Jeg vågner. Mig Thor sidder stadig dom jeg faldt i søvn. Han er dog faldet
i søvn med sit hoved på mit. Jeg gaber en enkelt gang. Jeg aner ikke hvad klokken og gider ikke tjekke for så vækker jeg Thor og det vil jeg ikke. Jeg sidder faktisk og keder mig helt vildt, da Thor lige pludselig vågner. Han løfter hovedet. Jeg kigger op på ham. Han kigger ikke på mig. Jeg retter mig op igen. Flyet er faktisk lige landetog vi er kommet ud. Vi går igennem dørene. Thor, Krista og Karl løber hen til det jeg tror der er familien. Ulla går stille og roligt bag mig. Jeg er ret genert så jeg går lidt bag Ulla. Søde du behøver ikke være nervøs. Thor og Karl kommer hen til mig. Karl tager min kuffert. Hey Karl giv min kuffert siger jeg. Nej siger Karl og løber hen til Krista. Ulla tager mine krykker og Thor får mig op på ryggen. Ej, Thor sæt mig ned siger jeg. Han løber hen til familien. Jeg bliver mega genert og gemmer mit hoved i Thors skulder. Rolig mus, der er ikke noget at være nervøs for siger Thor. Jamen, ved de overhoved det er mig? Spørger jeg. Nej men det er en overraskelse siger Thor. Okay, kan vi ikke vente til senere med at sige det? Spørger jeg. Jo self siger Thor. Han sætter mig ned og jeg får mine krykker. Vi kommer hjem eller hvad man nu skal sige. Vi faktisk direkte i seng. Krista og jeg sover sammen. Vi lægger i sengen nu her. Godnat Krisse siger jeg og griner lidt. Godnat Søde siger hun. Vi falder hurtigt i søvn.Jeg vågner ved at en rusker i mig, det Krista. Godmorgen siger jeg. Godmorgen siger Krista. Skal spise eller? Spørger jeg. Ja siger Krista. Jeg står op, finder noget tøj i kufferten og tager det på (det på billedet). Jeg lækker makeup og sætter mit hår. Jeg tager et amrbånd på og ellers nogen søde hvide ballerinasko på (dem på billedet). Vi går ned i køkkenet. Mmm det dufter godt siger jeg. Ja det gør så siger Krista. Vi går så ind i stuen, hvor spisebordet står. Der sidder hele familien. De kigger på Krista og jeg. Jeg står bare og er genert. Kom siger Krista. Hun tager i min og trækker mig hen til de andre. Jeg bliver mega genert og rød i kinderne. Jeg får hilst på dem (self på fransk, men når der er nogen samtaler på fransk skriver jeg dem på dansk så det er forståeligt). Vi har spist morgenmad. Kan vi ikke tage en tur i byen? Spørger jeg. Jo siger Krista. Krista og jeg går op og pakker vores mest nøvendige ting, jeg tager det i min Day taske som jeg plejer og tager ellers min solbriller. Vi går nedenunder. Krista går ind i spørger om der er nogen af de andre der skal med. Hun kommer ud sammen med af vores kusiner, Thor og en af vores fætre. Vi går udenfor. Solen skinner meget så jeg tager mine solbriller på. Vi går så i byen. Jeg finder 2 mega flotte kjoler og køber dem. Så har du allerede shoppet det første siger Thor. Ja, de var måske lidt dyre eller noget men what ever siger jeg. Hvad kostede de? Spørger Thor. 800 kroner for hver siger jeg. Og det har du bare lige råd til siger Thor. Ja, altså vis man ser bord fra min papfar er voldsom, så får jeg alt hvad jeg vil ha' og ellers bare lommepenge griner jeg. Hvor meget for du så i lommepenge? Spørger Krista. 500 kroner siger jeg. What, hvorfor så meget? Spørger Krista. Spørger min mor, altså min mor og papfar er pisse rige, eller rettere milliarder griner jeg. Shit du heldig siger Krista. Vi kan da bare tage en tur til USA hvis du aldrig har været der siger jeg. Omg siger Krista. Men det da vildt dyrt siger Thor. Jeg betaler bare siger jeg. Ej, det skal du altså ikke siger Thor. Altså jeg har penge nok griner jeg. Vi stopper samtalen. Jeg får shoppet lidt mere. Vi bestemmer os for at gå på cafe, da klokken er 12:00. Vi får bestilt. Hvor lang tid skal vi være her? Spørger jeg. 1 uge siger Thor. Oki siger jeg og smiler. Håber snart din fod bliver god igen siger Thor. Ja, det ville være rart siger jeg. Da vi har spist går vi rundt et par timer mere, men tager hjem da Ulla ringede og sagde vi skulle komme hjem.
Da vi kommer hjem sidder de alle sammen på terrassen. eg lægger mine krykker i gangen og glemmer at tage dem med udenfor. Jeg tager mobil. Jeg tager et billed af solen og lægger det på insta, som tekst til billedet skriver jeg: Dejligt når solen skinner, men hold da op det varmt i Belgien, men har den bedste familie i Belgien <3. Efter jeg har lagt det ud ser jeg hurtigt at Emely har liket det. Min mobil ringer og det er Emely. Jeg tager den.
*Emely 'mig
*Hey søs
'Hey
*Mor har da ikke kontakt til vores belgiske side
'I know
*Hvordan kan du så være sammen med dem?
'Jeg mødte vores ene belgiske fætter i Danmark
*Hvis du skriver adressen, så kan jeg prøve snige mig væk og komme
'Jeg spørger lige
Ulla må Emely min tvillingesøster komme her til Belgien? Spørger jeg. Hun nikker.
'Det kan du godt, jeg sms'er adressen
*Super vi ses
'Ses
Jeg lægger på og sender hende adressen. Hun kommer i morgen siger jeg til Ulla. Det skal da nok blive hyggeligt siger Ulla. Jeg nikker og sætter mig ned. Jeg sidder på de sociale medier, men der er rigtig noget spændende. Jeg er faktisk lidt irriteret over at Emely kommer, jeg holder self af hende, men hun kan hurtigt blive for meget. Bare hun ikke sladrer til de andre så de kommer med, det kan hun sagtens finde på og så bliver der ballade. Jeg tager mine solbriller og lægger mig i en af solstolene.