12

437 27 0
                                    

De kus voelt geweldig. Hij druk me stevig tegen zich aan. Ik leg mijn armen om zijn nek. Ik glimlach tegen zijn lippen. Dan stopt hij. Hij kijkt me met een glimlach aan. 'Heb je het uit gemaakt omdat je mij leuk vond', vraag ik voorzichtig. Hij knikt langaaam. 'Al vanaf het eerste moment dat ik je zag wist ik het'. Ik glimlach. Ik twijfel niet en kus hem. Hij kust me terug. Hij legt zijn hand op mijn wang en veegt een pluk haar achter mijn oor.

Het is zaterdag avond en ik ben bij Timo. We zitten op de bank en kijken een film. Timo heeft een arm om me heen geslagen en ik lig tegen hem aan. Ik ga morgen tegen Sarah zeggen dat ik met Timo ben. Ik wil haar gezicht echt zien. Ik word een beetje moe. Ik doe even mijn ogen dicht.
Als ik ze weer open doe lig ik inneens in een bed. Ik heb dus geslapen. Ik kijk de kamer rond. Er staat 1 kast en planken met boeken erop. Er staat een bureau met een computer en een stoel. Als ik naast het bed kijk zie ik dat Timo op de grond ligt te slapen. Ik stap uit bed en loop naar het raam. Ik doe de gordijnen een klein beetje open en kijk naar buiten. De zon schijnt fel in mijn gezicht. Snel doe ik de gordijnen weer dicht. Als ik achter me kijk zie ik dat Timo al wakker is. Hij staart me aan. Ik kijk naar mezelf en zie dat ik in mijn onderbroek en een shirt sta. Het shirt ken ik niet dus het zal wel van Timo zijn. Ik loop terug naar het bed en ga onder de dekens liggen. 'Heb jij me in bed gelegd', vraag ik. 'Ja je lag zo lief te slapen ik wilde je niet wakker maken', zegt Timo. Ik glimlach. 'Vind je het erg als ik bij je kom liggen', zegt hij. Ik knik. Ik schuif een beetje op en Timo kruipt ook onder de dekens. Ik merk nu pas dat hij alleen een onderbroek aan heeft. En jawel een sixpack. 'Waarom slaap je eigenlijk op de grond'. 'Omdat jij het bed verdiend, prinses'. Ik voel dat ik bloos. 'Je bent schattig als je bloost'. 'Hou op', zeg ik en geef het een duwtje. 'Wat, waar moet ik mee ophouden. Jou complimentjes geven omdat je zo knap bent', zegt Timo uitdagend. Ik voel dat ik rood word. Ik begin te lachen en geef hem weer een duwtje. Hij komt met zijn hoofd dichterbij. 'Of dat je sexy bent', zegt hij en net na zijn laatste woord drukt hij zijn lippen op de mijne. Hij duwt me naar achter en ik val met mijn rug op bed. Meteen kust hij me weer. Hij gaat met zijn hand naar mijn wang en strijkt een pluk haar langs me heen. Hij gaat met zijn hand langs mijn lichaam. Tot hij bij mijn zei is. Ik leg mijn handen achter zijn nek. Het voelt fijn. Het voelt vertrouwt bij hem te zijn.

Prinsessen Geheimen *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu