Jeg vågner med en voldsom hovedpine. Jeg kigger på Anthons telefon. Klokken er 06:00. Jeg vækker Anthon. Godmorgen siger han. Godmorgen siger jeg sløvt. Hvad så? Spørger Anthon. Jeg har det stadig dårligt og en voldsom hovedpine siger jeg. Jeg har fri i dag, så hold en fri dag sammen med mig siger Anthon. Okay siger jeg. Jeg går ind i køkkenet og tager en hovedpinspille. Jeg kommer indtil Anthon igen. Skal vi sove videre? Spørger Anthon. Ja siger jeg og lægger mig ned til ham igen. Anthon jeg kan ikke sove siger jeg. Når, det ikke så godt, men Thor har fri så han kommer over i dag siger Anthon. Hvornår? Spørger jeg. Om lidt siger Anthon. Så står jeg altså op sammen med dig siger jeg. Jeg går ind på mit værelse og skifter tøj (det på billedet). Jeg lægger makeup, krøller hår, sætter en krans i håret (den på billedet hvis i kan fornemme det) og et armbånd. Jeg går ned i køkkenet. Anthon og Thor sidder og spiser mens de snakker. Jeg snupper bare et æble og sætter mig ved bordet. Wow (D/N) den stil du kører fortiden, den er squ lækkertz siger Anthon. Tak siger jeg og fniser. Skal du med i byen senere? Spørger Anthon. Omg ja, siger jeg. Super, vi tager en tur ned til havnen siger Thor. Fedt griner jeg. Du så cute siger Thor. Tak siger jeg og rødmer. Nurh siger de i kor. Da de har spist færdig går de ind i stuen. Jeg går ind på mit værelse og tager mine solbriller (dem på billedet). Bagefter går jeg ud i gangen og tager mine Nike air force 1 low på (altså self dem på billedet). Jeg tager en vand og sætter mig ud på terrassen. Anthon og Thor kommer og sætter sig. De har kun shorts på. Jeg kommer til at kigge på Anthon og Thors veltrænede maver, uff altså. De sætter noget musik på. Vi sidder bare og snakker om alt mellem himmel og jord, indtil vi vælger at tage af sted.
Da vi kommer til havnen, går vi en lille tur. Vi møder nogen af deres fans, de vil underligt nok have billed med mig. Vi finder en hyggelig cafe og sætter os. Det mega varmt siger jeg. Det må du nok sige siger Thor. Anthon tager et selfie af os alle tre. Han lægger det på insta og skriver Havnen med Leif og lille mussen, det squ hyggeligt <3 . Jeg lægger et billed ud hvor de kysser min kind og skriver De to er de bedste drenge, elsker jer <3. Nurh hvor er du sød siger Anthon. Jeg smiler bare. Klokken er kun 10:00 siger jeg. Lad os bar lidt mad, så kan vi få is senere siger Anthon. Jeg nikker ivrigt. De får fat i en tjener. Vi får bestilt og far maden. Mmm det smager godt siger jeg. Det var godt siger Anthon. Der er lidt en akavet stilhed. Er der nogen steder i gerne vil hen? Spørger Anthon. Tivoli griner jeg. Så tager vi i Tivoli siger Anthon. Jeg viner lidt. Vi tager toget til hovedbanegården og går i Tivoli. Wow der er mange mennesker i dag griner jeg. Drengene griner også lidt. Vi kommer ind og får et turpas. Hvad skal vi først prøve? Spørger jeg. Pariserhjulet griner Anthon. Ej det mener du ikke griner jeg,. Jo griner Anthon. Fint siger jeg. Vi kommer op i pariserhjulet. Jeg tager en masse selfies også nogen med Anthon og Thor. Det næste vi prøver er den gamle rutsjebane. Jeg skriger lidt men griner også. Thor er lidt skræmt. Da den er færdig løber jeg hen hvor man kan se billederne. Shit Thor ser sjov ud, Anthon smiler og jeg ligner lidt en der er ved at flække af grin. Jeg køber billedet. Jeg løber hen til drengene, jeg har også købt et til dem hver. De lægger da godt i min taske men what ever. Jeg tage mine solbriller på. Jeg kan lide at du klæder dig som en 16-17 årig griner Anthon. Det er meget stillen i USA skal du huske på griner jeg. Jeg lægger mine solbriller ned i min taske. Vi prøver en masse forlystelser. Skal vi have is nu? Spørger jeg. Ja sige drengene. Vi får hver vores, jeg giver siger Anthon. Nej jeg vil siger jeg. Neej griner Anthon. Det ener ud med at han betaler. Vi går en lille tur.
Vi vælger at tage hjem, vi har faktisk også mødt en masse af deres fans og nogen af dem fik også billed med mig da de spurgte om det. Vi er på Gentofte station og står af. Thor går hjem til sig selv og Anthon og jeg går en tur ned til Gentofte sø. Wow her er flot siger jeg. Ja, det er i hvert fald en god udsigt siger Anthon. Vi sætter os på en bænk. Efter bare at have nyt stilheden vælger vi at gå på Big Bens og spise aftensmad. Anthon har ringet og sagt det så de ikke bliver bekymret. Vi får bestilt og får vores mad. Vi får pizzaen og spiser. Har du haft en god dag? Spørger Anthon. Ja mega god siger jeg. Anthon smiler tilfreds. Jeg er så glad for at jeg er flyttet, det havde ikke været det samme siger jeg. Det er jeg også, jeg hader folk der voldtager andre og slår andre næsten hver dag siger Anthon. Ja, det gør jeg i hvert fald også, jeg har været vant til at blive voldtaget i flere år siger jeg. Han krammer mig blidt. Det godt at du også kommer fint ud af den med Asta og Alma siger Anthon. Ja, det er det siger jeg. Men hvornår skal i hjem til jeres far? Spørger jeg. På søndag, han kunne ikke have os fra i torsdags da hun skulle noget vigtigt weekenden over siger Anthon. Jaer okay siger jeg. Vi får spist færdig og kommer hjem. Resten af aftenen leger jeg med Alma. Asta skal have Andrea sovende, de skal være sammen til freda og Anthon har Lauge sovende hjemme. Alma har fået lov til at sove inde hos mig, da hun rigtig gerne vil. Alma og jeg har sagt godnat til de andre og lagt os i min seng. Godnat Almamus siger jeg. Godnat siger Alma. Jeg krammer og falder ellers i søvn.