Capitolul 3

1.7K 97 28
                                    

Imi iau cărțile si ma duc nervoasa pe hol indreptandu-ma spre vestiar , gândindu-mă la ce tocmai s-a întâmplat .

Fiind atât de desprinsa de lumea reala , ca sa vezi , ghinionul nu ma lasă in pace in ziua asta . Dau peste un băiat și-mi cad cărțile din mâna , insirandu-se pe jos. Din fericire , el nu pare a fi genul ăla , pe care as regreta ca l-am cunoscut , ci prin surprinderea mea , se apleacă și-mi aduna cărțile cerându-și scuze tot el, având in vedere ca eu am produs accidentul .

- Imi pare foarte rau ca s-a întâmplat asta , sper ca nu ai pățit nimic ., zice el cu o voce calda.

- Nu , eu ar trebui să-mi cer scuze , nu eram atenta pe unde merg. Iti mulțumesc mult pentru ajutor, sunt cam pierdută pe aici, abia ce m-am mutat...

- Serios ? Ei , se pare ca e datoria mea sa iti prezint împrejurimile , daca ești de acord , desigur . Nu vreau sa te fac sa te simți incomod , ma gândeam doar ca ar fi o idee okay sa ai pe cineva care să-ți explice ce si cum.

- Mi-ar plăcea la nebunie. Nu prea ma descurc printre atâția străini de una singura . Apropo , numele meu este Kate , incantata.

- Sunt Louis , dar imi poți spune Lou, pot spune ca sunt la fel de încântat . Ma aflu pe aici de ceva timp , deci stiu tot ce mișcă.

- Sunt convinsă ., ii răspund schițând un zâmbet.

- Deci , începem?, ma întreabă el schițând acelas zâmbet.

- Dupa tine ., il fixez cu privirea.

- Imi pare rau , dar doamnele primele , din câte stiu eu.

- Un gentleman adevărat, ai dreptate., ii răspund bagăndu-ma in fata lui, așteptând să-mi arate drumul in care urmează sa ne îndreptam .

- Întotdeauna., imi raspunde încrezător. Acum , haide sa începem , urmează-ma .

Afirmația lui ma face sa rad dar fac ce mi se spune . Deja începe să-mi placa pe aici , știind ca sunt si persoane atât de prietenoase . Dupa ce-mi prezintă fiecare colțișor al școlii , explicându-mi despre fiecare elev in parte in acelas timp, începe să-mi placa pe aici, făcându-ma sa ma simt din ce in ce mai sigura pe mine.

- Deci ... cum ți se pare ? Sunt un ghid bun?, spune el in timp ce colțurile gurii i se ridica-n sus in încercarea de a forma un zâmbet .

- Cu siguranța , mi-ai schimbat total părerea despre scoala aceasta . A început să-mi placa , datorită tie ., ii răspund cu un zâmbet jucăuș pe fata .

- Eh tu , exagerezi . Eu doar ți-am oferit explicatiile necesare . spune el umflandu-se-n pene totuși de la afirmația mea .

Începem sa radem când își face apariția colegul cel nou, stricandu-mi toată buna dispoziția amintindu-mi de comportamentul sau de mai devreme .

Se oprește in fata mea , dându-mi un sentiment de surprindere având in vedere ca nu am idee ce vrea de la mine , dupa toată conversatia despre a-l lasă in pace .

- Si uite pe cine avem aici , fata ce nu-și poate vedea de ale ei . Voiai sa ma analizezi, nu? Uite , iti ofer șansa asta din mila , admira-ma , stiu ca nu te poți abține , nici eu nu mi-aș putea rezista .

- Care dracu e problema ta ?, ma înfurii de la cuvintele pe care tocmai mi le-a aruncat in fata .

- Pai de acum se pare ca tu ești . imi spune cu o voce sarcastica, ma scoate din sărite.

- Imi e scârbă de oamenii ca tine , iti propun sa ma lași in pace ., ii scuip cuvintele cu un dezgust de care si eu sunt surprinsă .

- Stiu ca ma vrei , nu-mi poți rezista si m-ai văzut o singura data , de atât ai avut nevoie ca sa te înmoi toată dupa mine ., cuvintele lui ma bagă total in ceata , amplificându-mi in acelas timp starea de nervi .

Devin din ce in ce mai confuza in legătura cu băiatul asta , prima data aproape ca pornește o cearta pe motivul ca l-am analizat iar acum asta . Cum a ajuns la concluzia ca m-ar interesa in vreun fel persoana lui doar uitându-ma pret de câteva minute la el , din pura curiozitate?

- Poftim ?! Cum poți crede așa ceva ? Ești de-a dreptul nebun ., uimirea din glasul meu la auzirea cuvintelor sale devine vizibil .

- Mai vedem noi , modul in care ma analizai imi spune ca o sa ajungi prin patul meu mai repede decât te aștepți , lucru care recunosc ca ma excita., auzirea cuvintelor sale imi face sângele să-mi pulseze in vene dându-i  o palma cu toată forța pe care am avut-o in momentul acela.

Își duce mâna la locul afectat unde se formează o pata roșie in urma palmei mele si începe sa rada pervers in timp ce-și trece piercing-ul din buza printre dinti.

   - Ne vedem curând., ultimele cuvinte ale lui ma fac sa ma incrunt in in timp ce pleacă .

Se îndepărtează si eu rămân acolo întrebând-ma ce naiba s-a întâmplat. Parca citindu-mi gândurile , Louis începe :

- Ce naiba a fost asta ?, uitasem de prezenta lui acolo .

   - Nu am nici cea mai vagă idee., ii răspund cat de sincer posibil .

- Imposibil sa nu fii facut ceva daca Zayn și-a pus pata pe tine.

- Il cunosti ?

- Toată scoala il știe , s-a mutat anul trecut in alt oraș dar se pare ca s-au întors. El si cu gasca lui sunt cei mai populari de pe aici , in acelas timp si cei de care le este frica majorității . Sunt cunoscuti pentru chestii ilegale si tampenii de genul asta . Majoritatea fetelor sunt atrase de Zayn , trecând prin patul sau câte una diferită aproape in fiecare seara , neavând nimic serios cu niciuna . Acum și-a pus pata pe tine si asta nu e okay, Kate , nu e okay deloc . Zayn nu se lasă pana nu obține ceea ce vrea .

- Si ce anume nu e okay , cretinule ? se aude o voce din spatele lui Louis ce ma face sa ma panichez când se aproprie pregătit de cearta .

Acesta il întoarce pe Louis cu fata la el intr-o fracțiune de secunda si il lipește de perete , încleștand pumnul pe care-l aproprie de fata lui .

Gândul ca o sa asist la o bătaie imi îngheață corpul , nu stiu ce sa fac in situații de genul , sper din tot sufletul sa nu se ajungă la asta si spre uimirea mea tipul este tras de pe Louis de către ... Zayn?

Ii șoptește ceva la ureche iar acesta se liniștește , dându-i drumul lui Louis si-si întoarce privirea spre mine . Încep sa rada si se aproprie de mine alaturi de restul grupului , de acest grup vorbea Louis înainte . Simt cum bătăile inimii mi se accelerează panica punând stăpânire pe mine , nefiind conștientă de ce o sa mi se întâmple , de ce are Zayn de gând să-mi facă .

- Harry , as vrea să-ți prezint pe cineva, se pare ca o sa avem parte de distracție anul asta . Ea e Kate , si spre nefericirea ei , m-a jignit in toate felurile , neștiind cu cine o sa se puna , ceea ce ne lasă de ales sa ii facem ...

Body on me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum