Alene hjemme?

94 4 4
                                    

Jeg vågner af mig selv. Jeg kigger på min telefon. Klokken er kun 05:00 pis ogs'. Jeg vælger at nusse Thors kind. Han vågner. Godmorgen siger jeg. Godmorgen siger Thor hæst. Nue din morgen hæse stemme siger jeg. Han griner lidt. Hvad er klokken? Spørger Thor. 05:00 siger jeg. Hvor er du irri siger Thor. Jeg griner. Når hvad skal vi lave nu når vi er vågen? Spørger Thor. Se film siger jeg. Thor finder min macbook. Jeg starter den op og går på Netflix. Hvad skal vi se? Spørger jeg. Aner det ikke siger Thor. Vi kunne også gøre noget andet fniser jeg. Så længe vi ikke vækker de andre siger Thor. Jeg sætter mig på hans mave. Vi starter med et kys. Jeg smiler i kysset. Men vi bliver afbrudt af at døren åbner og ind kommer Ulla. Vi andre tager på tur og sover på hotel, skal i to med? Spørger Ulla. Øhm, jeg bliver bare hjemme, har rimelig ondt siger jeg. Jeg bliver også hjemme siger Thor. Det er kun din mor, Martin og Melanie der ellers er hjemme siger Ulla til mig. Okay siger jeg. Ulla går ud igen og jeg kigger Thor i øjnene. Skal vi fortsætte siger jeg. Thor nikker. Jeg kysser ham og det udvikler sig hurtigt til snav. Vi stopper. Hvor er du dejlig siger jeg. Ilm siger Thor. Jeg rejser mig op og går ud af døren. Hvor skal du hen? Spørger Thor. Toilet griner jeg. Han nikker og rejser sig. Han viser mig derud selvom jeg godt ved hvor det er. Da jeg er færdig og kommer ud står han der stadig. Hvor er du sød siger jeg. Min mor ser os. Vi tager hjem til USA siger min mor. Jeg nikker og krammer hende. Jeg siger farvel til Melanie og min mor men ikke Martin. Da de er taget af sted lægger Thor og jeg os ind igen. Når så har vi huset for os selv til i morgen siger Thor og smiler. Jeg smiler frækt. Uha siger Thor. Jeg rødmer. Du er så sød siger Thor. Ilm siger jeg. Når nu vil jeg altså se film siger Thor. Jeg tager min macbook og går på Netflix. Hvad vil du så se? Spørger jeg. Det finder vi ud af siger Thor. Vi skal se abdouction viner jeg. Slap da af siger Thor. Nej for Taylor Lautner er jo ligesom med i den siger jeg. Er du fan af ham? Spøger Thor. Ja, rigtig meget siger jeg. Hvor godt siger Thor. Altså mit mellemnavn er jo Blanchez, men mit efternavn er Stewart siger jeg. Og? Spørger Thor. Jeg er i familie med Kristen Stewart der spiller Bella i twilight siger jeg. Så du har verdens kendt kusine siger Thor. Ja, men jeg har faktisk mødt alle fra twilight og jeg var en gang med hende på den rødeløber siger jeg. Ej hvor vildt siger han. Jeg nikker. Vi kunne besøge hende i USA, for hun har lovet mig at om 2 uger skal jeg med hende på den rødeløber siger jeg. Tror du overhovedet vi må komme med? Spørger Thor. Ja siger jeg. Vi snakker ikke videre men ser abdouction. Jeg er så inlove Taylor Lautner. Da filmen er færdig beslutter jeg mig for at stå op. Jeg finder noget tøj i min kuffert og tager de på (det på billedet). Jeg lægger makeup, krøllet hår og tager et armbånd på. Thor har også fået tog på. Vi ind i køkkenet. Jeg tager bare æble. Vil du have noget hjemme lavet koldskål? Spørger Thor. Jaja siger jeg. Hun kommer hen med en skål til mig ned koldskål og noget crunch. Tak siger jeg. Han sætter sig overfor og har taget det samme. Når er der noget du gerne vil i dag? Spørger Thor. Altså kan jo ikke lave så meget med foden siger jeg. Vi kunne tage i forlystelspark tilføjer Thor. Øhm... det kan vi godt siger jeg. Men først senere for det jo morgen siger Thor. Jeg griner lidt. (D/N) siger Thor. Jaer siger jeg. Selvom du kun er 14 og min kusine, må jeg squ indrømme at jeg har følelser for dig siger Thor. Jeg sidder med åben mund. Wow... jeg er overrasket siger jeg. Han kigger nervøst på mig. Da vi har spist lægger vi os ind på værelset. Jeg sætter mig på Thors mave. Vi kysser ordet udvikler sig hurtigt til snav. Jeg smiler i snavet. Jeg stopper. Ved du godt hvor dejlig du er? Spørger jeg. Nej, men det har jeg nok lige fundet ud af griner Thor, men er du klar over sød du er? Spørger Thor. Ja lidt, du siger det i hvert fald heletiden siger jeg. Thor griner lidt. Du den bedste fætter ever siger jeg. Du den bedste kusine siger Thor. Jeg lægger mig ned ved siden af Thor. Jeg lægger mit hoved på hans bryst lægger mig lidt tæt indtil ham. Han nusser min mave. Vi har tændt for fjernsynet da der er tv på værelset. Thor nusser heletiden min mave. Der noget gået et par timer. Thor slukker for tv'et jeg sætter mig op så jeg kan strække mig. Thor vil du stadig i forlystelspark? Spørger jeg. Hvis du vil siger Thor. Kan vi ikke gå en tur i en park? Spørger jeg. Jo self siger Thor. Kom så lad os handle ind til det siger jeg. Vi rejser os op. Jeg tager mine solbriller og en Day tasle, min telefon lægger i Thors lomme. Vi går ud i gangen jeg tager mine Nike sko på (dem på billedet). Vi går udenfor og Thor min hånd og i fletter fingre. Vi møde en fan i forretningen, mærkeligt. Er du ikke Anthons paplillesøster? Spørger hun. Jo siger jeg. Må jeg også få et billed med dig? Spørger hun. Øhm jo self siger jeg. Men du er da også ret kendt rundt i verden siger hun. Ja en smule siger jeg. Vent er du kendt? Spørger Thor. Ja, jeg har været en del film og sådan siger jeg. Hvorfor har du ikke sagt det? Spørger Thor. Det ved jeg, men nu bliver du ikke sur vel? Spørger jeg. Self ik siger Thor. Men er du i familie med Thor? Spørger pigen. Ja siger jeg. Omg siger hun. Vil du have mit nummer, så vi kan mødes igen? Spørger jeg. Omg ja siger hun. Vi udveksler nummer og ellers får Thor og jeg handlet og har pakket en frokost kurv.

HUSK:
Like og kommenter for mere

Hej peeps❤
Kan i ikke lige skrive i kommentaren hvad i syntes om historien. Skal (D/N) og Thor have et hemmeligt forhold??
Kh Amalie❤

Kan mit liv blive godt igen??Where stories live. Discover now