Jeg vågner op, trygt og varmt. Jeg lægger i Jacobs favn. Jeg kysser ham på munden. Han åbner lige så stille øjnene. Godmorgen smukke siger Jacob hæst. Godmorgen siger. Der bliver banket på min dør. Hvem er det? Spørger jeg. Anthon siger Anthon. Bare kom ind siger jeg. Anthon kommer ind og sætter sig på sengen. Hvad er klokken? Spørger jeg. 10:00, men din far sagde at jeg skulle vække dig siger Anthon. Hvorfor? Spørger jeg. Fordi der er morgenmad siger Anthon. Okay vi kommer om lidt siger jeg. Super siger Anthon og går ud. Jeg står op og tager tøj på, Jacob gør det samme, han er bare lidt langsom. Vi går ind køkkenet. Godmorgen siger min far. Godmorgen siger Jacob og jeg kor. Vi griner begge og sætter os ned. Er i kærester? Spørger Alma. Ja siger Jacob og kysser mig. Ad griner Alma. Jeg begynder at tænke på noget Jacob og jeg gjorde da vi var små, jeg begynder at grine helt vildt og til sidst lægger jeg glad af grin på gulvet. De andre kigger underligt på mig og Jacob hjælper mig op at sidde. Hvad grinte du af? Spørger Marianne. Jeg kom bare i tanke om nogen mega sjove ting Jacob og jeg gjorde da vi var små siger jeg. Nååår siger Marianne. Jeg tænkte på om vi ikke skulle tage i zoo i dag siger min far. Jaaaaa siger Alma. Det kan vi godt siger jeg. Jacob du må godt komme med hvis du har lyst siger min far. Det vil jeg gerne siger Jacob. Da vi har spist børster jeg tænder og lægger makeup. Da vi er færdige går vi ud i gangen og tager overtøj på. De andre kommer ud og får overtøj på, min far, Anthon og Jacob kører i min fars bil. Marianne, Asta, Alma og jeg kører o Mariannes bil. Vi kommet først hen i zoo de andre er forsinket så vi kommer ind før dem. Vil i have en is, uden de andre ved det ig så får i en igen senere? Spørger Marianne. Ja siger vi kor. Vi får en vaffelis hver. Tak for is siger jeg. Velbekommen siger Marianne. De andre er kommet. Mor må jeg godt ride på pony? Spørger Alma. Ja self må du det siger Marianne. Ej jeg vil også griner jeg. Så kom med siger Marianne. Jeg følger med og jeg får selv lov til at ride. Har du redet? Spørger Marianne. Ja, jeg har faktisk nogen heste i USA siger jeg. Dem skal vi da på en eller anden måde få her til Danmark siger Marianne. Det vil betyde meget hvis i kan få det til at ske siger jeg. Rideturen er færdig og da vi har gået lidt ringer min mobil, det er Lucas.
*Lucas 'Mig
*Hej
'Hej Lucas
*Hvorfor har du ikke været hjemme?
'Årh jeg er hjemme hos far
*Kan jeg komme fordi en dag?
'Øhm hvordan det?
*Jeg flytter til Danmark og bor
'Ej hvor fedt
*Jeg har bil og kan tage alt dit udstyr og hestene med
'Omg det må du vildt gerne
*Fint, ej jeg er allerede i Danmark og har hestene og alt udstyr med
'Ej tusind tak, sender adresse så ses vi
*Ses
Samtale slutFar, Lucas kommer forbi en af dagene siger jeg. Hvor godt siger min far. Jeg går hen til Jacob. Han tager min hånd og vi fletter fingre. Vi kommer hen til Isbjørnene. Ej hvor er den bare cute siger jeg. Hvor er du sød siger Jacob og kysser mig. Jeg hører et klik, vi trækker os og jeg kigger hen på Anthon. Anthon hvad tog du lige billed af? Spørger jeg. Af jer der kysser, det nu meget sødt. Vi har været hele zoo igennem og nu kommet hen til indgangen ved kiosken. Ej hvor er den isbjørn der sød siger jeg. Jeg tager den og viser den til Jacob. Han tager den og går ind og køber den. Han kommer hurtigt ud igen. Ej Jake det behøvede du altså ikke siger jeg. Jo alt for min lille honningmus siger Jacob. Jeg rødmer helt vildt. Hvor du nuttet siger han og krammer mig. Skal vi se at komme hjem? Spørger Min far. Vi bliver enige om at tage hjem. Vi kører som vi gjorde før, men vi kører ud handle mens drengene og min far bare kører hjem. Hvad skal have til aftensmad? Spørger Marianne. Spagethi Carbonara siger jeg hurtigt. Hvad siger i? Spørger Marianne. Både Asta og Alma syntes det er en god ide. Da vi har købt indtil det kører vi hjem. Asta og jeg laver det og dækker bord. Der er råber vi i kor. De sætter sig alle sammen ned. De syntes alle sammen det smager godt, så vi er stolte af os selv aha. Da vi har spist tager de andre af bordet og vasker op. Asta og jeg finder et spil og nogen film vi skal hygge os med. Jeg går ud i gangen for Jacob skal hjem nu. Han har taget overtøj. Jeg kysser ham men det udvikler sig til snav. Vi trækker os. Farvel Jake siger jeg og krammer ham. Farvel mus siger Jacob. Vi kysser en enkelt gang og så går han. Jeg går indtil de andre. Vi starter med at spille og bagefter ser vi 3 film, og det er ved at blive sent. Jeg sidder ved siden af Anthon, men lige pludselig gaber jeg. Er du træt? Spørger Anthon. Ja siger jeg. Kom her siger han. Jeg putter indtil ham. Alle de andre er nu gået i seng, men jeg sidder og snakker med Anthon og Thor. De beslutter sig for at gå i seng og det gør jeg også. Jeg får lov til at sove inde hos drengene. Jeg vælger mig at ligge mig op til Anthon og sove. Jeg putter mig indtil ham da jeg fryser. Godnat drenge siger jeg. Godnat søde siger drengene i kor. De siger godnat til hindanden. Jeg gaber kort og putter mig endnu mere indtil Anthon. Efter lidt tid falder jeg søvn og føler mig tryg hos Anthon.