-Pai...eu...voi pleca..in armata..
-Unde?
-In armata..
-Cand?De ce?
-Peste doua saptamani..pentru ca inainte ca tatal meu sa moara el m-a rugat sa devin soldat pentru pacea tari.
-Nu poti face asta!ii zic eu cu lacrimi in ochi si dand cu pumnul in pieptul lui.
-Chiar nu am de ales..si mie mi-e greu dar nu pot sa trec cu vederea.
-Promit ca astea 2 saptamani vor cele mai frumoase saptamani din viata ta.
-Chiar asa?zic eu incercand sa zambesc.
-Da..cu siguranta.
Am sarit in bratele sale si l-am imbratusat strans.
Dupa ce ne-am plimbat prin parc, el m-a invitat la o masa cu niste prieteni de-a lui..iar eu trebuia sa vin cu o prietena de a mea.Am plecat acasa si am sunat-o pe Adelina:
-Hei..esti ocupata seara asta?
-Nu..de ce?
-Vrei sa vii cu mine la o masa in oras?
-Stai sa ghicesc..iar te folosesti de mine ca sa scapi dintr-o problema?
-Ei bine..nu..merg cu un frumusel in oras iar el mai vine cu un prieten de al sau..si voiam sa il cunosti..
-Frumusel?La ce ora sa vin?
-La ora 8..
-Bine..Pa-pa.zise Adelina.
-Pa-pa!
Merg spre dulap si imi aleg o rochie alba fara bretele scurta cu o palma sub fund iar in picioare imi i-au niste sandale albe cu flori crem. Pe fata imi aploc in machiaj luminat cu buze rosii.
Chris ma astepta afara intr-o masina mare..iese din masina imi saruta mana si imi spune:
-Mergem,domnisoara?
-Da..domnule.
Imi deschide portiera si intru in masina.In timp ce mergeam mainile noastre se ating intamplator..in acel moment ne uitam in ochii celuilalt si ne zambim dulce de parca doar noi doi am fi pe pamnt.
-Aa..chiar..putem sa o luam pe Adelina din centrul orasului?
-Cu siguranta!Abia astept sa o cunosc! Sunt curios cum arata!zice el ironic.
-Hei!Nu eram eu printesa ta?zic eu facand un botic mic.
-Ba da!zise zambind suspicios.
Am luat-o si pe Adelina si acum intram in reataurant.Acolo statea un baiat frumos care se pare ca era prietenul lui Chris!
-Hello,frate!zise Chris.
-Buna..
-Ea este iubita mea Ioana iar ea este prietena ei Adelina..
-Aaa..incantat de cunostinta.Eu sunt Razvan.El se apropie de mine imi saruta mana iar apoi ii saruta si mana Adelinei dupa care ii face cu ochiul.
Eu stateam la masa langa Chris si Adelina.Eu am comandat o pizza pentru ca eram infometata. Aaa..da..Adelina avea o rochie scurta scurta neagra mulata care i-a luat privirea lui Razvan...se pare ca vom avea un nou cuplu..ce dragut.
La masa am vorbit si am glumit..m-am simtit bine si cea ce a fost foarte dragut a fost ca Razvan a vrut sa o conduca acasa pe Adelina..nimeni nu stie ce s-a intamplat atunci..poate in alt capitol...nu?
CITEȘTI
Dragostea are varsta?
RomanceEi ..bine..ma numesc Ioana..am 18 ani si...am o poveste care va va placea!