Гледна точка на Шон:
8:00РM
Време за вечеря. Сестра ми се превива от болки в стомаха... Явно трябва да ѝ занеса нещо. Дали е позволено? Ще питам госпожа Бенсън. Честно казано не ми се вечеря, въобще...Щом влязох в столовата потърсих госпожа Бенсън.
- Добър вечер, госпожо Бенсън. - поздравих аз.
- Добър, господин Мендес. - засмя се тя.
- Може ли един въпрос?
-Разбира се.
- Ъм.. Сестра ми не е предразположена в момента и не може да дойде да вечеря. Та... - започнах аз.
- Разбира се че може да ѝ занесеш храна. - прекъсна ме госпожа Бенсън и се усмихна.
- Благодаря. Приятна вечер. Съжалявам, че Ви спрях точно на вратата. - извиних се и отидох да избера храна за Кейси.
- Няма проблеми. - госпожа Бенсън излезе от столовата.
Ъм... Какво би си взела сестра ми? Спагети? Да. Тя обича спагети... Взех ѝ спагети и добавих ягодов пудинг като десерт. Сега ли да ѝ ги занеса?
- Какво мислиш толкова? Мърдай! - чух глас зад мен. Обърнах се и видях Ема...
- Какъв ти е проблема? - попитах я учтиво аз.
- Ти си проблема! Мърдай! - някой я е ядосал...
- Или какво? - обичам да я дразня :3
Ето това! - тя грабна голямата лъжица със сладолед и го изстреля право в лицето ми.
- Глупачка! - взех Кетчупа и го изтрелях срещу нея, но тя се наведе. Ужас. Явно уцелих, Ребека... - Сори Беки! Не беше за теб!
- Ш-Шон, как можа? - чух от нейна страна и след това лицето ми опита от спагетите с кюфтенца.
- Казах че съжалявам!
- Е добре тогава. Извинен си! - Ребека се усмихна и хвърли от спагетите по Ема.
- Ах ти, малка кучке. - опа, опа Ема се ядоса.. Грабна сладолед с шепата си и го хвърли по Ребека...
- БОЙ С ХРАНАААА! - чух Наш, който се беше качил върху една от масите...
- Пич добре ли си? - попитах го аз, а в отговор получих хамбургера му... - Много мило, брат. Не съм гладен. - усмихнах му се мазно.
Две минути след това, което извика Наш... Всичко е олеле, навсякъде има храна и тийнейджъри, които я хвърлят... Аз просто се опитвам да занеса спагетите и пудинга на сестра си, хорааа.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Our Summer (BG Fanfiction)
FanficЕдно лято. Един лагер. Едно приятелство. Една любов... Това е рецепта за незабравими спомени! :3