Güzel bir sabaha uyandım bu sefer. Güneş bizim için bulutlarından ayrılmış gibiydi. Harry'nin yanında uyumuş ve mutlu uyanmıştım. Dün ki itiraftan sonra daha bir rahatlamış ve Harry'nin bana olan duygularını öğrenmiştim. İlk öpücüğümü de ondan almıştım ben! Buradan çıkınca ilk işim kiliseye gitmek olacaktı. Harry hala uyuyordu ve bu bana onu izleme fırsatı yaratmıştı. Kusursuz yüzünü izledim ilk önce. Göz kapaklarıyla örtülmüş yeşilleri, biçimli burnu ve dolgu dudakları... Yumuşak saçlarına yavaşça daldırdım elimi. Okşarken kedi gibi ufak bır mırıltı çıkardı dudaklarından. Biraz kıpırdanıp yeşillerini araladı. Gözlerini ovuşturup bana döndü. Onu izlediğimi fark edince gamzeleri yerini aldı birden. Gülümsedim. "Günaydın sevgilim." dedi. Şaşırmıştım. Sonuçta çıkma teklifi etmemişti ya da ben. Ama bozuntuya vernedim. Öptüm ve aynı şekilde karşılık verdim "Günaydın sevgilim." Ellerinden tutup ayağa kaldırdım ve aşağı sürükledim. Kahvaltı başlamış olmalıydı. Çocuklar her zamanki yerimize yerleşmişlerdim bir elimde tepsiyi tutarken diğer elimlede Harry'nin büyük elini kavramıştım. Masaya yaklaştığımızda Niall her şeyden haberi olduğu için gülerek, Zayn ve Liam'da gözleri ve ağızaları kocaman açılmış bize bakıyorlardı. "S-siz çıkıyo- TANRIM! SİZ ÇIKIYORSUNUZ DEĞIL Mİ?!" diye bir çığlık koparttı Liam. "Evet." diye yanıtladı Harry onu. "Ne zamandan beri?" dedi Zayn de. "Dün birbirimize sevdiğimizi itiraf ettiğimden beri." Üçüde yanaklarını avuçlarına yaslamış 'Awww' diye bir nida çıkarmışlardı. Yemeğimizi sohbet eşliğinde yiyip odamıza çıktık. Üstümü değiştirip aşağı indim. Terapi saatim gelmişti. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. "Selam." dedi bayan Martin. "Merhaba Bayan Martin." diye karşılık verdim ona. "Lütfen resmi olmayı bırakalım Louis. Lydia diyebilirsin." "Peki bay- Lydia."
Gülümsedi ve konuşmasına devam etti: "Güven sorununu ve yalnızlığını yendiğini görüyorum Louis. Doğru mu?" Başımla onayladım. "Aşıksın öyle değil mi? Ve bu kişi de Harry." "Ama siz-" "Bana neden anlatmadın Louis? Eşcinsel olduğunu?" bu benim için hassas bir konuydu ve bunu Lydia'ya belirtmeliydim "Bak Lydia. Ben bu yüzden çok ama çok zarar gördüm. Benim bu hale gelmemin sebebi eşcinselliğim zaten. Peki senin homofobik olup olmayacağı nereden bilecektim?" "Ben seni asla yargılamayacağımı belirttiğimi sanıyorum Louis, yanılıyor muyum? Eşcinsel bir çok arkadaşım var ve LGBT örgütü -gerçekten var mı bilmiyorum. Üzgünüm:/- destekçilerindenim Louis. Aynı zamanda ne bir psikolog olarak ne de bir insan olarak insanların cinsel eğilimlerini yargılamak haddim değil." En azından içimi rahatlatmıştı. "Bu beynindeki seslerin temelinde de bunlar yatıyor değil mi?" Başımla onayladım onu. "Bana benden ne kadar şey sakladıysan anlatıyorsun. Harry de dahil."♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Başımdan geçenlerin hepsini harfi harfine anlatmıştım. Ama ağlayarak değildi bu sefer. Normal bir anıymış gibi. "Onu seviyorsun yani?" "Hem de çok. Tahmin edemeyeceğin kadar çok Lydia." "Teşekkürler Louis her şeyi anlattığın için. Etkinlik saatinde görüşürüz." Odadan çıkarken Lydia'nın asistanı "Harold Edward Milward Styles! Lütfen terapiye!" diye duyuru yapmıştı. Ben kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırırken Harry dudaklarını kulağıma yaklaştırıp "Eğer kahkaha atarsan o kutsal poponun üstüne oturamazsın Louis William Troy Austin Tomlinson." dedi dudaklarını oraya sürterek. Dudaklarının deydiği yerden belimin altına doğru bir akım hissettim. "T -tamam." dedim zorlukla. Koşarak odaya çıktım. Beni bir kelimesi bile zora sokarken ben bu adamla nasıl başa çıkacaktım?
Harold'ın ağzından.
Louis'in yanından ayrılıp doktor odasına yöneldim. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. "Hoşgeldin Harry. Otur lütfen." "Lydia. Hergün bu odaya geliyorum, hoşgeldin demekten vazgeç artık." "Her neyse Harold. Konuya dönelim. Yaklaşı 4-5 gündür sinir krizi ya da öfke nöbeti geçirmiyorsun, yanılıyor muyum?" Başımla onayladım. "Ihmm.. aşık olduğun kişi seni toparladı değil mi?" "Ama sen-" "Emin ol bakışlarınızdan bile anlaşılıyor Harold. Şimdi hem Louis'i hem de içindeki hisleri anlatıyorsun."
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Onu seviyorsun yani?" "Tahmin edemeyceğin kadar Lydia." Başıyla onayladı beni. "Şey ıhm... Lydia bana bir konuda yardımcı olabilir misin akşam için." "Tabii ki nedir?" "Bak şimdi anlatıyorum...."
★★★★★★★★★★★★
"Teşekkürler Lydia. Her şey için." dedim odadan çıkarken. "Ne demek. Her zaman." dedi. Tekrar teşekkürlerimi sunup odadan çıktım. Louis'in odasına gitmeyecektim. Sabah her hangi bir çıkma teklifi söz konusu olmadan sevgilim dediğimde birazcık da olsa bozulmuştu. Ama bana hissettirmemeye çalışmıştı. Saçlarımı toplamak için dolabımdaki bandanalardan birini alıp saçıma taktım. Sırayla çocukların odasına gittim ve kendi odama çağırdım. "Ne oldu Harry?" dedi Liam odaya girerken. "Bakın şimdi akşam için bir planım var ve Liam orada devreye sen gireceksin..."***
Louis'in ağzından
Çoook uzun zamandır odamdaydım ve nerdeyse akşam olmuştu. Büyük bir hızla odamın kapısı açıldı ve içeriye Liam daldı. "Harry." dedi nefes nefese."Ne oldu Harry'ye Liam çabuk söyle!?" "Kriz geçiriyor. İğneyi de yapamadılar gelmen lazım. Acil!" O sırada aşağıdan kırılma ve çığlık sesi yükseldi. Olduğum yerden koşarak aşağı indim. Ama orada beni dağılmış bir Harry değil de, siyah takım elbisesi içindeki Harry bekliyordu. Elinde beyaz bir gül vardı. Arkamı dönüp merdivenlere baktığımda Liam "Üzgünüm dostum." dedi ve koşarak yukarı çıktı. Harry'ye döndüğümde hala bana yüzündeki gülümsemeyle bakıyordu. Bana doğru yaklaştı. "Beni korkuttun." dedim anlımı anlına yaslarken. "Böyle olması gerekiyordu." Elindeki beyaz gülü bana uzattı. "Bu narin ve beyaz gül sensin Louis. Senin ne kadar kırılgan olduğunu temsil eden şey bu narin gül. Bense karagülüm Louis. Karanlığım içinde debelenirken sen yanıma geldin ve beni özel kıldın. Umutsuzluğumu ve karanlığımı beyazınla aydınlattın. Sevgili Louis Tomlinson bunu sürdürür müsün? Sevgilim ve hayatımın tek odak noktası olur musun?"
Ne diyeceğimi bilemedim ve dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım. Dudaklarımızı ayrıp kendimi toparladım. "Evet." dedim. "Senin yanında olmaya hazırım Harry Styles."Selağğmmm! Kızmakta haklısınız hakettim. Beğendiniz umarım. Yorum yapmayı unutmayın.
Bölüm ithafları:
lovevslarry lollitasandy1234
mavininlouistonu onlydream1D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Want To Feel Alone》Larry Stylinson
Fanfiction"Yalnız hissetmek istemiyorum Harry." Başlangıç tarihi: 28.04.2016 For: @Lirke- ve @mavininlouistonu