Capitolul 2

1.7K 100 4
                                    

Ușa ce se deschide provoacă un scârțâit in urma ei , întrerupând ora , toată atenția clasei fiind acum captata de persoana ce urmează sa între pe ea.

Își face apariția un tip înalt , îmbrăcat total in negru , cu brațele acoperite de tatuaje la fel ca si restul corpului , având in buza de jos un piercing ce-mi atrage atenția .

Își spune numele scurt , cu o voce rece si se aseaza lângă mine , dandu-mi oportunitatea de a-l analiza mai bine . Nu vreau sa ma iau dupa aspect , ar fi un lucru imatur să-l judec dupa felul in care arată in loc să-l cunosc .

- La ce dracu te holbezi la mine ?, vocea lui ma trezește la realitate dându-mi seama ca ma uitam la el de ceva timp.

- Uh , iartă-ma . Nu am vrut sa te fac sa te simți incomod . Sunt noua pe aici, numele meu e Kate , iar tu es.., sunt întreruptă de vocea dura a băiatului de lângă mine ce nu ma lasă să-mi continui ideea .

- Si ce te-ar face sa crezi că-mi pasa ? Doar ți-am atras atenția sa nu te mai holbezi dracului la mine ca ma enervezi . Nu te-am întrebat ceva legat despre viața ta ., o spune cu un ton atât de aspru încât încep sa regret ca nu l-am judecat dupa înfățișare .

- Am zis ca imi pare rau , okay? Nu trebuie sa te porți ca un măgar .

- Poftim?!, întrebarea lui ma face sa ma simt confuza din moment ce el m-a jignit primul, țin să-ți amintesc ca tu ma privești de câteva minute , analizându-ma din cap pana in picioare si asta ma enervează. Doar vezi-ti dracului de ale tale si nu folosi jigniri aruncate aiurea împotriva mea , ai înțeles ?

Aleg sa nu ii răspund nimic întorcându-mi privirea in fata , pe profesorul ce-și preda materia. Evit o posibila cearta din care m-aș alege cu un "dușman" din prima zi , ceea ce nu este in planul meu de integrare.

Modul in care bate cu degetele de repetate ori in banca probabil din obișnuința sau plictiseala ma enervează la culme , dar daca ii atrag atenția in legătura cu asta probabil l-as provoca la o cearta de toată frumusetea.

Profesorul mi-a pierdut de mult timp atenția , explicatiile lui in legătura cu anumite teme plictisindu-ma la culme , neavând argumente plauzibile , ci doar definitorii . Ora se termina într-un final si răsuflu usurata , având impresia ca a fost una din cele mai lungi ore la care am luat parte fără a ma putea opune , si ca sa fie totul si mai oribil , sunt blocată si cu tipul "nervos". Nu stiu ce e cu tipul asta dar ceva ma face sa cred ca nici nu vreau sa aflu mai multe , daca reacționează așa la orice lucru mărunt .

Eu susțin ideea ca "Impresia făcută la prima vedere este cea mai importantă", iar din impresia pe care mi-a făcut-o el ideea de al evita cat mai mult posibil se implantează in creierul meu . Nu vreau sa am de aface cu genul asta de oameni , mi se par inferiori , legându-se de orice amănunt pentru a creea cearta . Cel puțin , aspectul înfiorător si rebel are o legătura strânsă cu comportamentul lui , iar acum înțeleg oamenii ce judeca aspectul prima data , alegându-și astfel atent persoanele cu care sa înceapă anumite conversații .
Sper sa nu dau ochii cu el curând , o sa fac tot posibilul sa ma feresc de el .

Body on me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum