Chapter 6

220 32 0
                                    

I LOVE YOU MS.NERD...
CHAPTER 6...

Sambungan....

"Ehh Jihyo. Saya rasakan bukan ke dia nie lelaki yg awak langgar haritu??? Kenapa dia ada kat sini??"

"Haahlah."

"Woi kau ikut aku cepat."

Continue...

"Nak pergi mana??? Saya tengah kerja laa."kata Jihyo.

"Ada aku kesah kau kerja ke tak. Ikut jelah." Chanyeol menarik tangan Jihyo supaya mengikutnya.

"Ehhh awak ingat dia apa nak ditarik tarik??"Eunji menarik balik Jihyo supaya mendekati dirinya.

"Aku dah agak mesti pompuan ni sebuk je. Weyhh Baekhyun kau uruskan pompuan nie macam aku cakap tadi."kata Chanyeol kepada Beakhyun.

Baekhyun mendekati Eunji. Baekhyun menarik tangan Eunji lalu membawa Eunji keluar dari kedai tersebut.

"Woi awak nak bawak saya ke mana nie??"Jihyo sempat mendengar Eunji menjerit sebelum bayangan Eunji gan Baekhyun hilang dari pandangannya.

"Kawan awak nak bawak kawan saya kemana tu??"Jihyo cemas.

"Entah"Chanyeol menjawab sambil mengangkat bahunya selamba.

"Jgn pegang saya lah."Jihyo cuba melepaskan tangan nya dari pegangan Chanyeol namun apakah daya tenaga lelaki lebih kuat berbanding wanita.

Chanyeol menarik tangan Jihyo keluar dari kedai kek tersebut.

"Masuk."kata Chanyeol sepatah sebaik saja dia membuka pintu kereta miliknya.

"X nak. Kenapa saja kena ikut awak pulak??"Jihyo berkeras tidak mahu mengikut Chanyeol.

Lagipun dia masih memikirkan pasal Eunji yg dibawa lari oleh kawan Chanyeol.

"Kau masuk je boleh x?? Banyak tanya pulak. Kau nak masuk sendiri atau nak aku dukung?? Ke kau memang nak aku dukung kau??" Chanyeol mengangkat keningnya sambil tersenyum sinis.

Dengan serta merta Jihyo masuk ke dalam. Belom sempat Jihyo menutup pintu kereta Chanyeol terlebih dahulu menutupnya. Nak tunjuk gentleman lah kata kan-.-

"Tau pon takut."tanpa di sedar Chanyeol tersenyum sendiri dan berlalu ke tempat duduk pemandu.

Dalam kereta Chanyeol..

"Boleh x awak bagitau kite nak pergi mana??"Jihyo masih tidak puas hati selagi Chanyeol tidak menjawab persoalan nya.

"Nanti kau taulah."Chanyeol menjawab tanpa memandang Jihyo.

Beberapa minit kemudian mereka tiba di sebuah butik.

Selepas Chanyeol memarking kan keretanya dia terus keluar dari kereta. Jihyo yg blur tengok je Chanyeol. Kalau keluar karang x pasal pasal kena marah lagipon buat apa kat butik nie.

Chanyeol terus patah kebelakang balik bila dia tengok kat sebelah x de Jihyo.

Jihyo tersentak apabila terdengar bunyi tingkap diketuk. Jihyo menoleh dan Chanyeol menunjuk kan isyarat suruh keluar dari kereta.

I Love You Ms.Nerd♥ChanHyo♥Where stories live. Discover now