Sakın Beni Isırma - Bölüm1

409 5 0
                                    

''Kanalı değiştirmemi ister misin Ellie?'' Ellie cevap vermedi. Moralinin bozuk olduğu yüzünden belliydi. Dışarıyı seyrediyordu. Güneş batmaya başlamıştı bile,ışıkları dağların ardından biraz biraz belli oluyordu. Gökyüzü kızıl rengindeydi. Uzun süredir gittikleri yolun kenarında ormanlar vardı.Ellie,lise ikiyi ayrı bir okulda okumanın ne kadar kötü olabileceğini tahmin bile edemiyordu. Londra'daki arkadaşlarını özlemişti şimdiden. Şehir hayatına alışkındı. Ama şimdi Cornwall adındaki küçük bir kasabada hayatını sürdürecekti. Nedeni de anne ve babasının bir araba kazasında can vermesiydi. Kalan hayatını büyükbabasıyla geçirecekti. Ellie gözünü dışardan ayırıp saatine baktı. Derin bir of çekip ''Daha ne kadar var?'' diye sordu. Büyükbabası gözünü yoldan ayırıp ona baktı ve hafifçe gülümsedi. ''Az kaldı Ellie.'' Ellie yüz ifadesini değiştirmedi,camdan dışarıyı seyretmeye koyuldu. Büyükbabası ona biraz da moral vermek istercesine ''Burayı çok seviceksin. Ben de gençken şehirde yaşıyordum.Ama oranın ne kadar gürültülü ve kirli olduğunu yaşlanıp böyle sevimli ve sakin bir kasabaya taşınınca anladım.'' Birkaç dakika oluşan bir sessizlikten sonra devam etti ''İnsanları da çok samimidir buranın.Seveceğinden eminim,arkadaşların da olacaktır.'' Ellie'nin halinden anlıyor gibiydi. ''Bundan hiç şüphem yok.'' demekle yetindi Ellie. Uzun sarı saçlarını geriye attı.                                  Birden aklına abisi geldi. Hayattaki tek dostu,dertleşebildiği insan oydu. Ellie için o herkesten daha değerliydi. Ama evlenmişti. Ve Liverpool'da yaşıyordu. Şimdi yanında olmasını isterdi. Ama değildi. Birkaç arkadaşı vardı ama kendini son derece yalnız hissediyordu.Cebinden telefonunu çıkardı. Ekranına baktı. Suratını olduğundan biraz daha astı. Üç gündür ne biri onu aramış ne de mesaj bırakmıştı. Ne yapacaktı şimdi? Her zamanki gibi tek bir şey geldi aklına ''Müzik.'' Yolculukta da çok iyi giderdi. Kulaklığını çıkardı,telefonuna takıp en sevdiği şarkıyı açtı ve gözlerini kapadı. Müziği hissediyordu,sanki onunla besleniyordu.

Sakın Beni IsırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin