Umbrela mea

1.9K 75 0
                                    

Azi este luni.Diminiata se arata a fii calda asa ca ma voi imbraca cu o pereche de pantaloni scuri din blug si un tricou alb lejer.In picioare imi voi lua niste tenisi negri iar ca machiaj voi aplica un machiaj simplu dar care sa.mi lumineze fata.
Am ajuns la scoala si...teme-bla -bla-lectii..fie..ore obisnuite.Dupa ce am terminat orele LOGIC am pornit spre casa.Intimp ce eram pe drum s-a pornit o furtuna mare...ce bine ca eram in fata fostului meu liceu si am intrat in el..pentru a ma adaposti.In timp ce asteptam sa se opreasca ploaia un baiat putin mai onalt decat mine,brunet a iesit pe usa.Din intamplare el avea o umbrela la el.Baiatul vine langa mine imi zambeste si imi da umbrela dupa care disparu in ploaia cea deasa.Pornesc spre casa si stau cu gandul la ,,Umbrela mea"...as fii vrut sa stiu unde locuieste si cum il cheama dar...nu am avut acest noroc.
Am ajuns acasa si stateam pe pat uitandu-ma la acea umbrela...in timp ce ma uitam la ea am vazut ca pe ea scria proprietarul obiectului dar si adresa.Bucuroasa ii citesc numele:Chris...oh..e un nume de inger...zic eu de parca Cupidon m-a lovit in inima.
Abia astept sa il intalnesc pe Chris..sunt curioasa cati ani are....sper sa ii placa de mine...adica..sper sa ne imprietenim...zic eu rusinata....

Dragostea are varsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum