Capitolul 4

839 25 0
                                    

RAMONA
Intru în casa si observ ca mama nu este acasa. Tatăl meu a murit cand aveam 3 ani, deci trăiesc cu mama mea. Ma duc in camera mea şi intru in baie sa fac un dus. După 5 minute ies din baie şi ma duc sa ma îmbrac. Cu ce sa ma îmbrac? Trebuie sa arăt bine. Imi iau o fusta albastră care este destul de scurtă şi o bluză neagră. Imi iau tenesii mei preferați şi imi las parul desprins.
Sună telefonul:
-Ramo! Ce faci? Nu vrei sa iesim azi? Peste 10 minute.
Era Ana. E prietena mea cea mai buna, cum as putea sa o refuz? Dar e prima mea întâlnite cu un băiat şi nu îl pot refuza nici pe Bogdan. E prietena mea cea mai buna.. sigur va întelege.
-Ana! Hei.. stii nu pot sa ies azi cu tine.
-De ce?
- Păi m-a invitat noul nostru coleg Bogdan, sa ies cu el.
-A! In regula. Astept sa imi povestești tot mâine.
-Asa o sa fac!

BOGDAN
Ies din camera mea îmbrăcat in blugi, o bluza albastră si tenesi. Sunt foarte fericit ca ma întâlnesc cu ea. De cand am vazut-o prima data nu pot sa îmi iau gândul de la ea. Ies din casa şi o vad cum merge elegantă si frumoasa pe trotuar si se apropie de trecearea de pietoni. Vorbeste la telefon. Se opreste o secunda şi neatentă calcă pe trecerea de pietoni chiar cand vine o masina.
-Ramo! Ai grija! Nuu!..

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum