BOGDAN
Nu se poate asa ceva! Ea sa fie aici? Sa fim colegi? E o scorpie! Dar de data asta nu o mai las sa se amestece in relația mea cu Ramona! Nu o sa ii permit asa ceva!
Dimineata ma trezesc, ma îmbrac si ies din casa. Vreau sa merg la Ramona sa mergem impreuna la scoala.
-Buna dimineata Bogdi!
-Andra, ce cauti aici?
-Ei, ei, ce nepoliticos esti. Vreau sa ma conduci la scoala.
-Nici gand! O astept pe iubita mea si nu am de cand sa imi pierd timpul cu tine. Uite-o! Acum vine.
-Buna! Sunt Andra!
-Buna, eu sunt Ramona..
-Hai sa mergem iubito, las-o pe Andra. Ii spun nervos.RAMONA
După ce se suna de iesire eu rămân in clasa cu Ana iar Bogdan sta pe hol cu băieții. Ma duc pe hol ca sa il intreb pe Bogdan daca vrea biscuiți si il vad cu ... Andra? A sarutat-o.
-Bogdan, ce se intampla?
Il vad cum ii trage o palmă Andrei si pleaca furios.
-Andra, ce s-a intamplat?
O vad cum începe sa plângă si imi spune:
-Bogdan a venit spre mine si am vrut sa ma feresc de el si m-a sărutat. Eram sigura ca o sa continue cu jocurile lui. Ai grija cu el. Eu stiu bine cum e, am fost iubita lui.
Iubita lui? Okay.. asta e deja mult prea mult. Imi iau ghiozdanul si plec. Ma duc acasa si incep sa plâng.BOGDAN
Am plecat pentru ca nu puteam sa dau ochii cu Ramona. Nenorocita de Andra m-a tras spre ea si m-a sărutat ca sa ne vadă Ramona. Acum o sa merg la Ramona sa clarific totul.
Bat la usa ei si intru:
-Ce cauti aici?
-Ramo! Trebuie sa iti povestesc totul.
-Nu vreau sa aud nimic! Pleaca!
-Nu! Nu plec pana ce nu afli tot ce s-a intamplat. Uite.. Andra a fost colega mea de clasa cand eram in Spania. Ei ii placea de mine dar eu o urăsc si mi-a spus ca o sa faca tot posibilul ca sa ma despartă de iubita mea. Te rog, crede-ma!
-Dar te-am vazut...
-Ti-am zis... Am vrut sa o lovesc inainte dar cand te-a vazut ca vii m-a sărutat.
-Bine Bogdan.. Am sa ma mai gândesc. Acum pleaca.
-Bine, plec.
Si ies din casa si ma duc acasa.RAMONA
Il cred pe Bogdan. Dar totusi Andra mi-a spus ca a fost iubita lui. Maine o sa vorbesc cu Bogdan. Nu vreau sa il pierd.