UYKU

65 5 0
                                    

Medya:Sevil
Beynimde çakan şimşek le gözlerimden yaş geldi.

-Çıkar misiniz?

-Deni-

-Filiz çikin şu odadan!.

Bagirmamla yüzümü kapamam bir oldu.

Az önce ablama bagirmistim.

Kapi kapanma sesi gelince hiçkirigimi tutamadim ve bogazimdan bir hickirik kacti.

Elime soğuk bir şey temas edince sicrayip yasli kirpiklerimi kirpistirarak baktim.

-Derin.

-Al iç su suyu iyi gelir.

-İstemiyorum.

-Filiz de biliyor hassas olduğunu

-Ne?

-Filiz kirgin değil

-Sen nerden biliyorsun.dedim hickirik kacmasin diye yutkunarak.

Kelimenin yarisiyla bir hickirik cikti agzimdan.

Elindeki suyu alip içerken bogazimda kalinca çok pis öksürmeye başladım.

-Yavaş yavaş.diyerek sirtima hayvanca vurunca oksurugumu susturup sövmeye basladim.

-Oha derin oha!

Dediğimde kahkahayi basip bardagi yerine koydu.

Kapi tiktiklanip içeri Yeliz ve enes girince yüzümü cama çevirdim utaniyordum ben filizin yüzüne basil bakicaktim.

-Abla.dediğinde yelize yine bakmadim.

-Deniz yüzüme bak!diye bagirdiginda yüzümü hisimla ona çevirdim.

-Ne var ne ne istiyosun?

-Bir hatan yüzünden boyle davranmamalisin.

-Eğer size bakmaya cesaretim yüzüm olsa konusmazmiyim saniyorsun!

-Abla! Kendine gel sen bu değilsin bir özür dilediğini zaman her şey geçiyor yapma boyle yalniz değilsin

-Şuan değilim Yeliz! Ben geçen yil önceki yil neler çektim haberin var mi senin? ecem bana sirt çevirdiğinde benim ne halde olduğumu ve her derdi sadece benim basa ciktigimi dusun istersen.

-Tamam af edersin hakli olabilirsin ama şuan eskiyi bizimle gidermeyi denesen.

-Gel buraya!değip yana kaydim ve yanimi işaret ettim.

O da gelince sarildim.

Sanirim sarilmaya değil de kimsenin saramadigim yaralarini sarmam gerekiyordu.

-İste kardeş sevgisi.diye bagiran enes ve ona komidinin üstünde ki cantayi firlatan yelizle kahkaha attım.

-Tamam enes hadi cikalim biz derin abi hadi sende onlar ablamla konussun belki birinin dileycegi özür vardır.

Değip hava yapip giderken gülüp son kez beni izleyen derine çevirdim.

-Derin!.

Diye cigiran cemreyle oflayip yüzümü çevirdim..

-Deniz.tok sesle ablama zorla döndüm.

Bogazimdaki yumruğu sertçe yutup ablamin sarilan kollarina karsilik verdim.
-Tehlike yok!
.-Özür dilerim abla!dediğimde kollari sıkılaşmıştı.

-Canim hadi cikiyoruz.

-Tamam cansu abla.

Ablam cevabinin peşine beni giydirip cikartirken ayni zamanda elinden tutuyor,destek aliyordum.

-Derin yardim et.diyen cansu abla ya ilk defa cemreye katildim

-Ne gerek var ya ablalari ne ise yariyor.

-Sana ne be doğru konuş ayrica.
Ah!azarimin peşine elimi karnima götürdüğünde destek azaldigindan yalpalamistim.
Derin
-olmuycak böyle.değip beni kucaklayinca agzimdan küçük bir Çiğlik kacti.

Babam bakis atinca susup gözlerimi yumdun acayip uykum vardi.

-Deniz.

-Deniz abla.

Gelen fisiltilarla göz kapaklarimi actim.

Yeliz,enes,derin,cemre basimda dikiliyorlardi cemre ellerini birbirine baglamis catik kaslarla derine bakarken enes yelize,yeliz ise bana bakiyordu.

-Uyandi.dedignde kirpiklerimi kirpistirmayi birakip yuzlerinime baktim.

-Saat kaç?

-2

-Gece 2.diye düzeltti enes yelizi.

Oha ben kaç saat uyumusum boyle dur bir dakika 7,8,9,10,11,12,1,2 tam tamina 8 saat uyumusum.

-Siz neden yatmadiniz.

-Uyukumuz yok.değip omuz sikti yeliz.

-Hadi biz özel yerimize gidelim.

Dediğinde yeliz onaylayip bana eneste derine bakti.

Derin olumsuzca kafa sallayip cemrenin elinden tutup odaya sürükleyince yüzümü silip,catiya cikmak için ayaklandim.

Basım dönünce geri oturup yelizden tutunarak,kalktim yeniden.

-Yeliz biz gidelim.dediğimde hemen olumluca kafa salladi ense kaş göz yapinca dikkatle baktim.

-Ne kaş göz yapiyorsun kizim.

-Ablamin diğer elini tut diyorum gerizekali.dediğinde kahkahayi patlatip elini karnima koydum.

-Vallaha abim kadar güçlü olsaydim ya da sen biraz daha zayif olsaydin kucagima alirdim abla.dediğinde gülümseyerek onayladim kaslari catik yelize baktim.

-Sen Anlama şişko mu diyorsun?.dediğinde güldüm.

-Oturt.dediğinde yeliz onaylayip beni bacaya yaslayinca gülümseyerek yildizlari izledim.

-Yeliz.diye fisiltiyla konuşan enes kucagini işaret edince yeliz yatti.

Bende bacaya yaslanip gözümden yas akmasini umursamadan gözlerimi yumdum..

Yeliz'den

Uykum iyice alisirken duyduğum sesle uykuyu bos verdim.

-Abi

-Ne var lan!

-Ne kiziyosun sen cemrenin yaninda degilmiydin.

-Uyuyamadim.
Pitirti gelince hafif acip ne yaptigina baktim.

Ablamin kafasini omzuna koyup kafasina kafasini koydu ablami sarmalayip uykuya daldi.

Bir süre sonra herkes uyuyunca aşaği gidip cemrenin telefonunu alirken derinin cemrenin sarildigi için yastigi koyunca zorla kahkahmi tutup telefonla disari cikinca hafif kahkaha patlattim.

-Yeliz.

-Hih! Ay cansu abla ödümü kopardin.

-O cemrenin telefonu değil mi?

-Yani evet de-

-Derinle deniz yatiyor sende çekip sosyel medya da paylasicaksin.

Dediğinde gözlerim portledi

-Bende aynisini yapicaktim müneccim değilim yani

Dediğinde gülümseyerek çevrenin telefonuyla fotoğraflar ini çekip arka plan yaptim ve instagrama koyup derin ile ablami etiketleyip üstüne de "çok yakisiyorlar"yazip paylastim.

Cansu abla ya baktigimda güldüğünü gördüm o da kendi telefonundan çekip facede paylasinca haince siritip telefonu yerine koyduktan sonra cemrenin yüzüne kalemle büyük aninna da "derin denize dalan boğulur.."yazdim küçükçe bu derin abinin sozuydu.

Hemen kalemi yerine koyup dilimi cikarip catiya ciktim ve enesin kucagina yatio uyurken son gördüğüm ablam ve cansu abla ile benim yardimimla Eniştem olucak kişinin suratindaki tebessumdu.

Cemrenin yaninda uyuyamayan adam ablamin yaninda tebessümle uyuyordu.

Acaba ruyasinda ne görüyordu.



KÖY KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin