Capitolul 19

997 67 2
                                    

Ma privește pret de câteva secunde șocat , încercând sa analizeze situația in care se afla in momentul asta . Frica de pe chipul sau la vederea mea imi face stomacul sa se strângă , nesimtindu-ma capabilă sa fac nimic . Vocea lui se suprapune cu zgomotul gloanțelor , țipând atât de tare încât le acoperă :

- Kate , ce dracului cauți tu aici?!, tipa cuvintele ignorând glonturile ce trec pe lângă el continuând sa ma privească .

- E-eu a...a-am vr-rut , nu sunt in stare să-mi continui propoziția iar privirea ucigătoare a lui Zayn imi face sângele să-mi pulseze in vene .

- Pleacă , acum !, imi ordona cu o voce autoritara si simt adrenalina cum își face loc in corpul meu , simțind-o la maximum.

Nu ma pot clinti din loc , picioarele imi sunt înghețate de frica si simt cum imi pierd încet auzul de la sunetele puternice produse de gloanțele aruncate peste tot prin aer .

Este prima data când ma gândesc ca moartea ar fi o opțiune favorabilă , fiind conștientă ca aceasta ma așteaptă cu brațele deschise in orice secunda de acum. Analizând situația ce se petrece in jurul meu , realizez ca viața mea atârna de un fir nenorocit de ața . Ma pot aștepta sa se termine totul oricând , când ma aștept mai puțin sa fiu luată de pe lumea asta fără voia sau aprobarea mea . Nu am stat niciodată sa ma gândesc la modul sau vârsta la care as putea muri , sau daca sunt pregătită sa mor . Se întâmpla totul atât de repede , mult prea repede . Este atât de devreme pentru asta , nu am apucat să-mi termin studiile , sa ma gândesc la un viitor , să-mi aleg o profesie , să-mi întemeiez o familie alături de persoana iubita pe care nici nu am apucat sa o cunosc. Nu am apucat sa imi iau la revedere de la familie , sa ma exteriorizez in fata lor si sa le spun ce simt cu adevărat pentru ei , sa le spun tot ce nu am avut curaj sa spun pana acum. Realizez cat de ușor iti poate fi distrusă lumea doar intr-o fracțiune de secunda , in care nu poți schimba nimic , nu te poți împotrivi , poți decât sa accepți ce urmează sa ti se intample. Daca asta mi-a fost dat sa mi se întâmple atunci nu ma pot împotrivi, probabil nu a fost sa fie sa ajung sa mor "de batranete". Simt cum lumea se prăbușește sub picioarele mele si lacrimile sărate curg siroaie pe obrajii mei , fiind singura reacție de care sunt in stare .

Sunt adusa la realitate de țipetele disperate ale lui Zayn , pe care-l aud , dar nu-l pot lua cu adevărat in seama :

- Am zis sa pleci in momentul asta , la dracu !, se desprinde din schimbul de gloanțe pentru a se apropria de mine si într-un moment de neatenție il vad prăbușindu-se la pământ .

Atenția pe care i-am captat-o a fost ocazia perfecta pentru ei de a-l împușca , privindu-l cum se zbate pe pământ , scoțând urlete de durerea provocată in urma glontului , mâinile fiindu-i pline de un lichid roșu ce continua sa curga din ce in ce mai mult iar imaginea tatălui meu imi apare instant in minte , simțind un fior ce-mi străbate întreg corpul oferindu-mi un sentiment oribil , pe care nu l-am mai simțit de acum câțiva ani , de la întâmplarea respectiva la care am fost obligată sa iau parte .

Privindu-mi tatăl cum moare in fata mea a fost o experiența ce mi-a marcat viața , știind in acelas timp ca as fi putut să-l ajut in orice fel in loc sa stau sa privesc oroarea ce se petrecea in fata ochilor mei. Gândul ca nu am facut nimic ci doar am privit , ma face sa am un sentiment profund de vinovație, pe care nici eu si nici nimeni altcineva nu mi-l poate alunga .

Am fost de-alungul acestor ani la o grămada de psihologi dar niciunul nu m-a ajutat cum ar fi trebuit , mergeam degeaba , din obligația pe care o simteam fata de mama . Visul cu scena morții lui mi s-a derulat in minte aproape in fiecare noapte , cauzandu-mi sute de coșmaruri in care eram prizoniera , nu m-am putut trezi niciodată înainte de finalul scenei pana acum .

Pierzând alta persoana de care am apucat sa ma atașez este prea mult pentru mine , nu-mi voi putea reveni , nu pot trece printr-o astfel de experiența din nou .

- Cacat , haide sa plecam de aici. Nu am terminat cu tine , Malik , sper sa rezisti pana la a doua întâlnire ., vocea unuia din bărbații de pe partea opusa își face apariția , iar tot ce pot simți fata de el este ura, foarte multă ura .

Zâmbește in timp ce-l privește pe Zayn ducând o bătălie între viața si moarte dupa care-și muta privirea pe mine, provocându-mi instantaneu un sentiment de scârbă . Dupa ce ma analizează din cap pana-n picioare se întoarce si ii șoptește ceva tipului ce sta in dreapta lui , ce-și muta si el privirea pe mine , un rânjet înspăimântător își face apariția pe chipul lui .

Urca amândoi in masina si părăsesc locul cu o viteza atât de mare încât scârțâitul roților cauzează un ecou in urma lor .

Body on me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum