Nu pot sa cred

708 42 1
                                    

-1,2...3!
Am sarit amndoi,eu pe el si am cazut pe pamant.Eu ii zic tinand ochii inchisi:
-De ce nu am murit?S-au mai mintit?
-Ei.na..nu a fost o minciuna ci o gluma.
Eu ma ridic de pe abdomenul lui(bine lucrat)si ma dic inapoi spre noua mea casa.
-Ioana!Unde pleci?zise Chris speriat.
-Undeva departe de tine!
-Hai serios...era o simpla gluma..
Chris ma ajunge din urma si ma prinde de mana.
-Nu fii asa!!imi zice Chris sigur pe el uitandu-se in ochii mei.
-Am o singura intrebare:Ai vrut ca sa cad peste tine..nu?
-Nu e asta..zice el frecandu-si gatul cu mana..
-Atunci?
-Voiam sa te amuzi..
-Ha..ha..rad eu fals...nu te cre-
Chrus imi taie vorbele punadu-si mana pe talia mea iar apoi apropiindu-se de mine dorind sa ma sarute dar eu il lovesc peste fata si ii zic:
-Stiam ca nu trebuia sa ma indragostesc de un tip mai moc ca mine..apoi am fugit acasa
Ei..bine..nu voiam sa fac asta dar chiar m-am speeiat si cu mina dar si cu tentativa de sarut.
M-am pus in pat fiind deja ora 9 iar maine aveam mult de lucru.

Era prima zi in care eram in misiune ca doctor..in aceasta zi trebuia sa colectam sange soldatiilor.
La mine erau aliniati 24 de soldati iar numarul de soldati care trebuiau inscrisi la fiecare doctor era 25 de persoane.Sergentul Chris a intarziat asa ca a trebuit sa ii recoltez si lui sange.Dupa multi pacienti am ajuns la el.
-Nu o sa am mila...ii zic eu incercand sa-l sperii.
-Asa sa faci...imi spuse Chris plin de umor.
-Ce ciudat nu-ti gasesc vena!Esti chiar un robot?zic eu mirata.
-Nu..nu sunt..Chris imi i-a seringa din mana si o infinge in vena sa..Aici e..
-Aa..mersi..zic eu rusinata.Am terminat domnule sergent.
Chris imi da un bilet si imi face co ochiul.Deschid biletul si in el scria ca ma cheama in slatele unei ruine duap ce termin treaba.Fericita ma grabesc si termin foarte repede.Ma duc acasa si ma schimb in niste haine mai comode si pornesc spre locul propus.
Chris ma astepta.Eu vin langa el si il intreb:
-Ce este?Ce s-a intamplat?
-Voiam sa mai imi cer odata iertare pentru ce am facut ieri.Chris s-a pus pe genunchi si mi-a zis:,,SPER sa ma poti ierta.."



Dragostea are varsta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum