Eram emotionata....azi trebuia sa il cunosc pe Chris.Azi era marti...si soarele se afla pe cerul senin...ma imbrac cu o pereche de blufi rupti si un ticou care imi lasa bustul gol.In picioare imi aceasi tenisi ca ieri iar pe fata imi aplic un font de ten cu o acoperire mare dupa ma pudrez iar apoi imi pun pe ochi un fard crem-porticaliu si niste gene false.
Dupa ore am mers la acea adresa.Am intrat in curte iar apoi am sunat la alarma.In fata mea a aprut o fata de vreo 9 ani care m-a intrebat:
-Cauti pe cineva?
-Da...il caut pe Chris..zic eu linistita.
-Aa...in regula..intra!
-Multumesc!
Am intrat intr-o casa de lux..totul era curat si mirosea a primavara.Duap am urcat niste scari iar apoi m-am aflat in fata cammerei lui Chris.
-Intra!zise fata.
-Da..bine..mersi.
Am intrat in camera..care era o camera uriasa..L-am vazut pe Chris...era pe pat cu ochii inchisi si cu castile in urechi.M-am apropiat de el incet si am vrut sa il scol punandu-mi mana pe el dar in acel moment ochii lui s-au deschis iar el din pozitia in care era m-a luat pe pat iar el a pus la gatul meu un cutit...
-Scuze..nu am stiut cine era...de asta am reactionat asa..zice Chris inrosindu-se un pic.
-Nu este nimic...zic eu putin fricoasa.Amm..ti-am adus umbrela..Uite.Multumesc pentru ieri.. ai facut un gest foarte frumos..
-Aa...da..puteai sa o pastrezi...ma bucur oricum ca am putut ajuta.zice el uitandu-se fix in ochii mei.
-Oh..uite cat e ceasul..trebuie sa plec..zic eu sarind de pe pat..mi-a favut placere sa te cunosc..pa ...(am fost prea grabita).
-Stai..zice el prinzandu-ma de mana..Ar..fii..in......regula..daca..ti-as cere..numarul de telefon?
-Ce?zic eu mirata.
-Nu conteaza..daca nu vrei..e in reg-
-Nuu!!zic eu tainu-i vorbele.Ti-l dau..nu e nici o problema...noteaza..:0748497999..
-Multumesc..si cum te cheama...?
-Aa..Ioana..
-Ce frumos nume..
-Multumesc!
CITEȘTI
Dragostea are varsta?
Любовные романыEi ..bine..ma numesc Ioana..am 18 ani si...am o poveste care va va placea!