Κεφαλαιο 12ο

5.3K 413 19
                                    

(Ντανιελ στην φωτο💜)

Γνωριζονται?? Πως ξερεις ο ψηλολελεγκας τον αποτυχημενο?? Το ξερω ειμαι πολλη καλη. Τωρα εγω να φωναξω ή οχι? "Εμμ κοπελα μου αν θες να σκοτωθεις φωναξε. Καλη η ιδεα σου" μου λεει η τρελη. Ουαουυυ. Θα ονομασω το υποσυνειδητο μου Τρελη. Ακουυς Τρεληη?? "Σκασε πια. Εδω καιγομαστε και εσυ με ονομαζεις??" Καλα θα σου κανω την χαρη Τρελη. Εχει πλακα. Αλλα τωρα που σκεφτομαι τι γινεται κατσουφιαζω.

"Αν θυμαμαι καλα σου ειπα να μην την αγγιξεις. Και τωρα φερτην" ειπε εξαγριωμενος ο Αλεξ. Ναι αντε δωσε με επιτελους. Πονεσαν τα χερια μου.

"Τσ τσ τσ. Οχι τοσο ευκολα Αλεξουκο. Τωρα καταλαβα ποσο σημαντικη σου ειναι. Θα σου κανω την ζωη κολαση. Οπως και της δικιας της." λεει με ενα σατανικο χαμογελο. Χειροτερο απο του τζοκερ.

"Δεν ειναι σημαντικη για μενα αυτη. Και δεν εχει καμια σημασια για μενα. Απλως προστατευω ανθρωπους απο εναν πουστη."
Αουυτς. Τι εγινε τωρα??? Μηπως ειμαι και η κουραδα του?? Τωρα εχω πολλα νευραα. Αμαν και αυτος.

"Τζοκερ λυσε με γιατι δεν ξερω και εγω τι θα γινει" του λεω νευριασμενα. Δεν μπορωω. Με εφεραν στο αμην.

"Πως με ειπες? με ρωταει και με πλησιαζει. Πως τον ειπα?? Του ειπα να με λυσει.

"Πως σε ειπα?"

"Με γρυφους θα παιζουμε? Με ειπες τζοκερ και θα το πληρωσεις" τι?? Ποτε τον ειπα τζοκερ? Ουυ μπορει μεσα στα νευρα μου. Λογικα αυτο ειναι. Θεε μου τι λεω και εγω η ηλιθια αλλα λεω να το συνεχισω μπας και τον εκνευρισω και με αφησει.

"Δεν θυμαμαι να σε ειπα ετσι" τοτ λεω κρυφογελωντας. Τον θυμωσα αρκετα. Και εκανα μαλακια γιατι για απαντηση πηρα μια σφαλιαρα.

"ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ? φωναζει ο Αλεξ και πηγε να του ορμησει αλλα ηρθαν δυο αναρχικοι να τον σταματησουν. Ηταν ο Νταβιντσι ειπαμε? Νταβιελ?? Δεν θυμαμαι ακομα, και ενας πρασινομαλλης.

"Harry??"λεει ο Αλεξ

"Alex??"λεει με την σειρα ο Χαρρυ

"Βανα χαρηκα" λεω ειρωνικα και με κοιταζουν. Ξεροκαταπινω και κοιταζω κατω.

"Συγγνωμη" λεει ο Χαρρυ σιγανα για να ακουσει μονο ο Αλεξ αλλα τυχαινει να το ακουσα και εγω. Γιατι τον λεει συγγνωμ-?? Ο Χαρρυ δινει μια μπουνια στα μουτρα του Αλεξ με αποτελεσμα να πεσει. Τι κανειιιιι?????.

"Πηγαινε τους στο δωματιο και να τους κλειδωσεις" λεει ο ψηλολελεγκας στον Ντα..κατι και στον Χαρρυ. Ο Ντα..κατι ερχεται και με ξεδενει τα χερια πισω απο την καρεκλα. Σκυβει και μοθ ψυθιριζει.

 The Bad Boy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora