3. kapitola

76 5 1
                                    

Ený pohled

Ráno jsem šla do školy. Vůbec se mi tam nechtělo ale musela jsem. Dneska jsem nepotkala ani Nikol ani Kláru. Zvláštní řekla jsem si. Hodila jsem to za hlavu a šla ke své skřínce. Vzala jsem si potřebné učebnice a šla k naší učebně Angličtiny. Šla jsem ke své lavice ve které seděla Klára která poslouchala písničky. Dostala jsem nápad... Šla jsem k ní a a vybafla na ní. Strašně se mě lekla a tak jsem dostala výbuch smíchu. Podívala se na mě s uraženým pohledem. Když jsem se uklidnila tak začalo zvonit na hodinu tak jsem si sedla na židli  čekala až uráčí přijít učitelka. Celé dopoledne se nic nedělo. Vyrazili jsme ještě dokoupit nějaké drobnosti. Jako byl popcorn, džusy a podobné kravinky. Kolik vlastně je? 14:56 Tolik? Mam už jenom 45 minut abych se upravila, oblíkla  a osprchovala. První se osprchuju a umyju si vlasy. Vlasy jsem si zamotala do turbanu a osušku kolem těla a šla do pokoje. Otevřela jsem skříň a vytáhla si roztrhaný dříny a tílko a samozřejmě spodní prádlo. Potom jsem šla k zrcadlu a sebou si vzala řasenku a lesk na rty který jsem si dala do džínsu. Šla jsem do své koupelny a tam si zapojila fén a vyfénovala jsem si vlasy. Šla jsem po schodech dolu do předcíně kde jsem si vzala tenisky a vyrazila jsem na náměstí kde jsme se měli sejít. 


Došla jsem na náměstí kde už byli všichni Klára,Nikol,Kiki, Samuel, Roman a ty dva jsem neznala ale byli celkem hezky oba hnědovlasý. Přišla jsem k nim, '' Ahoj všichni! '' A šla jsem obejmout holky, Samuela a Romana. A všichni mě pozdravili sborovým '' Ahoj''. '' Hele Same kdo jsou ty kluci?'' Zeptala jsem se. ''Tohle je Kuba ukázal na kluka,'' s modrýma očima.'' A tohle je Marek se zelenýma očima.'' '' Tak jdeme?'' Samuel jen kývnul na souhlas. Celou cestu až k Samuelovi jsme si říkali vtipné zážitky a Kuba a Marek jsem celkem sympatický kluci. Dorazili jsme k Samuelovi. Sedli jsme si do jejich obýváku. Kde byli připraveny bramburky,popcorn, barevné kelímky, kofoly, energy drinky, notebook s bednami, sušenky, tyčinky, vodní dýmka a  dokonce i nějaky alkohol co sehnali kluci. Sedli jsme si na gauč a křesla. Bavili jsme se pojídali a pili. Potom jsme hráli flašku úkol nebo pravda. Já už byla jen ve spodním prádle, Kiki v triku a kalhotkách, Nikol měla tepláky a podprsenku, Klára taky jen ve spodním prádle a kluci byli jen v trikách a trenýrkách. Naproti mě seděl Samuel a pořád se usmíval na mě. A já se musela culit jak byl roztomilý. Už jsme byli v náladě. Marek otočil flaškou která ukázala na mě a na Kubu. Kuba:  '' Úkol nebo pravda?''  ''Úkol,'' odpověděla jsem.  '' Vykousni se Samuelem! '' začal se smát. Moje ústa spadla dolu ale hned jsem to zamaskovala nasadila svůdný úsměv. Samuel seděl v tureckém sedu tak jsem si na něj sedla obkročmo a začala ho líbat. Dobývala jsem se do jeho úst jazykem nakonec pootevřel pusu. Začala 3. světová naších jazyku potom nám už docházel vzduch tak jsem se odtáhla. Usmála jsem se na něj a sedla si na své místo. Všichni se na nás koukali s otevřenýma pusama a jediný Kuba se smál od ucha k uchu. Hráli jsme dál asi do půlnoci. Všichni jsme byli jen ve spodním prádle ale kašlali jsme na oblíkání a šli jsme tancovat. Roman tam pustil mojí a Kláry oblíbenou písničku. Začali jsme zpívat. Divím se že nikomu nepraskli ušní bubínky. Poslední písnička byla něco jako ploužák vzala jsem si Klárku, Kiki Nikol ale podle klučičích výrazů se jim nelíbilo že tancujeme spolu. Kuba mi ukradl Klárku,Nikol Roman, Kiki Marek a mě Samuel. Moje ruce spadli na jeho krásně svalnaté ramena a jeho ruce na můj pas. Opřela jsem si hlavu mezi jeho hlavu a rameno. Napadl mě strašný nápad políbit ho. Políbila jsem ho a on moje polibky spokojeně oplácel. Z klidného a pomalého líbání se stala válka naších jazyku. Samuel se na chvíli odtáhl a pošeptal mi: ,, Nechceš nahoru? '' a šibalsky se na mě usmál. Jen jsem ho vzala za jeho  ruku a táhla po schodech nahoru.


A co se stalo nahoře v příští kapitole ! :D

Život vlkodlakaKde žijí příběhy. Začni objevovat