Κεφαλαιο 2ο

8.3K 557 32
                                    

Εκεινη την στιγμη νομιζα πως θα πεθενα για 2 βασικους λογους. 1) Αν με επιανε μπορει να με χτυπουσε τοσο δυνατα που θα εμενα στον τοπο και 2) Εχω φτυσει 600 λιτρα ιδρωτα και δεν νιωθω τα ποδια μου απο την κουραση....Βανα αυτη ηταν η γυμναστικη σου για φετος.

Διστακτικα σταματησε καο γυρισα να δω αμα ετρεχε απο πισω μου. Οταν γυρισα τον αντικρισα καποια μετρα μακρια μου. Εκλεισα σφιχτα τα ματια μου απο φοβο και θυμο..δεν ξερω γιατι. Ακουσα καποιες ομιλιες και τα ανοιξα.

"Ρε Αλεξ..συνελθε ρε μαλακα..τι στο διαολο κανεις?" ειπε ενας που ηταν παρομοιως με τον ...Αλεξξ??????....ωραιο ονομα...ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΠΑ?? ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΒΑΝΑ. "Δυστυχως το ειπες ηλιθια" μου πεταξε το υποσυνηδιτο μου. "Σκασε εσυ"!!!

"Ρε Λουκά ,μαλακα δεν βλεπεις? κυνηγαω μια ασχημη τσουλα που με εβρισε και αντιμιλησε αδικα..η ξενερωτη!!" φωναξε με θυμο ο Αλεξ.

Εμενα δεν με εβλεπαν γτ κρυφτηκα λιγο πιο εκει και τους κρυφακουγα.

"Δεν ξερω για ποια στον πουτσο μιλας αλλα αφησε τις αποτυχημενες τσουλες που λες και παμε να φαμε γαμωτο" ειπε αυτος ο Λουκας.

Γαμω..με αυτα τα σκληρα και αγενη λογια βουρκωσα. Ετρεχα για να βρω τις τουαλετες και να τα αφησω να φυγουν τα καταραμενα. Για καλη μου τυχη ειδα στα αριστερα μου μια πορτα που ελεγε "WC κοριτσιων". Υπαρχειι θεοος.

Μπηκα μεσα σε μια αδεια τουαλετα και ξεσπασα σε λυγμους. Πρωτη μερα στο σχολειο και πηγαν ολα πουτανα.
1) Μπερδεψα το ντουλαπακι μου με του πανυβλακα.
2) Με εκβιασε και με εβρισε.
3) Με κυνηγουσε στους διαδρομους του σχολειου..ελεος.

Και να μαι εδω να κλαιω στις τουαλετες..ηταν σκληρο αυτο που με ειπαν. Χτυπησε το κουδουνι και δεν προκειται να παω .... Και αμα τον συναντησω?? Οοο οχιιι. Καιως εκλαιγα..πεταχτηκα απο την τρομαρα μου οταν ανοιξε η πορτα με δυναμη και εκλεισε. Μπηκε στην διπλα τουαλετα και εκλαιγε.

Ξαφνιαστηκα πολυ. Δεν ηξερα τι να κανω. Ετσι αποφασισα να της μιλησω μιας που μονο ενα ξυλο μας χωριζει που πανω και κατω ειναι ανοιχτο.

"Εμμ συγγνωμη που σε ενοχλω..αλλα εισαι καλα?" ειπα με μια ντροπηηη..ιιι

"Εμμμ δεν ειμαι και τοσο καλα" ειπε με την φωνη της να σπαει στο τελος.

"Μηπως μπορω να βοηθησω?" ειπα καπως αγχωμενη. Δεν ξερω γιατι. Παντα ειμαι. Ενα ελαττωμα μου.

"Καλυτερα ελα εξω να τα πουμε" μου ειπε.

Ανοιξα την πορτα με γοργες κινησεις για να μπορω να την αντικρισω. Οταν βγηκα ειδα μπροστα μου μια ψηλη και αδυνατη κοπελα με καστανα μαλλια και ματια. Φορουσε ενα ψηλοκαβαλο σορτσακι με μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα και ενα κοκκινο καρο πουκαμισο δεμενο γυρω απο την μεση της. Ηταν πανεμορφη.

"Γεια..ειμαι η Βανα" ειπα με ενα χαμογελο στο προσωπο μου.

"Γεια σου Βανα, ειμαι η Εμιλυ,χαρηκα" και ετσι οπως το ειπε χαρουμενη σηκωσε το χερι της για χειραψια.

"Παρομοιως" λεω και της πιανω το χερι.

"Μου φαινεσαι πολλη καλη...εισαι η μονη που ενδιαφερθηκε για μενα στην δυσκολη στιγμη ,ευχαριστω πολυ" ειπε βουρκωνοντας.

"Ωωωωωω....παρακαλω" ειπα και ανοιξα τα χερια μου για μια φιλικη αγκαλια.

Ηρθε γρηγορα πανω μου και με αγκαλιασε σφικτα.

ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ.

"Τωρα που ειμαστε τοσο δεμενες ..μπορεις να μου πεις για ποιον λογο εκλαιγες?" ειπα κανοντας puppy face

"Αωω γλυκουλα μουυ...ενταξει αλλα μην το πεις σε κανεναν και μην στεναχωρηθεις ή θυμωσεις, ενταξει κολλητουλα μου?" μου λεει και της γνεφω καταφατικα.

"Λοιπον...στο σχολειο μας υπαρχουν δυο δημοφιλη αγορια,τα οποια ειναι bad boys που καπνιζουν εχουν παντου τατουαζ και σκουλαρικια. Ειναι επισης players και δεν εννοω που παιζουν αθληματα αλλα παιζουν με τις κοπελες που τις αλλαζουν σαν τα μποξερακια τους,δηλαδη one night stand. "

"Και που κολλανε αυτοι με σενα?" ειπα με μια δοση περιεργειας.

"Ασε με να τελειωσω, που εμεινα??...ααα ναι...και αυτοι με κανουν μπουλινγκ εδω και καποιους μηνες" ειπε βουρκωνοντας

"Πες μου οτι σε χτυπησαν....ααα θα τοθς γαμησω ..ποιοι ειναιι?? Πες τωρα" ειπα νευριασμενη που ασκουν μπουλινγκ σε μια ομορφη κοπελα και πια στην κολλητη μου.

"Ειναι ο Αλεξ και ο Λουκας"ειπε και παγωσα.

"ΟΙ ΠΟΙΟΙΙ??????" φωναξα αναυδη.

Γεια νουτελιτσες μου. (Δεν ξερω αλλα θα σας λεω ετσι επειδη τρελαινομαι για την νουτελα😂)
Λοιποοοννν...δευτερο κεφαλαιοο καπως μεγαλο αλλα θα ανεβει και αλλο εχω ορεξη. Ελπιζω να σας αρεσει. Στην φωτο ο Αλεξ (αλλα θα τον αλλαζω συνεχως οπως και τους αλλους)
ΦΗΦΙΣΤΕ.....ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ για περισσοτερα κεφαλαια.
ΘΕΛΩ ΓΝΩΜΕΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ

 The Bad Boy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora