Uvenner?

112 4 0
                                    


jeg vågner ved at min alarm ringer. Klokken er 07:00, har nemlig ændret de så den ringer senere, for jeg behøver ikke stå så tidligt op som i går. Anna er også vågnet. Godmorgen siger jeg. Godmorgen siger Anna. Jeg står op og tager tøj på (det på billedet). Jeg lægger makeup, sætter hår og gør mig ellers bare klar. Jeg tager mit ur og et armbånd på. Anna har også gjort sig klar og vi går ind i køkkenet. Hvad vil du have til morgenmad? Spørger jeg. En bolle med Nutella siger Anna. Asta hvor er Nutella'en? Spørger jeg. Oppe i skabet siger Asta og peger. Anna finder brødet. Da vi har spist henter vi vores ting og går ud og tager overtøj på. Vi går rimelig tidligt af sted. Da vi kommer hen til skolen går vi ind i klassen og stiller vores ting. Vi er de første der er kommet men det er også klart, for vi er kommet tidligt. Vi sidder bare og snakker. Efterhånden som tiden går kommer der flere. Klokken ringer og Anne kommer ind. Unger i dag har i kun 4 lektioner grundet at lærere skal på kursrus senere i dag. Vi jubler alle. I de her to første skal vi se en film sammen med parallelklassen siger Anne. Parallelklassen kommer ind hos os. Jeg sidder sammen med Asta, Anna og en der hedder Andrea. Filmen vil skal se er The Notebook, da det var alle os piger der fik lov til at vælge film og vi blev enige om den.

Jeg synes allerede mit liv er meget bedre. Jeg er så taknemlig for at jeg er flyttet, det gør alt meget lettere, selvom jeg ikke lærer lige så meget, men ved rimelig meget i forvejen så det fint. Jeg sidder lidt i mine egne tanker og følger ikke rigtig med i filmen. (D/N) er du okay? Spørger Anna pludseligt. Nejnej, jeg tænker bare. Anna, Asta, Andrea og jeg får lov til at sætte os ud på gangen. Hvad skal vi lave? Spørger jeg. Vi har ingen ideer, men begynder så at snakke. Ej jeg savner Lucas, han må godt lige komme ud siger Anna. Nue siger vi alle i kor. Jacob skal også komme ud siger Anna. Jeg rødmer. Kan du lide ham? Spørger Andrea. Ja siger jeg. Gad vide hvem hans kæreste er siger Andrea. Det ved jeg siger Asta. Omg hvem? Spørger Andrea. (D/N) siger Asta. Jeg rødmer helt vildt. Omg du heldig siger Andrea. Nurh siger jeg. Lucas og Jacob kommer begge ud. Jacob kysser min kind. Jeg rejser mig og Jacob sætter sig så jeg kan sætte mig på hans skød. Nue i søde sammen siger Andrea. Tak smiler jeg. Vi får frikvarter. Anna skal vi gå ud og se drengene spille fodbold? Spørger jeg. Ja siger Anna. Drengene er ret gode. Skal vi ikke være med? Spørger Anna. Øhm det kan jeg ikke rigtig søde siger jeg. Når ja siger Anna. Vi vælger at gå indenfor. Michela kommer hen mod os. Ej det magter jeg simpelthen ikke siger jeg. Må jeg gå sammen med jer? Spørger Michela. Nej siger Anna rigtig flabet og trækker mig væk fra hende. Michela overfalder Anna. Av for helvede din ko siger Anna. Anna rolig siger jeg. Michela giver hende en lussing. De går i slåskamp, jeg prøver at skille dem ad, men Anna skubber mig til sidst væk og hun går amok på mig. Anna stop siger jeg. Du kan bare blande dig udenom Michelas og min slåskamp siger hun. Hun slår og sparker mig. Michela får hende stoppet og hjælper mig op. Tak for lort Anna siger jeg og græder. Michela trækker mig væk. Hun er måske meget sød. Anna kommer hen til os. (D/N) du dum og tyk siger hun. Fuck af siger Michela. Vi går ind i klassen og frikvarteret er slut. Vi går nogen opgaver vi skal lave. Jeg går ud på toilettet, lige da jeg kommer derud brækker jeg mig ned i toilettet. Jeg mærker en der holde mit hår, jeg kigger hurtigt, det Michela. Da jeg er færdig får jeg renset min mund og sådan. Har du det dårligt? Spørger Michela. Jeg nikker. Du også bleg siger Michela. Vi hår ind i klassen. Jeg bliver sendt hjem. Da jeg kommer hjem lægget jeg mig i min seng. Jeg tager min macbook og slår den til mit fjernsyn. Jeg går på Netflix og vælger at se Pretty Little Liars. Men jeg henter noget vand op.

Døren i gangen går op, så Asta er kommet hjem. Ind af min dør kommer Asta og... Hvad Anthon og Andrea. Er du okay? Spørger Asta. Nej jeg har det rigtig dårligt siger jeg. Jeg tager hjem til Andrea, men Anthon bliver hjemme regner jeg med siger Asta. Anthon nikker ja. Asta og Andrea går. Hele dagen lægger jeg puttet indtil Anthon og ser film sammen med ham. Anthons telefon ringer. Han kommer lægger på efter lidt tid. Vi skal være alene hjemme til morgen siger Anthon. Jeg nikker bare. Til aftensmad spiste vi bare pizza. Anthon bærer mig ind i stuen så vi kan se film der. Jeg gaber. Er du træt mulle? Spørger Anthon. Ja siger jeg. Vi ser en film og så går vi i seng siger Anthon. Okay siger jeg. Jeg lægger med mit hoved i Anthons skød og med dyne over mig. Han har sat løvernes konge på for min skyld, fordi jeg elsker at se den. Filmen er slut og jeg går ud på toilettet, jeg tisser, børster tænder og fjerner makeup. Jeg går ind på mit værelse og skifter til pyjamas. Bagefter går jeg indtil Anthon med turen gennem skridt, for jeg er virkelig træt. Omg jeg træt siger jeg. Kom her siger Anthon. Jeg går hen til han og han krammer mig. Sober du herinde? Spørger Anthon. Jeg nikker. Han lægger sig i sengen jeg lægger mig hen til ham. Jeg fryser så jeg krammer mig indtil ham. Jeg falder hurtigt i søvn.

HUSK:
Like og kommenterer for mere.

Kan mit liv blive godt igen??Where stories live. Discover now