Aničky pohled
Ráno jsem se probudila a cítila jsem že se na druhé pulce postele něco zavrtělo. Podívala jsem se kdo leží vedle mě. Když jsem zjistila že to je Samuel dostala jsem výbuch smíchu. Jenom se otočil na druhý bok. Zrovna jeho jsem čekala. Koukla jsem se pod deku. Zjistila jsem že nemám žádné oblečení. Podívala jsem se po místnosti a po celé místnosti bylo oblečení. Vášnivá to noc pomyslela jsem si. Jak jsem vstala pro moje oblečení tak jsem se koukla na Samuela a ten se na mě koukal s nevinným úsměvem. Ptáte se jestli mi to vadí? Ano? Ne nevadí občas jsme se spolu po kalení vyspali nic víc jsme nikdy byli. Aby jste se ještě nedivili tak holky to nevěděli že jsme se párkrát vyspali. Zasmála jsem se a sbírala oblečení. Za sebou jsem slyšela těžké kroky i přes to jsem se neotočila a čekala co udělá. On mě objal zezadu a přisál se mi na krk. Moje největší slabina. Chvíli jsem si to užívala. Pak ale mě něco trklo. On je moc dlouho přisátý na jedno místo. Udělal mi cucflek. Jen se usmál a řekl: ''Aby všichni viděli že jsi moje.'' Krásný pomyslela jsem si. Koukala jsem po místnosti a uviděla zrcadla. Šla jsem k němu a podívala se na můj krk. Cucflek hrál všemi zvláštnými barvami. Samuel byl už oblíklej. Jak to krucinál stihnul? Napadla mě pomsta za cucflek. Šla jsem k němu svůdným krokem. Začala ho líbat a moje ruka klouzala k jeho kamarádovi a začala ho hladit. Cítila jsem že se začíná zvedat. Když jsem skončila tak mu stál. Usmála jsem se na něj. '' Hele En, '' řekl. Zvedla jsem jedno obočí že má pokračovat. ''Nechtěla bys aby jsme byli kamarádi s výhodami? '' '' Klidně. '' Usmála jsem se a odešla dolu. Podívala jsem se na hodiny co byli pověšený v kuchyni. Půl 12 akorát jít domu. Sbalila jsem si pár věcí co jsem tu měla a napsala vzkaz: Šla jsem domů s láskou Ený.
Samuelův pohled
Odešla a nechala mě s hodně velkou boulí. Co nadělám no. Sednul jsem si na postel a sundal kalhoty i s boxerkami. A začal honit. Až jsem vykonal svojí potřebu tak jsem šel dolu do kuchyně. Ve skřínce jsem si vzal čokoládové kuličky a z lednice mléko. A vše smíchal a sedl si na linku a vzal lžičku. Zajímalo by mě jestli tu ještě je. Když jsem dojedl tak jsem vše dal do myčky a šel nahoru do patra. Otevíral jsem dveře kde byli pokoje pro hosty a nikdo tam nebyl. Super..
Ený pohled
Už asi hodinu jsem doma. Přemýšlím co budu dělat. Zase mě bolí hlava ach joo..
Šla jsem si lehnout do mojí postele. Pustila jsem si písničky a zkoušela usnout.
Usnula jsem.Sen:
Byla jsem v nějakém lese. Šla jsem cestou hlouběji do lesa. Slyšela jsem vytí.. vlčí vytí. Někde u mě. Schovala jsem se za tlustý strom a koukala na pár vlků co vyjí na měsíc. Chtěla jsem k ním blíž tak jsem se opatrně od stromu odlepila a utíkala k dalšímu blíž k nim. Konec snu.
Probudila jsem se a podívala se na hodiny 21:43. Loudavým krokem jsem se vydala ke koupelně. Svlékla jsem se a šla do sprchového koutu. Cítila jsem jak se uvolňuju. Usušila jsem si vlasy a tělo a šla si lehnout. Zapnula jsem televizi kde zrovna dávali Hunger games Síla povstání. Koukala jsem až do konce. Potom jsem slyšela jsem kručení mého břicha. Po schodech dolu až do kuchyně a šup do lednice. Rychle jsem si namazala rohlík s máslem a kuřecí debrecínkou. Když jsem dojedla tak jsem se vydala zpátky do postele. Jen jsem zalehla tak jsem spala.
ČTEŠ
Život vlkodlaka
WerewolfO holce jménem Anička ( Ený ). Její rodiče se rozvádějí. Její matka má nového přítele kterého zatím neviděla. Jaký bude? Bude jí mít rád? Tyhle otázky jí vrtaly hlavou. Ale brzy se to dozví..