1. Kapitola

155 7 4
                                    

Ahoj měla bych se vám asi představit jsem Anička ale všichni mě oslovují Ený. Nevadí mi to spíš naopak. Jsem celkem prcek brunetka mam zelené až hnědé oči. Moje nejlepší kamarádka je Klárka. Je to špinavá blondýna s modrými očima.Rádi se provokujeme ale nemůžeme bez sebe být. Jsme spolu skoro pořad. Děláme spolu skoro všechno od nakupování oblečení až po jezení zmrzliny. Jsme kamarádky už 4 roky. Takže od našich 12 let . Takže nám je 16. Jestli se ptáte jestli mam i jiné kamarádky tak ano mam ještě dvě. První je vysoká zrzka Nikol s pihami a s kouzelnými modrozelenýma očima. Druhá je stejně vysoká blondýna Kiki s čistě modrýma očima Ale teď zpátky o tom co jsem vám nechtěla říct.

Moje máma a já žijeme ve Londýně. Moje máma se s mým fotříkem rozvedla protože jí zahýbal s nějakou ženskou. Jsem na něj naštvaná vůbec se o nás nestaral,mlátil mojí mámu. Ale ona ho stejně milovala.. No konec minulosti a řeknu vám něco o přítomnosti. Mojí mamce je 37 a mě je zatím 16. Máma si našla nového přítele. Moc mi o něm vyprávěla. Říkala že je úžasný,chytrý,hodný apd. Teď je začátek května a stěhovat se máme už v srpnu. Klárka to už ví.. Nechci jí ztratit ani ona mě. To stěhování bude hrůza. Nechci se stěhovat ale nechci ani být bez mámy.. Takže budu muset s ní. Klárce jsem slíbila že za ní budu jezdit a pořádně si to užijeme.

Život vlkodlakaKde žijí příběhy. Začni objevovat