Capitolul 11

1.2K 78 12
                                    

Simt cum corpul mi se relaxează sub atingerile lui și-mi las capul sa cada pe umărul sau. Se oprește pentru câteva secunde fiind mirat de mișcarea mea dar accepta începând sa se joace cu parul meu. Își trece degetele prin fiecare bucla ce-mi cade pe umeri făcându-ma sa ma calmez , lacrimile rarindu-se in urma mângâierilor lui.

Imi ridica barbia cu doua degete făcându-ma să-l privesc in ochi . Maroniul ciocolatiu al ochilor lui ce ma fixează atent cu privirea imi fac să-mi accelereze bataile inimii in timp ce el își urca mâna pe obrazul meu . Ma analizează cu o privire blândă dupa care-mi șterge lacrimile amare de pe chipul meu , lăsându-mi fata uscata .

   - Încearcă sa treci peste toată faza din seara asta , nu o sa se mai întâmple așa ceva ., imi șoptește continuând sa ma privească in ochi .

   - Nu vreau sa ma mai gândesc doar ca e prea mult pentru mine, daca o sa dau ochii cu el din nou? Daca o sa ma găsească singura si o sa se răzbune pe mine ?, lacrimile încep sa-si facă din nou apariția .

Se încruntă si ma trage la pieptul lui inconjurandu-ma cu brațele lui mari si puternice .

   - Nu voi permite eu sa se mai întâmple din nou., imi spune pe un ton rece si dur .

Un oftat își face apariția in pieptul lui ce il face sa ma strângă mai tare, lucru care ma face fericita in acest moment , e tot de ce am nevoie acum. Ma calmez instant la auzirea cuvintelor lui , făcându-ma sa ma simt protejata .

Ma desprind din îmbrățisarea lui căutându-i privirea cu disperare si ma lovesc de aceeași ochi căprui , incredibil de frumoși , genele exagerat de lungi si dese scoțându-i culoarea ciocolatie in evidentă .

Zâmbește in timp ce păstrează contactul vizual , trecându-si degetul mare al mâinii peste buza mea de jos , mișcarea fiind atat de neasteptata încât un sentiment de confuzie își face apariția in corpul meu , echilibrandu-se cu plăcerea simțită odată cu gestul sau .

Se aproprie de mine încet, bataile inimii accelerandu-se vizibil , fiind atât de aproape încât ii simt respirația calda pe chipul meu.

Respirația i se întrepătrunde cu a mea, împărțind acum aerul din camera ce devine din ce in ce mai inexistent .

Își umezește buzele , trecându-și limba peste ele dupa care se aproprie din ce in ce mai mult de mine , ocupând tot spațiul lăsat între noi , presandu-si încet buzele peste ale mele . Contactul cu buzele sale reci si moi imi crează un sentiment inexplicabil , mișcându-le grijuliu , încercând sa-si facă loc înăutru , pentru a intensifica sarutul. Intredeschid gura , lasându-i spațiul necesar de a intra cu limba , descoperind acum fiecare colțișor odată ce a pătruns înăuntru . O caută cu disperare pe a mea, limbile noastre coordonandu-se perfect , creand împreuna sarutul perfect.

Nu sunt total conștientă de ce se întâmpla acum , dar nu vreau sa alung sentimentul asta așa ca decid sa il las sa continue .

Mii de fiori își fac loc in corpul meu când își coboară mâna spre soldul meu , bagand-o sub tricoul larg pentru a face contact cu pielea mea infierbântata , plimbând-o pe șira spinării in timp ce ne continuam sarutul.

Nu înțeleg de ce nu ma pot opune , creierul imi spune sa il fac sa se oprească , sunt conștientă ca nimic din toate astea sunt cat se poate de greșite , dar corpul meu ii raspunde tuturor atingerilor fără acordul meu .

Se desprinde pentru un moment din sărut pentru a cobori pe gât , unde lasă săruturi mici si umede făcându-ma să-mi bag mâna in parul lui negru si des . Il trag ușor de par făcându-l sa scape un geamăt gutual, pe pielea mea ceea ce imi amplifica starea de placere . Imi place la nebunie sunetul asta când iese din gura lui datorită mie si as face orice să-l aud cat mai des .

Revine la sărut , pofta din acesta dandu-mi de înțeles ca ma vrea la fel de mult precum il vreau si eu .

Se lasă ușor pe spate , neintrerupand vreun moment sarutul in timp ce ma trage peste el , facăndu-ma sa ii acopăr acum corpul in totalitate cu al meu .

Ma apuca cu mâinile de solduri si se împinge in mine in timp ce ma poziționează mai bine peste el , simțindu-i bărbăția întărindu-se sub mine .

Body on me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum