KOY KİZİ SEVGİLİ KAVGASİ

119 32 7
                                    

Medya__cemre ve derin

sofradan kalkıp hemen odama gittim.dünden beri karnım ağrıyordu!  allahım bu ne biçim ağrıdır.

lavaboya giderken uyuyan cansu ablayı görünce yanına gittim.

-cansu abla!

Dediğimde gözlerini ovuşturdu,ama bu çok tatlı bir anne.

-ne oldu deniz?

-karnım ağrıyor!.dediğimde 

yanını açtı ve yat işareti yapınca yanına kıvrıldım ve beni saran güven dolu kollarla uyumaya çalıştım kıvranak da olsa.

                                                                           derin'den

yemeğim bitince ağzımı silmek üzere peçete aldım.

-derin oğlum annen nerde?

-uyuyor heralde gökhan bir bakıyım.dedim kalkarken

kalkıp annemin odasına gitmeden lavaboya gidip iyice ellerimi yıkadım.

annemin odasına girince gördüğüm görüntü yüzümde bir tebessüme sebep oldu.

karşımda annemin kollarında huzurla uyuyan bir adet deniz vardı.ben onları izlerken annem kıpırdanınca yaslandığım kapıdan omzumu dikleştirdim.

-derin.dedi annem uykulu sesiyle

bana gel yapınca yanına gidip yatağın bir köşesine oturdum.

-anne kahvaltı etmiycek misin?.dediğimde olumsuzca sallayıp yanını işaret edince bende soluna kıvrıldım.


                                                                 deniz'den

-abla!kalksana ya!

gelen sesle gözlerimi ovdum.Oha cansu abla nerde ya?

hemen omzuna yasladığım elimi çektiğim yatağın köşesine sıkışmış derin beni kolları ile sarmış bende elimi ve kafamı omzuna koymuştum.

hemen çektiğimde gelen sesle kulaklarımı tıkadım ama derin daha  etkili bir yöntem bulmuş yataktan düşmüştü.

-derin!

-ne oluyo ya?.dedi kalkıp etrafı tararken gözlerimiz buluşunca ben hemen ayaklandım tabi ki hemen melisle odadan çıktık.

mutfağa geldiğimizde cansu abla gülüyordu.

-neden gittin cansu abla?.dedim kırılmış bir sesle.

-ablacım çok tatlı uyuyordunuz bende uyandırmak istemedim hem siz kardeşsiniz daha öncede yattınız.dediğinde aklımda yankılanan sesle karnımın ağrısı daha da şiddetlendi.

siz kardesiniz!

karnım çok daha şiddetlenince reflexle tuttum.


allahım bu ne katlanılmaz acıdır!

yüzümü buruşturup sandelye çekip oturdum.

-ne oldu kızım iyi misin?.

dediğinde kafamı olumlu salladım.

içeri yelizle melisle gelince yüzümü çevirdim şimdi abartıcaklardı.

-abla ne oldu?.diye soran yeliz'le kafamı onlara dönmek zorunda kaldım.

içeri gittik benim elim karnımda ama acıyı unutmaya çalışıyorum.

KÖY KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin