Chris ma suna.
-Buna Ioana! Aaa..am schimbat putin lucrurile..in loc sa mergem la picina din cebtrul orasului vom merge la o piscina care e cam la 4 ore de aici...aa..e ok?
-Da..deci asta inseamna ca mergem cam acum ca sa ajungem?
-Da..in 10 min..ok?
-ok! Te astept.
Adelina cu Razvan au mers cu masina lui Razvan iar eu cu Chris am mers cu masina sa.
Am ajuns acolo..si eu cu Adelina am mers sa ne schimbam. Cand ne-am intors baietii deja erau in piscina.
-Ioana!striga Chris.Hai!
-Mai indata!.
Tot asa ma strigat de vreo 4 ori pana sa enervat si a venit la mine..
-Daca nu vi te i-au cu forta.
-Ia-ma!zic eu ironica.
Chris ma i-a in brate dupa care sare cu mine in apa.
-Tine-te bine ca apa e mare!zise Chris pervers.
-Ok..ok..
Adelina era in bratele lui Razvan si se giugiuleau in piscina.Chris imi face semn sa ma uit la ei...ma uit iar dupa intorc capul inapi si in acel moment ma saruta dulce si imi zice:
-Te iubesc!
-Si eu!
Asa a fost de frumos primul nostru te iubesc...era dragut..
Cand am vrut sa plecam era ora noua..asa ca baietii au ales sa luam 2 camere la un hotel decat sa ne intoarcem acasa..
Din pacate Adelina cu Razvan au vrut sa doarma in aceeasi camera..deci si eu trebuie sa dorm cu Chris.
Am aju s in camera si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ii zic:
-Aaa..stii. Su tem doar noi doi..si ...nu..vreau adica..nu cred ca e indicat sa se intample ceva noaptea asta..
-Chiar asa crezi?zise apropiinduse de mine...
-Sigur ..zic eu in timp ce imi tineam respiratia.
In acel moment m-a aruncat pe pat si a venit spre mine..iar apoi..
CITEȘTI
Dragostea are varsta?
RomanceEi ..bine..ma numesc Ioana..am 18 ani si...am o poveste care va va placea!