O lumina puternica ma forțează să-mi deschid ochii , ma uit la ceasul ce sta pe noptiera de lângă patul meu si observ ca este 7:00 dimineața , ceea ce-mi lasă la dispoziție o ora pentru a ma pregăti de scoala .
Ma ridic îndreptându-ma spre baie si pornesc jetul rece de apa lasându-l sa curgă in mâinile mele si încep sa ma spăl pe fata . Când ridic capul dau ochii cu reflexia mea din oglinda si observ ca am cearcăne , se pare ca am stat mai mult decât am crezut gândindu-mă la evenimentele de ieri . Prefer sa nu-mi încep dimineața gândindu-mă la Zayn așa ca ma îndrept spre dulap pentru a decide ce sa port .
Aleg o pereche de blugi rupți negri si un hanorac de aceeași culoare . Nu vreau sa ies prea mult in evidentă deci nu mi-a luat mult sa aleg .
Imi aplic un strat de fond de ten și-mi fac o linie subțire de eyeliner, puțin machiaj nu strica niciodată si in plus am impresia că-mi scoate ochii in evidentă mai bine .
Imi iau caietele necesare azi si le bag intr-o geanta destul de încăpătoare împreuna cu căștile mele si un încărcător de telefon , pentru orice eventualitate . Uitându-ma încă o data in oglinda observ ca sunt gata si nu arat deloc rau in ciuda cearcănelor .
Cobor scările și-mi iau la revedere de la mama care pregătește micul dejun pe care-l refuz , nu am pofta de mâncare .
Vântul rece pe care-l întâlnesc ieșind afara imi provoacă un fior destul de placut provocându-ma să-mi închid ochii pentru câteva secunde , bucurându-ma de vremea de afara. Nu durează prea mult intrerupandu-ma o voce pe care o cunosc destul de bine deja :
- Cam bine dispusă pentru o zi de scoala , nu ți se pare ?, vocea lui Louis își face apariția odată cu sarcasmul din ea .
- Ce cauți aici ?, il întreb surprinsă de apariția lui aici , in fata casei mele .
- Pai ziceam ca nu ți-ar plăcea sa faci un drum de 10-20 de minute pe jos înspre scoala sau sa stai într-un autobuz plin de oameni ciudați așa ca m-am gandit sa te scutesc de opțiunile astea si sa te duc chiar eu la scoala.
- De ce ai venit pentru mine , Louis?, stiu ca il fac sa se simtă prost dar confuzia ma împinge să ii pun cat mai multe întrebări .
- Nu-ți place compania mea ?, pare agitat , nu înțeleg de ce .
- Louis , imi place să-mi petrec timpul cu tine dar nu ți se pare ciudat sa ma iei de acasă fără știrea mea , cunoscându-ma doar de o zi ?
- Stiu , scuze , dar n-am avut alta opțiune .
- Cum adică ?, il întreb nefiind sigura la ce se referă .
- Pai deja iti știam adresa si am presupus ca ar fi drăguț sa te duc la scoala .
- Era mai drăguț daca as fi știut si eu ., ii spun începând sa rad .
- Nu mi-ai lăsat niciun număr de telefon , nu aveam cum sa iau legătura cu tine decât făcându-mi apariția ., o spune având un zâmbet inocent .
- Ah , ai dreptate . Cine sunt eu sa ma împotrivesc la așa o oferta atunci ?
Zâmbește si coboară din masina sa-mi deschidă portiera făcându-mi loc sa intru pe locul din dreapta șoferului . Se grăbește sa între si el si se întoarce la mine zâmbind victorios .
- Știam eu ca e o idee buna ., spune cu o voce mândra .
- Okay , okay . Pornește odată masina aia ca sa ajungem totuși la ore ., ii spun dându-mi ochii peste cap .
Rade si imita o voce de taximetrist aprobandu-ma ceea ce ma face si pe mine sa rad . Discutam despre diferite chestii aiurea in încercarea de a ne cunoaște mai bine unul pe altul dar nu ne puteam continua conversatia prea mult ajungând destul de repede la destinație .
Coboram din masina si mergem împreuna spre sala de clasa , având același curs . In drum spre clasa , il oprește un grup ce pare foarte fericit să-l vadă . Se saluta între ei si Louis este incantat de apariția lor începand sa discute făcându-ma brusc sa ma simt in plus. Dintr-o data atenția cade pe mine si par destul de surprinși sa ma vadă lângă el . Louis observa asta si începe sa clarifice lucrurile:
- Ea e Kate , e noua in oraș si o ajut sa se integreze . Kate , ei sunt prietenii mei ., ma simt ciudat fata de ei , nu stiu de ce , am impresia ca nu ma vor in preajma lor .
- Eu sunt Eva , incantata ., imi spune una dintre fete zambindu-mi , ceea ce ma face sa prind încredere de sine, Ele sunt Jennifer si Jade , iar el e Niall. Ne bucurăm sa avem o persoana noua printre noi .
Ma simt foarte relaxata la auzul cuvintelor ei , fiind acceptata așa de ușor in grupul lor . Louis zâmbește vazandu-ma surprins plăcută . Nu stiu ce sa le spun așa ca le ofer un zâmbet prietenos cu subînțeles si par multumiți de răspunsul meu .
Se aude clopotelul ce-l face pe Louis sa-si ia la revedere de la prietenii lui si sa ne continuam drumul .
- Deci , cum ți se par prietenii mei ?, ma întreabă in încercarea de a porni o conversatie .
- Nu cred că-mi pot da cu părerea având in vedere ca nu-i cunosc aproape deloc dar sa zicem ca par de treaba ., ii răspund sec neavând ce sa ii spun .
- Bun , pentru ca daca o să-ți petreci timpul cu mine de acum o sa trebuiască sa ii accepți si pe ei., o spune începând sa rada fiind conștient ca ei trebuie sa ma accepte pe mine .
Evit sa ii dau un răspund si ii dau in joaca un pumn in brat, prefăcându-se lovit .
Intram in clasa si ne ocupam locurile in liniște având in vedere ca a început ora deja . Imi aud numele din spate strigat in șoaptă ceea ce ma face să-mi întorc capul involuntar. Dau de privirea lui Zayn ce-mi face cu mâna așezându-se mai bine in scaun .
- Chiar ma întrebam când o sa apari ., imi șoptește .
- Lasă-mă in pace , Zayn ., i-o spun mai tare decât ma așteptăm întrerupând ora .
- Aveți ceva mai important de spus fiind nevoie sa ma întrerupeți ?, spune profesorul vizibil deranjat .
- Nu , ma scuzați ., ii răspund cu o voce vinovata si-si continua ora .
Il pot auzi pe Zayn râzând in spatele meu dar incerc să-l ignor . Are de gând sa se ia de mine de fiecare data când ma vede ? Prin chestia asta ma face sa il urăsc din ce in ce mai mult , probabil ca asta si vrea sa obțină . Nu înțeleg de ce ii face așa o mare placere sa rănească persoanele din jurul lui, ce satisfacție ii oferă acest lucru? Mândrie de sine ? Pe naiba , pentru ce , ca a distrus o persoana ?
Se termina ora destul de repede ceea ce ma face sa ma opresc din gândit si ma ridic sa plec . Din păcate , nu reușesc sa ajung prea departe fiind oprită de Zayn , ce naiba mai vrea de la mine?
- Unde pleci așa de repede ?, ma întreabă cu un ton amuzat .
- Cat mai departe de tine , Zayn ., ii răspund cu o voce scârbită .
- De ce ai vrea asta , Kate ?, imi spune cu o voce joasa si inocenta trecându-și degetele prin parul meu ceea ce ma face sa ma încrunt .
- Cat ai de gând sa continui să-ți bati joc de mine , Zayn ?, ii spun dându-i mâna la o parte, O sa stau departe de tine , am înțeles ca nu-ți place sa fi analizat așa ca o sa te ignor . De ce nu poți sa faci la fel?, tonul meu disperat il face sa rada , provocându-mi o stare de umilința .
- Zayn , las-o in pace ., ii spune Louis trăgându-ma de mâna eliberandu-mi calea de Zayn .
- Si cine dracu ești tu să-mi spui mie ce sa fac ?, tonul lui e mai dur decât de obicei și-mi induce o stare de panica .
- Chiar nu vezi ca nu ii face placere sa vorbească sau sa stea lângă tine ?, ii raspunde Louis cu același ton.
Sunt abia la început , sper sa va placa tot ce am facut pana acum. O sa ma îmbunătățesc pe parcurs , castigand experiența si învatand din greșeli , si o sa observați asta cu cat înaintați . Va mulțumesc din suflet ca va faceți timp să-mi citiți cartea , sunteți niște persoane minunate . All the love .
CITEȘTI
Body on me
FanfictionA intrat in viața mea fără să-mi ceara permisiunea, iar acum nu-i pot da drumul . Viața alături de el este una plină de riscuri, pe care sunt gata sa mi le asum.