Capitolul 15

430 15 0
                                    

RAMONA
Ma trezesc si il vad pe Bogdan langa mine. Doarme.. Mi-a promis ca va avea grija de mine si asa a facut. Nu s-a miscat de langa mine. Nu vreau sa il trezesc asa ca stau întinsă în pat si il privesc. De odata aud cum ii suna telefonul. El se trezeste si raspunde.
-Da mama!... Ce?.. Cand?... Nu se poate!... Bine!
-Ce s-a intamplat iubitule?
-Mama a fost.. mi-a spus ca trebuie sa ne întoarcem in Spania pentru câteva săptămâni. Bunica este foarte bolnavă.
-Oh nu! Nu vreau sa pleci! Nu vreau sa ma lasi! Nu, te rog!
-Nu vreau sa plec! Nu vreau sa te las! Dar sunt obligat...
-Nu, Bogdan! Te rog!
-Va trece repede! Câteva săptămâni doar! Imi va fi foarte dor de tine dar iubirea noastra rezista.
Ma uit la el cu lacrimi în ochi iar el ma ia in brate si ma sărută asa cum nu a mai facut-o niciodată.
-Te iubesc iubita mea! Promit ca o sa ma întorc la tine!
-Si eu te iubesc! O sa te astept cat este necesar!
-Sper ca ne vom întoarce cat mai repede. Nu vreau sa te pierd.

BOGDAN
Au trecut câteva zile de cand am aflat ca ne vom întoarce in Spania. Peste doua zile vom pleca asa ca azi vreau sa fiu cu iubita mea. Ma duc la florărie si ii cumpăr un buchet mare de trandafiri. Ma duc si ii iau o ciocolată. După ce am facut cumpărături, ma duc la ea.
-Buna iubito!
-Bogdan! Ce surpriza!
-Azi o sa fiu doar al tau! Toata ziua. Pana maine dimineata.
Ii ofer trandafirii si ciocolata iar ea ma sărută.
-M-am gandit ca azi sa ne plimbam putin si după sa ne uitam la un film.
-Sunt de acord.

RAMONA
E ora 20:00. După plimbarea de azi ne-am dus la el acasa.
-Nu e acasa mama. S-a dus cu tata la o matusa. Toate noaptea vor fii acolo. Hai sa ne uitam la film.
-Ce film?
- Un film de groaza.
-Sa stii ca mi-e frica.
-Nu trebuie! Atata timp cat sunt cu tine.

BOGDAN
Ne-am pus pe canapea si am inceput sa ne uitam la film. Ea statea ghemuita pe canapea strangand la piept o pernă.
-Mi-e frica!
-Nu trebuie sa iti fie frică iubito!
O iau in brate si incep sa o sărut pe gât. Ea se uita la mine cu un zâmbet mare.
-Hai sa mergem in camera!
Am condus-o in camera si am lipit-o de usa. Am inceput sa o sărut pe gât si pe buze. Imi plimbam mâinile pe spatele ei si pe solduri.
-Hai, pune-te in pat! Sigur esti obosită!
-Te iubesc Bogdan!
-Si eu te iubesc!
Ea s-a pus in pat si am cuprins-o in brate.
-Noapte buna iubita!
-Noapte buna iubitule!

----------------------------------------------------
** Hei!! As vrea sa imi spuneti ce parere aveti! Merita sa mai continui? Contează parerea voastră! ♡♡ **

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum