UYD TANITIM

80 14 10
                                    

16 yaşına kadar ailesinin prensesiydi. El bebek gül bebek halleri ile herkesi kendisine özendiriyordu. Ona göre dünya onun etrafında dönüyordu. Şımarıktı, bencildi belki de egoistti ama dışarıya pembe gözlükleriyle bakan bir kızdı. Yıldırım, ailesinin tek torunuydu bu yüzden deyim yerindeyse kendini "Velihat" olarak görüyordu. İçinde ki masumluğu saklayıp karanlığını gösterme çabasındaydı Beste Yıldırım.

Hayatları anlam verilmeyecek kadar mutluydu. Ta ki karanlığın yas tutarcasına ayı hapis ettiği gecede sadece kor alevler aydınlatıyordu etrafı. O alevlere kurban gitmişti karnı burnunda annesi. Sadece izleyebilmişti alevleri, tek kelime dahi etmeden aklına kazırcasına izlemişti.

Kaderin oyunuymuş gibi hastanede ki eşine yetişebilmek adına hız sınırlarını zorlayan babası da o lanet gecede trafik kazası geçirmişti. 21 Mart gecesi hayatlarını mahvetmişti.

Kader miydi?

Bilinmez

Tesadüf müydü?

Kesinlikle değil.

Bu olay hakkında tek bilinen gerçek babasının kaza yaptığı yerden ve evlerinin önünden aynı arabanın şüpheli bir şekilde geçmesi. Ama polisler bu olayın nedensizce üstünü kapattığı için sadece susabilmişti Beste.

Ölüm döşeğinde ki annesine verdiği söz üzerine hayatını değiştirmişti. Daha ailesinin ölümünü sindiremeden ellerinde ufak bir bavulla yetimhanenin kapısının önünde bulmuştu kendini. Koskoca Yıldırım ailesinden bir kişi bile kabul etmemişti onu, aksine ailesinden kalan mirası bile ellerinden almışlardı.

İşte o an anlamıştı olgunlaşması gerektiğini, anlamıştı ilelebet karanlığı, anlamıştı ebedi yalnızlığı, anlamıştı annesinin niye söz verdirttiğini Beste...

2 Yıl boyunca yediği dayaklar olgunlaştırmıştı onu. Tuaf olan şudur ki annesine verdiği söz üzerine karanlık onun aydınlığı olmuştu, gittikçe masumlaşmıştı.

Yetimhaneden çıktıktan sonra bambaşka bir şehre taşınmıştı. Artık hayatının normale döneceğini sanıyordu.

Bilmiyordu ki kız bir intikam oyununa kurban gideceğini, intikam alan kişi de bilmiyordu intikam ateşini söndürüp yeniden o duygulara kapılacağını.

Onlar kaderlerini yaşamaya mahkumlardı. Ya bir şans ile kaderleri yeniden birleşirse ya yine birbirlerine kavuşursalar bunlar olabilir ama tek bir farkla bu sefer karanlığın UYANIŞ'I yani iki ezeli düşman olarak kavuşurlarsa?

#İrem_Betül

UYANIŞ (Yeniden Diriliş)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin