие? - същото момиче посочи мен и Кейси.
- Аз съм Ребека, а това е Кейси. Тя е сестра на Шон. - казах и подадох ръка на изрусената.
- София. - тя пое ръката ми. - това са по - голямата ми сестра Ема и гаджето и Тристан.
- Приятно ни е - каза влюбената двойка, но изглежда че на момчето не му пукаше особено, хаха.
- Шон, а ти откъде ги познаваш? - попита Кейси.
- Амиии, отидох в столовата и реших да си взема донът, но Ема ме събори на замята и го взе, бла бла, оттам се запознахме. - обясни набързо Шон.
- Май е време да започваме играта. - каза Конър и всички се насъбраха.
- Магия? - казах и го гледах странно.
- Наблюдение! - потвърди той и се засмяхме.- Е, след като сте се събрали, нека да ви разделим на отбори и да обясним правилата.- каза госпожа Бенсън. - Така... В синия отбор са Кейси Мендес, Тристан Еванс, Конър Бол, Брадли Симпсън и Джеймс МакВей. - започна да изброява госпожата - Зелен отбор: Шон Мендес, Наш Гриър... - продължи тя но аз я изпуснах след брат ми, хаха. - Червен отбор: Ема и София Рейес, Джак Галински... - айде пак я изпуснах. Ще чакам да чуя моето име... Минаха още два отбора, май- И накрая, жълт отбор: Джак Джонсън, Ребека Гриър, Камерън Далас, Лорън Грей, Саманта Роберт. - познавах само Джак от целия отбор, пази боже.
Разделихме се по отбори и госпожа Бенсън продължи.
- Така. ПРАВИЛАТА: Всеки отбор трябва да скрие флага си, за да може противниковия отбор да не го открие. Когато флагът на някой отбор бъде открит, това значи че отбора е загубил. Отбора с неоткрит флаг печели! - раздадоха ни флаговете. - НАЧАЛО! - извика госпожата.Всички отбори се заеха с това да скрият флага си.
- Отбор, стратегии за скриване на флага!? - каза Джак.
- Аз предлагам, да тъпчем флага в сутиена на момичето с най - малки гърди. - предложи Камерън и с Джак започнаха да оглеждат гърдите на Сам, Лорън и моите, ужас. Но по - ужасното беше това, че погледа им спря на моите. Исках да ги ударя.
- Сам и Беки да си разменят сутиените - каза Джонсън. Е, да логично е. Понеже нейните цици са най- големи, а все пак трябва да има място за флага. Добре че си умен Джак. *сарказъм*
- Няма да го направя - заявихме едновременно.
- О, да, ще го! - каза Далас през смях. Със Сам се спогледахме.
- При едно условие! - казахме едновременно.
- Слушаме! - казаха момчетата, а аз и Сам им забихме по един шамар изневиделица. - Ауч! - възразиха те, а ние се засмяхме. - Добре хайде сега разменяйте.Аз и Сам отидохме в нейната къща. По скоро тя ме задърпа натам.
- Защо дойдохме тук!? - попитах очудено.
- Ами, няма да се събличаме пред две момчета и едно момиче, а и твоя няма да ми стане - обясни ми Сам и се засмя. - Ще ти дам друг! - тя отвори шкафа си с бельо и ми даде нов сутиен.-Благодаря! - казах и се засмяхме.
- Хайде оправяй се. - тя излезе,а аз смених сутиена си. Боже в този сутиен има място за цял автомобил, хаха. Облякох тениската си отново и видях колко зле изглежда, затова пооправих нещата като натъкнах моя сутиен при едната си гърда и излязох.-Сега като сложим и флага, ще стана симетрична - изхилих се, но и Сам не пропусна възможността.
Върнахме се при другите.- Асиметрично дете - смееш се Лорън.
- Стига де! И ти имаш цици, но никой не те кара да вършиш подобни неща. - скара ѝ се Сам.
- Добре, сега да ти пъхнем флага в празния сутиен. - засмя се перверзно Камерън и се приближи към мен с флаг в ръка, а аз го шамаросах набързо, чак мен ме заболя.
- И сама мога Далас! - взех флага и го пъхнах. Хаха.
- И сега отбор! Да намерим флаговете на другите...А/Б:
Хей гайс! Ъх, съжалявам, но главата ще бъде разделена на две части. Утре ще се опитам да кача другата. Съжалявам ако има правописни грешки. Love ya xx
ESTÁS LEYENDO
Our Summer (BG Fanfiction)
FanficЕдно лято. Един лагер. Едно приятелство. Една любов... Това е рецепта за незабравими спомени! :3