Chapter 5

245 26 0
                                    

I LOVE YOU MS.NERD..
CHAPTER 5...

SAMBUNGAN...

"Appa nie...kenapa jemput dia makan sekali??"tanya Chanyeol x puas hati.

"Biarlah lagi pon dia laa bakal bini kamu."kata Puan Park.

"Ouhhh bakal bini.....WHAATT???!!! BAKAL BINI????!!!!"jerita Chanyeol.

CONTINUE...

"Kenapa dia bakal bini Yeol?? Bukan anak saudara Encik Lee ke bakal bini Yeol?? Waittt jgn cakap yg dia tu anak saudara Encik Lee??"tanya Chanyeol kepada omma gan appa nya.

"Memang dia lah anak saudara Encik Lee."balas Tuan Park.

"Kenapa pompuan nie keje sini padahal ahjushi dia kaya?? Mintak jelah tolong ahjushi dia. Ni x menyusahkan diri je keje jadi pembantu rumah."kata Chanyeol.

'Ehh ehh Chanyeol kenapa kau x membantah haa?? Bukan kau x suka ke pompuan tu?? Bukan kau x suka ke dengan perkahwinan nie??'kata Chanyeol dalam hati.

Sebenarnya dia pon pelik kenapa dia x membantah dengan perkahwinan nie?? Tadi dia membantah pon sebab dia x kenal sapa pompuan tu. Tapi lepas dia tau yg pompuan yg akan dia kahwini tu pompuan nerd tadi yg macam x tau pape tu ,dia tiba tiba dengan rela hati nak kahwin.

'Hohohoho lepas nie senang aku nak buli dia lagi.'kata Chanyeol dalam hati lagi-,-.

"Keluarga dia nie jenis x suka mintak tolong dengan org lain. X suka menyusahkan org."kata Puan Park.

"Tapi macam mana omma boleh ambik dia sebgai maid kite pulak??"tanya Chanyeol.
(Author sendiri pon bengang dengan Chanyeol nie x habis habis tanya soalan.😂😂😂)

"Mula mula omma buat iklan nak cari maid baru. Lepastu dia telefon omma semalam nak kerja tu. Omma x tau pulak yg dia tu anak saudara Tuan Lee. Omma perasan pon tadi bila tengok muka dia."cerita Puan Park panjang lebar.

"Dahlah Chanyeol. Baik makan. Nanti sejuk x sedap. Makanan nie nampak macam sedaplah. Sapa masak??"tanya Tuan Lee yg terliur melihat masakan tersebut.

"Bakal menantu kitelah yg masak. Rumah nie semua dia yg kemas. Omma dari tadi duduk je x buat apa apa."Puan Park pon merasa makanan itu.

"Sedap?? Nak rasa jugak."Chanyeol pon makan makanan itu. Dia kata nak rasa tapi pi makan pulak.

"Kan appa cakap mesti sedap."

'Sedap jugak poampuan nie masak. X payah lah aku menghabiskan duit makn kat luarl epas kawin nanti. Ehh apa aku mengarut nie'Chanyeol berkata dalam hati lalu menggelengkan kepala.

"Nie dah kenapa menggelengkan kepala nie???"tanya Puan Park.

"X de pape appa. Makan makan nanti sejuk x sedap."

Rumah Jihyo....

"Ape??!! Dia ke???"soal Jihyo yg hampir menjerit.

I Love You Ms.Nerd♥ChanHyo♥Where stories live. Discover now