Bölüm 10 Yeni Bir Dost (Sezon Finali)

442 18 32
                                    

(Bu bölümü değişik kişilerin ağzından anlattım.)

Ren: Alice gerçeklere seninde, Marucho'nun da alışması gerek.
Savaş Donanımı Güç, Boomix

Alice: Savaş Donanımını çıkardı. Şimdi sıra bizde Hydranoid.
BakuSaint Yüksel Darkligt Kalk.

Ren: Küçük oyuncağını oyuna soktun sonunda.
Yetenek Etkin; Karanlık Kılıç, canın çok yanacak Hydranoid, bu yetenek senden 300G çıkaracak!

Alice hafifçe güler gibi:
-Bu bizi asla durduramaz, Yetenek Etkin; Gazap Ultimate, bu yetenekle senden 400G çıkaracağım ve Hydranoid'e 200G ekleyeceğim!

Ren: Savaş Donanımı Yeteneği Etkin; Boomix Kilitle, 500G elveda de!

Alice: BakuSaint Yeteneği Etkin; Haos-Darkus Paravanı; yeteneğini iptal ettim Ren, ayrıca Darkligt'a 300G ekledi.

Ren: Seni yendiğimde anlayacaksınız, hiç birinizin Gandelya'ya karşı şansı yok!
Yetenek Etkin; Razen Kırıcı, bu yetenekle Linehalt 'a 400G geldi, şimdi ne yapacaksın Alice!

Alice: Ne beni yeniceksin ne de diğerlerini!
Yetenek Etkin; Kaos Ultimate, kendine eklediğin 400G şimdi Hydranoid'in oldu.

Ren: (Agggghhh) Sinirlendiriyorsun Alice.
Çift Yetenek Etkin; Girdap Kavisi artı Savaş Donanımı İkinci Seviye Yeteneği Etkin; Boomix Boyutu!

Alice: O kadar güçlü bir saldırı değil.
Ardışık Yetenek Etkin; Pyrus-Darkus Bağlantılı Güç Vuruşu artı Füzyon Yeteneği Etkin; Final Darbesi artı BakuSaint Yeteneği Etkin; Darkligt Havanı!

Linehalt yenildi. Ren yaşam seviyesi %0. Ren kaybetti.

####

Spectra

Zenoheld: Spectra gel bize katıl, Vestroia'ya hüküm sürelim.

Spectra: Beni kendinle karıştırma Zenoheld!
Yetenek Etkin; Savaş Askeri, bu yetenekle Helios'un gücü 300G artacak ve Helios'dan 3 tane olacak sahada!

Zenoheld: Serserilik yapma Spectra!
Yetenek Etkin; İkili Phaser, Vur onu Farbros, Spectra kendini çok güçlü zannediyorsun değil mi? Ama öyle değilsin! Bu yetenek senden 400G transfer edecek!

Spectra: Helios'un yanında senin bakuganın çok güçsüz!
Yetenek Etkin; Ragnarok Topu, hıhıhı işin bitti Zenoheld, bende aldığın 400G yerine senden 1000G alıyorum!

Zenoheld: (Agggghhh) Farbrooss yenilemez!
Yetenek Etkin; Farbras XM, Spectra bu yeteneği biliyorsun artık işin bitti.

Spectra: Anlamayacaksın değil mi Zenoheld, Savaşçılar ve Direniş hiç bir zaman yenilmeyecek!
Yetenek Etkin; Yok Edici Quasar.

Zenoheld: Yine bu lanet olası kart, Farbros Hücum Formasyonu Etkin.
İşte Assail Farbros. Yetenek Etkin; Helion Nefesi.

Spectra: Hıh, yetenek kullanmamı önledin, gücümü yarıya indirdi ve kalan gücüde Farbros'a aktardın ha, güzel hareket. BakuSaint Yüksel Beststeell Kalk, BakuSaint Yeteneği Etkin; Steel Bar.

Zenoheld: Ne yeteneğimi iptal ettin.

Helios 1950G
Farbros 5050G

Zenoheld: Hahhaha, bak hala senden çok daha güçlüyüm, Yetenek Etkin; Gölge Crowley.

Bakugan: İki Dünya Bir AmaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin