Als we ons hebben opgemaakt en ons haar hebben gedaan doen we onze jurkjes aan. Sarah heeft een blauwe jurk dat tot over haar knie valt. Hij is strepless en onder zitten wat franjes. Ze heeft donkere make-up en haar haar is opgestoken. Ik heb een heel licht roze jurkje die tot boven mijn knie valt. Boven zijn veel details en onder lekker los. Ik heb licht roze make-up en mijn haar hangt los. We staan voor de spiegel en bekijken ons zelf. 'Wouw wij zijn hot', zegt Sarah. Ik moet lachen. 'Weet jij eigenlijk waar die Jasper woont', vraag ik haar. 'Ja 2 straten verder'. Ik knik. 'Laten we maar gaan dan, het is al 5 voor 8'. Ik pak mijn geld en mijn telefoon en doe het in een tasje. We lopende trap af en we gaan naar buiten. Ik pak mijn fiets en Sarah ook. We stappen op onze fiets en fietsen de staat uit. Na nog geen 5 minuten fietsen zijn we al bij Jaspers huis. Timo, Freek, Sep en Matt staan al op ons te wachten. 'Hey dames, ziet er goed uit', zegt Matt. 'Laten we naar binnen gaan', zegt Freek. Iedereen loopt naar binnen. We komen meteen in de huiskamer. Het is donker en overal hangt feestverlichting. De muziek staat zo hard dat je elkaar niet eens kan verstaan. Er komt een jonge op ons af gelopen. 'Hey fijn dat jullie er zijn. En wie hebben jullie meegenomen. Deze modelen heb je toch niet gestolen van de catwalk', zegt de jongen. 'Nee ze zitten bij ons in de klas', zegt Timo: 'dit zijn Isa en Sarah, dat is Jasper'. Stelt hij ons voor. Jasper geeft ons allebij een hand en loopt daarna weer weg. 'Wij gaan naar de keuken wat drinken', zeg ik tegen Timo. Sarah en ik lopen naar de keuken en schudden wat drinken in. 'Hij ziet er knap uit', zegt Sarah. 'Waar heb je het over'. 'Over Freek'. 'Je bent op Freek', zeg ik verbaast. 'Jij bent op Timo en hij heeft een vriendin'. 'Nou en'. Als we het drinken op hebben komt Timo naar ons toe. 'Kom dames, met de voetjes van de vloer'. Hij pakt ons vast en sleurt ons naar de woonkamer waar de muziek nog harder staat. 'Volgens mij is hij al aardig opweg met de alcohol', zegt Sarah. 'O dat komt daardoor', zegt ik. Ze moet lachen. Op het kasteel dronken wij nooit zo veel alcohol. Soms met feesten een glaasje wijn, maar ik mag nog niet drinken van mijn ouders dus weet ook niet hoe dat is. We dansen de hele tijd. Dan komen Jennifer, Amber en Charlotte. Jennifer loopt meteen naar Timo en slaat hem op zijn arm. 'Je hoort niet met die 2 te dansen maar met mij', zegt ze boos. Ze gaat voor ons staan en begint te dansen. Sarah en ik blijven achter bij de andere jongens dansen. Ik zie Sarah vaak met Freek praten. Maar ik dans gewoon verder. Als ik een keer achterom kijk zie ik dat Timo en Jennifer staan te zoenen. Ik moet het laten gaan ik moet iemand anders zoeken.
JE LEEST
Prinsessen Geheimen *voltooid*
RomanceDe 17 jarige Isabelle is een prinses maar ze wil geen prinses zijn. Ze vlucht uit het kasteel en vermomt zich. Ze maakt vrienden en wordt zelfs verliefd. Zal ze altijd kunnen vluchten voor haar ware identiteit.