Azi este prima mea zi ca un doctor in spital.Am consultat multi copiii si am luat niste probe de sange.Cred ca ma descurg din ce in ce mai bine...pana a deveni chirurg..mai am ceva..
In primele mele doua saptamani am evoluat foarte mult ibcat am avut si o operatie care cu siguranta a fost un adevarat succes. Directorul spitalului era foarte încântat de mine aşa ca a vrut sa ma folosesca intr-o misine.
Am intrat în biroul directorului şi acolo l am văzut ca mă aştepta:
- Ia un loc ,doctor Ioana.Vreau sa te trimit pe tine si pe inca alti 5 doctori intr-o misiune in care va trebui sa aveti grija si de vietile voastre dar si de a pacientiilor.
-Asta inseamna o dubla misiune
-Cam asa!Voi sase veti pleca pe terenul unei armate destul de indepartate de noi.
-Ma voi implica in aceasta misiune si voi pune vointa.Dar..scuzati-ma cand vom pleca in acesta misiune?
-Imi pare rau ca va anunt abia acum..dar zborul e maine diminiata.Mult succes doctor Ioana!
-Multumesc!La revedere!
Nu imi venea sa cred..aveam doar doua saptamani ca doctor si deja eram aleasa intr-o misiune dubla.Era nemaipomenit..dar totusi pe o parte imi placea ideea dar pe de alta parte pe acel teren sunt razboaie si imi pot risca viata.Oricum..nu pot sa dau inapoi.
E diminiata la ora 4.E racoare..asta stiu..M-am imbracat intr-o pereche de blugi negri si un plover verde.In picioare mi-am luat adidasi iar pe fata mi-am pus un strat gros de antibacterial.Suntem acum la aeroport iar eu stau de vorba cu ,,cei alesi".
-Ce faceti?zic eu incantata.
-Bine..discutam despre aceasta misiune..imi zise Denisa.
-Stiti ca e foarte peeiculos..si trebuie sa avem grija ca atunci cabd va trebui sa facem o opertie sa nu aiba contact corpul uman.Aa..si mai sunt si boli contagioase..zise Sebastian.
-Hmm...zic eu..un pic in ceata nu credeti?
-Da..dar nu avem ce face..zise Miriam.Ar trebui sa intram in avion..
-Sa mergem!zise gemenii:Elis si Daniel.(sunt aia destepti)
Dupa 3 ore am ajuns.Eram intr-o tar mica plina de deserturi..specific unui razboi.Am fost intampinati de capitan si de cele doua ajutoare ale sale.
-Buna-ziua!EU SUNT DANIEL..seful echipei.Ei sunt ajutoarele mele: Jake si Chris.
-Chris?intreb eu mirata.
-Da..el este Chris.
-Sa traiti,domnisoara!Sunt Chris Maga.
Era chiar el..insusi el..si cand mi-am dat seama ca e el am zis:
-YEeei!scuze..
-ahaham..tuseste seful.Va rog sa va faceti treaba si sa ne ajutati.Acum indreptati-va spre cazarule voastre. Sergentul Chrus vă va conduce.
Eu ma apropii de Chri si ii zic:
-Mi-a fos dor de tine!dupa care dau sa-l sarut dar el ma opreste si imi zice.
-Nu pot face asta ACUM!
-Aaa..da..scuze...
Am intrat in cazari..si dupa am iesit sa cunosc zona.La un moment dat l-am vazut pe Chri asa ca am alergat spre el si el imi zicea:
-STAI!
Dar cand m-am oprit a fost prea tarziu.
-Ai calcat pe o mina.(mina este o arma infipta in pamant iar atunci cand calci pe ea se activeaza iar cand iei piciorul explodeaza)
-Serios?Ce ma fac?ca ma fac?plang eu suparata.Sunt prea frumoasa sa mor acum.
-Stiu asta..de aceea voi murii eu in locul tau...imi zise Chris incercand sa puna piciorul lui pe mina ca sa pot scapa de moarte.
-Esti nebun?Nu poti chema le cineva sa moara in locul tau?
-Nu..nu pot..
-Ce ne facem?zic eu alertata.
-Mor eu..ne e nimic..
-Daca mori tu vreau sa mor ai eu cu tine!
-Ok..sa punem ambele picioare si la 3 le luam de pe mina.
-Bi-bine.
-1,2...
CITEȘTI
Dragostea are varsta?
RomanceEi ..bine..ma numesc Ioana..am 18 ani si...am o poveste care va va placea!