- Не те интересува! - тя започна да изтупва дрехите. В този момент от блузата ѝ падна, не какво да е, а именно флага! Флагът на нейният отбор!
- Ааа, ето защо имаш толкова големи гърди! - изкоментирах аз, наведох се и грабнах флага, а Беки започна да мрънка.
- Дай ми го!
- Мила, ще ти купя шоколад! А сега... Побдата! - изсмях се и изтичах да намеря отбора си.Обърнах се и видях Ребека с насълзени очи. Съотборниците ѝ я успокояваха, стана ми жал!
- Хей, Нашииии! -чух глас и се обърнах, за да видя кой е. Ооо, не! Ема и държи нашият флаг. What the hell?! Кой ни предаде? Ще му го начукам. Успокой се Наш. Това е просто игра...
- Какво стана Наши? Къде е усмивката ти? - попита Ема. Кучка. Защо е толкова злобна? - Колко лесно ви предаде Мади. Само за една целувка от страна на Гилински... - той излезе иззад нея. Вярно. Мади е хлътнала по него още от детската градина.
- Усмивката му е точно тук, Ема! - чух гласа на Шон, слава богу. Обърнах се към него и видях, че държи техния флаг. Каква ирония, чак се разсмях. - Какво стана дарлин? Сега твоята усмивка се загуби. - Шон, мръсник такъв! Засмях се на мислите си.
Той дойде и чукнахме юмруци.
- Съжалявам момчета! - чух гласа на Мадисън.
- Няма нищо, Мадс! Това е просто игра! - обяснихме ѝ със Шон.
- Нали знаете че се отстранихме взаимно?!- каза онова момиче, как се казваше? София?...
- Мхм! Е да отиваме при отсранените отбори. Добра игра! - каза Гилински и се ръкувахме, след което отидохме при другите...
***
Неутрална гледна точка:
- Здравейте отново деца! - гласа на госпожа Бенсън озвучи лагера. - Искам да ви представя победителите! Барабаи моля... - тя се засмя, изглежда барабаните бяха въображаеми. - Победителите са: Синият отбор! - всички започнаха да ръкопляскат.
На малкият подиум се качиха Кейси, Тристан, Конър, Брадли и Джеймс. Ръкоплясканията се усилиха.
- Сега, искам да ви представя наградата. - още щом каза "представя" на модиума се качи не кой да е, а самият Ник Джонас! Да правилно прочетохте, Ник Джонас..
Щом момчето се показа, почти всички момичета започнаха да подскачат и да пищят. Кейси също беше една от тях. Тя беше, меко казано, луда по него.
- О боже! Ник Джонас! Наградата е Ник Джонас! О боже, о боже, о б... - запопна да крещи Кейси, но беше прекъсната от ръката на Брад, която си намери място върху устата ѝ.
- Тя просто... Много го харесва! -заключи просто момчето, а всички избухнаха в смях. Дори и Ник се засмя.
- Да! Сега отбора победител, ще прекара остатъка от деня с Ник Джонас! - каза госпожа Бенсън. - А сега, нека да снимаме победителите. Моля застанете ето там - тя посочи мястото, на което имаше фото апарат. Тийнейджърите се преместиха и изчакаха госпожа Бенсън.
- Кажете "зеле"! - жената се усмихна и направи снимката.
След като видя снимката, госпожа Бенсън избухна в смях, но кой ли не би?- Надявам се да ви е било интересно, защото това беше всичко! Очакваме ви в 8:00PM на кино вечерта. Довиждане! - заяви тя и всички се разотидоха....
А/Б:
Здравейте, моля не ме убивайте, че не съм качвала отдавна, но държах най- важните матури - БЕЛ и математика. Също не ме убивайте, че главата е хипер кратка, но трябваше да са 2 части, а телефона на сестра ми качи втората до половината и просто умрях от яд. Както и да е, нека не ви пълня главата с глупости. Ще се опитам да кача колкото се може по скоро (ако има кой да чете тая боза)
Обичам ви, чао ××
VOUS LISEZ
Our Summer (BG Fanfiction)
FanfictionЕдно лято. Един лагер. Едно приятелство. Една любов... Това е рецепта за незабравими спомени! :3