Bölüm 8 Yeni Bir Devrim: BakuSaint (Part 1)

325 19 1
                                    

(Bu bölüm Dan ve Mira'nin ağzından anlatacağım)

"Keith projeyi gösterelim gel, artık her bakugan'ın bir Donanımı olacak."

Spectra: Bence donanım yerine her bakugan'ın kendi bakuganı olsa daha iyi olmaz mı?

Ace: Haklısın ama öyle bir şey yapmamız çok zor, ayrıca nasıl yapacağız??

"Aklında bir fikir mi var Keith?"

Spectra: Evet. Hydranoid, Drago ve Helios'un DNA larını kopyalarak ve her bakugan'ın kendi DNA sını birleştirerek mükemmel bakuganlar klonlaya biliriz.

"Aslında olabilir, ama bilmem ki yapacağımız bakuganlar sadık olabilir mi, e nede olsa klon olacak."

Ace: Neden ihanet etsinler içlerinde Drago, Helios ve Hydranoid'in DNA ları bulanacak.

Spectra: Ace haklı bu projeyi dediğim şekilde geliştirelim ve Dan'i de buraya çağırarak projeyi gerçekleştirmiş oluruz.

"Haklısın Abi."
######
Neathia

"Son savaşımızda acaba neden patlama oldu ki?"

Kraliçe: Bir efsaneden söz edilir, ne kadar doğru olduğunu bilmiyordum ama şuan galiba gerçek olduğunu gördüm.

"Ne efsanesi nasıl bir efsane??"

Drago: Dan biraz sakin ol herkes merak ediyor, Dharak'a yaklaşınca içimde çok değişik bir his vardı alakası olabilir mi?

Kraliçe: İlk Gandelya ve Neathia oluşmadan önce iki bakugan'ın var olduğu söylenir, bu iki bakugan kendi bakuganlarını oluşturduktan sonra ikisi arasında kavgalar ve çatışmalar olduğu ve bu ikisinin Kutsal Küre tarafından birbirinden uzaklaştırıldıkları
ve ikisininde kendine ait bir dünya oluşturdukları söylenir, Bunlar Dragonoid ve Dharaknoid dir. Dragonoid kendisine Vestal ve Vestroia'a olmak üzere iki gezegen oluşturur, diğeri Dharaknoid ise Gandelya ve Niethia olarak iki gezegen oluşturur ve bu iki bakugan asla birbirlerinin yanına varamaz, Kutsal Küre buna izin vermez bugünde öyle oldu ve ikinizin savaşmasına izin vermedi, siz onların torunusunuz!

Drago: Evet bende duymuştum bu efsaneyi ama gerçek olduğunu zannettiğim söylenemez.

"E ben bunla savaşamayacaksam ne yapıcam?"

Fabia: Zaten saldırmayı düşünmüyorum sadece kalkanı korumaya odaklanmalıyız şimdi.

"Hep savunma yaparak bir yere varamayız."

Shun: Dan elimizden birşey gelmiyor ayrıca yapacağımız bir şey yok!

"Neyse tamam"
####

"Keith, Dan ve Drago'yu çağıralım mı artık proje bitti sayılır."

Spectra: Dan'i çağıralım diğerlerinde haber verin, artık proje hayata geçsin.

Ace: Ben diğerlerini çağırmaya gidiyorum siz Dan'e haber verin.

Spectra: Arayalım Şunu bakalım.
#####

Reg: Efendim Vestroia'adan çağrı var, Dan Kuso'yu, Spectra Phantom çağırıyor.

"Acaba noldu hemen bakalım."

Fabia: Ne zaman geldi bu mesaj Reg.

Reg: Şimdi geldi efendim.

Mesaj: Dan, Drago ve sana ihtiyacımız var yeni bir proje üstünde çalışıyoruz, eğer hayata geçirebilirsek Vestroia'da ki bakuganlar kendilerini savunabilecek hale gelecekler seni Vestroia'ya bekliyoruz en kısa zamanda!

Bakugan: İki Dünya Bir AmaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin