-Bak deniz-
-Duymak yada konuşmak istemiyorum abla gidelim.dedim içeri girerken.
-Şimdi görev dagilimi kardeşlerim.dedi melis tatlilikla.
-Bak bak buyumuste ablaya akil veriyor.dedi ablam melisin yanagini sıkarken.
-Kek bende harika yaparim.dedim ve bir normal bir de İslak kek yaptim.
Evet ilk önce 3 yumurta 1 su bardagi yag ve diğer malzemeleri koyarak hamuru hazirlayip kek kalibina koydum simdi şira İslak kekteydi
Hemen onda da malzemeleri koyup firina attim kakolu şerbeti de kenara koydum kizlarda her şeyi bitirmişlerdi.
Mercimekli köfte, çiğ köfte ,kisir,dolma,börek,poğaça. İiim daha bir suru şey hemen sofrayi hazirlamaya koyulduk içeri ben elimde kekimle giderken derini ve bir çocuğu daha orda gördüm.
Cansu abla da gökhan babam la konuşuyordu.
Hemen keki koydum.
Geri dönerken cansu ablanin sesiyle yönümu U donusuyle dondurup geri döndüm.-Efendim cansu abla
-Tatlim sen liseye mi gidiyorsun.
-Evet lise 3.dedigimde gulumsedi.
-Güzel derinle yasitsin ama ben seni 1 yil geç yazilirsin diye düşünmüştüm.
Dediginde olumsuzca kafa salladim ve isime geri döndüm İslak kekide getirip koydugumda diğer çocuk ellerini birbirine surtup elini dolmaya daldiricak ken. Yeliz eline vurup kizdi
-ayip ayip büyükler yemeden yenmez enes.dediğinde guldum.
-Deniz abla yardim et ya .dediğinde güldüm basimi olumsuzca salladim.
-Tatlim enes benim küçük oğlum senin küçükken çok sevdiğin kardesindi.
Dediğinde olumluca kafa salladim.
Hatirliyordum. Hatta derin elimi tutup "Derin denize dalan boğulur ve bizi kimse ayiramaz tamam mi denizim"değip annimdan öpmüştü.
İnşallah hatirlamuyordur.
Gulumseyip ablamlar gelince yerler e baktim tek yer derin'in karsisiydi hemen oraya oturdum.
Babam yemeğe başlayınca besmele çekip yemeğe basladim.
Etrafimdakiler yemegince kafami kaldirdim babam yemişti.
-Ne oldu?
Dedim etrafa göz gezdirince.
-Şey sen besmele cektinde ben ankara da cekmez-
-Ben zengin buyumedim abla fakirligide biliyorum her yemekten sonra şükreden birisyim baba izninle yemeğe devam edicem afiyet olsun.dedim ve corbamdan bir yudum daha aldim. Etraf haraketlenince gulumseyip kendimi tebrik ettim güzel konusmaydi.
Ama öyleydi annem yani üvey annem bana öyle öğretmişti.
Yemek bittiğinde catiya ciktim.
Önceden derin ve enesle cikardik yelizde gelir enesin kucagina yatar uyurdu.
Hatirlayinca gulumsedim.
-Önceden enes ve yelizi izlerdik.gelen sesle arkami döndüm derindi ve hatirliyordu.
-Ve bende yelizin sacini oksardim.
Soluma oturan enesle gulumsedim.
-Ve bende uyurdum ve inanirmisiniz şuan çok feci uykum var.diye gelen yelizle kahkaha attım.
Enes biraz arkaya oturup ayaklarini uzatip kucagini işaret edince yelizde hemen gidip kucagina yatti.
Gülümseyerek onlari özledim nazil daha önce hatirlamamistim.
Çalan telefonla derine baktim oda sessizce aldi.
-Sende omuzda uyumak ister misin?dediğinde gülümseyerek omzuna kafami koydum.
Derin'den.
-Sh abi.dediğinde enese döndüm.
-Ya bacagim uyustu benim,kizlari yatiralim.
Dediğinde sessizce gulumsedim sonuçta kizlari uyandirmak istemeyiz demi?
-Yat uyu olum.
-Düşmeyiz dimi?
-Lan gerizekLi düz catida nereye dusuyosun yat uyu.dediğimde offflayarak
-Düşmesek bari.diye mirildanip bacaya yaslandi,ve gözlerini yumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖY KIZI
ChickLit"BU DENİZ ANKARA KIZI" "BU DA DERİN SENİN COCUKLUK AŞKİN" "NE?" "NE?" BU DERİN DENİZİN HİKAYESİ İYİ OKUMALAR.....